De C1000 hier is precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik Loop dus op Donderdag en Vrijdag stage. Werd er mij net gevraagd of ik even koffie poeder en melkkuipjes wou gaan halen, dat wou ik wel. afin ik stap de C1000 binnen, wat zie ik? Allemaal grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken met elkaar. Ik loop recht op mijn doel af de koffiemelk, onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Ik wil dus mijn artikellen gaan afrekenen bij de kassa. En wat zie ik? 1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven, die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek. En zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts die achter de kassa zat.
heb uiteindelijk 20 min in de rij gestaan.
Laat ze is gewoon een aparte kassa openen voor van die bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes aangaan.
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Jerruh het volgende:
jij ging toch ook alleen maar voor cupjes?
als je je boodschappen in 1 keer goed had gedaan had jij er geen last van.
Stel je een eind aan zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik Loop dus op Donderdag en Vrijdag stage. Werd er mij net gevraagd of ik even koffie poeder en melkkuipjes wou gaan halen, dat wou ik wel. afin ik stap de C1000 binnen, wat zie ik? Allemaal grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken met elkaar. Ik loop recht op mijn doel af de koffiemelk, onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Ik wil dus mijn artikellen gaan afrekenen bij de kassa. En wat zie ik? 1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven, die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek. En zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts die achter de kassa zat.
heb uiteindelijk 20 min in de rij gestaan.
Laat ze is gewoon een aparte kassa openen voor van die bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes aangaan.
Zit op men stage, ze vinden het niet zo grandioos als ik hier zit te internetten, dus moest ff snel.quote:
1 Keer ja, wat moet ik meer meenemen dan? Ingeblikte sardientjes voor op men stage? En die bejaarde temeijers staan er vanmiddag weer met een blokje kaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?
Je loopt stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zit op men stage, ze vinden het niet zo grandioos als ik hier zit te internetten, dus moest ff snel.![]()
Ja hij heeft het zwaar hoor....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Je loopt stage?Dus je wordt in 'de baas zijn tijd' naar de winkel gestuurd en gaat dan NOG lopen mekkeren dat het lang duurt? Zeur niet zo man, als dit je enige probleem is....
Ik ben bezig met mijn stageverslag, die moet namelijk Dinsdag af zijn. Dus ja ik kan de tijd goed gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef harlingen het volgende:
wat maakt het uit? het gaat van je stagetijd af toch? prima dan, geen probleem lijkt mij
Volgens mij hebben ze ook nog eens gelijk over de mentaliteit van de jongeren...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef kleinmeiske het volgende:
Wacht maar totdat je zelf een ouwe lul bent en de winkel uitgekeken wordt ...
quote:grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken
Waarom? Ben je gevallen tijdens je geboorte?quote:onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Jee wat heeft Ts het zwaar...quote:1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven,
quote:zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts
Sorry hoor, maar als deze Op serieus is ben je echt zielig hoorquote:bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes
Wat doe je nu op Fok! danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben bezig met mijn stageverslag, die moet namelijk Dinsdag af zijn. Dus ja ik kan de tijd goed gebruiken.
wat lul je nou Aap, in bijna elke AH heb je een kassa waar je kan afrekenen als je maar 1 ding hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef vdo28 het volgende:
Sorry hoor, maar als deze Op serieus is ben je echt zielig hoor![]()
Als je denkt dat het daar om gaat ben je ook nog eens domquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
wat lul je nou Aap, in bijna elke AH heb je een kassa waar je kan afrekenen als je maar 1 ding hebt.
Dit is bij de C1000 niet het geval.
Sorry, daar kun je ook niets aan doen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het daar om gaan ben je ook nog eens dom![]()
Tja, blijkbaar vind Ts het ook kwalijk dat mensen hem groetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef Jerruh het volgende:
dan ga je naar de albert heijn.
besides, die mensen zijn nota bene vriendelijk, groeten je, waar zie je dat tegenwoordig nog? tegenwoordig wordt je al doodgeslagen als je "hoi" zegt tegen iemand....
Nee daar gaan mij het niet om. Of gaan mij het daar wel om?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het daar om gaan ben je ook nog eens dom![]()
Het liefst sloeg hij ze ook dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar vind Ts het ook kwalijk dat mensen hem groeten![]()
Yes een typfout, score!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee daar gaan mij het niet om. Of gaan mij het daar wel om?![]()
Dat idee gaf hij me al.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
TS had zuurstofgebrek bij de geboorte, doe es even rustig aan met hem.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat idee gaf hij me al.
Sorry....
Wat sommige mensen bezield, ze klagen over alles en iedereen maar moet je die Op nou eens lezen, de respect is ver te zoeken
als je dat zelf doet, hoef je niet meer voor die cupjes naar de C1000quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.![]()
Nogmaals: je zeurt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |