Deze boodschappen hadden zakelijke bedoelingenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij ging toch ook serieus naar de winkel voor slechts twee boodschapjes?
Jammer dat ik je weer onder de tafel lul.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Och och ons 28 jarige studentje, wat doe jij zoal in je dagelijkse leven met je gemiddelde van 17 post per dag? Je ziet vast vrij weinig daglicht. Euhm hoe heet zoiets ook alweer? oja NERD!!![]()
Ga een dialoog aan met die mensen waar je nu over loopt te zeiken. Misschien doen zij ook wel boodschappen *op commando* voor het buurthuis of kaartclubje waar zij lid van zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze boodschappen hadden zakelijke bedoelingen![]()
Opleiding: Meerdere.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Jammer dat ik je weer onder de tafel lul.
Ik ben op het moment geen student, ik ben vrachtwagenchauffeur.
Ik moet vanmiddag 15:00 hier vertrekken dan rij ik door tot 03.00/04.00 morgenvroeg, morgen heb ik vrij, en om maandag 03.45 gaat de wekker weer omdat ik dan weer moet vertrekken.
Op tijden dat ik niet werk zit ik hier wat te fok!ken...
Maar ik wed dat ik meer uur maak in de week dan jou....
Het is alleen op vreemde tijden, maar ik moet ook geld bij verdienen...
en een domme TSquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Opleiding: Meerdere.....
Beroep:
Hobbies/interesses: Geschiedenis, talen, psychologie, sociologie
Aha een slimme trucker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |