Stiekem zit daar een diepere gedachte onderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik draag wel eens korte rokjes, maar dat is meer omdat het dan warm weer is hoor.
er zijn er zat die nog niet helemaal er over uit zijn.. misschien ben je nog zoekende naar je ware geaardheidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ben ik dan een homosnuggere beer
Dat soort psychisch gestoorde types blijf je toch houden.... zowel bij mannen als vrouwen denken dat wat je op msn zegt meteen moet gebeuren ook.... ik zeg ook niet dat het een excuus is om iemand dan te verkrachten om later te zeggen, jah maar hey zij zei op msn dat ik dr mocht neuken.... ik zeg alleen wel dat het een uitlokking is van......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.
Heerlijk onderwerpquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als een meisje een kort rokje draagt, wil ze flink geneukt worden, is een feitleeftijd is verder niet van belang
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oke, oke, voor jou is dit wel het echte leven
Net zoals jou zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
er zijn er zat die nog niet helemaal er over uit zijn.. misschien ben je nog zoekende naar je ware geaardheid
Dat wil jij graag gelovenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stiekem zit daar een diepere gedachte onder
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en als die meisjes dan nee zeggen heeft de jongen het recht om toch door te gaan? dan is het de schuld van de meisjes?
idd, ze doen het maar voor 1 ding!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef Houniet het volgende:
dat zien we aan je avatar wel ijsmeis, waarom jij een rokje aan heb
Dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef Houniet het volgende:
dat zien we aan je avatar wel ijsmeis, waarom jij een rokje aan heb
Jij steunt mij ook door dik en dun, een echte vriendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, ze doen het maar voor 1 ding!ik steun Tear
![]()
En peurac dan ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus?
Ik ga jullie niet meeten. Dus kan er ook niks gebeuren.
*mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik snap jullie niet hoor, ijsmeis en teardrop. jullie weten zeker niet watvoor impact verkrachting op iemands leven heeft. en zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, vooral op die leeftijd. jongens hebben gewoon het recht niet misbruik te maken van een meisje. Al hangt ie er bijna in en een meisje zegt stop, dan heeft die jongen zich daar maar aan te houden!
En weer ben ik het met Goddes eenschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik snap jullie niet hoor, ijsmeis en teardrop. jullie weten zeker niet watvoor impact verkrachting op iemands leven heeft. en zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, vooral op die leeftijd. jongens hebben gewoon het recht niet misbruik te maken van een meisje. Al hangt ie er bijna in en een meisje zegt stop, dan heeft die jongen zich daar maar aan te houden!
verslag afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Oviedeee het volgende:
Beschrijving Serverruimte
De Serverruimte bevind zich achter in het gebouw.
Het is een klein kamertje in de ruimte van de Technische Dienst.
De deur is voorzien van een slot zodat er geen onbekenden naar binnen kunnen.
Beveiliging
De Serverruimte is op een aantal risico’s voorbereid.
Om bij eventuele stroomstoringen geen ernstige schade te krijgen is de Serverruimte uitgerust met een smart ups.
Deze ups laat de servers draaien als er geen stroom op het net beschikbaar is en hij schakelt ze vanzelf uit als de accu leeg is.
Om eventuele waterschade te voorkomen zijn de belangrijkste servers hoog gemonteerd in de patchkast.
Er zijn ook een aantal servers geplaatst op een verhoging.
De ruimte is voorzien van een airco die de ruimte koel houd zodat de servers niet oververhit raken.:S
en wat nou als je iemand tegenkomt van t forum en die denkt dat jij alles meende? je hoeft niet te meeten, je kan iemand ook zo maar tegenkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus?
Ik ga jullie niet meeten. Dus kan er ook niks gebeuren.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Oviedeee het volgende:
interessant!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Oviedeee het volgende:
Beveiliging
Om bij eventuele stroomstoringen geen ernstige schade te krijgen is de Serverruimte uitgerust met een smart ups.
Deze ups laat de servers draaien als er geen stroom op het net beschikbaar is en hij schakelt ze vanzelf uit als de accu leeg is.
Om eventuele waterschade te voorkomen zijn de belangrijkste servers hoog gemonteerd in de patchkast.
De ruimte is voorzien van een airco die de ruimte koel houd zodat de servers niet oververhit raken.:S
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Oviedeee het volgende:
Beveiliging
je hebt een vriendin.. ze zal blij zijn met deze gedachtesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
overlopermeisjes met rokjes dienen gepaald te worden
kom nou, we gaan toch zkeer niet naar limburg toequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als je iemand tegenkomt van t forum en die denkt dat jij alles meende? je hoeft niet te meeten, je kan iemand ook zo maar tegenkomen.
heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef babba_ het volgende:
wat een weerje heh!
Je verstoort trouwens het onderwerpquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Oviedeee het volgende:
Beveiliging
Je leest nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En jij hebt er geen, en je zal er ook geen krijgen, jij latente homoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
je hebt een vriendin.. ze zal blij zijn met deze gedachtes![]()
zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die redenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
je hebt een vriendin.. ze zal blij zijn met deze gedachtes![]()
Precies, er zijn mensen die hier vrij dichtbij wonenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als je iemand tegenkomt van t forum en die denkt dat jij alles meende? je hoeft niet te meeten, je kan iemand ook zo maar tegenkomen.
PdLquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Houniet het volgende:
"Tot het naatje, ben jij mijn maatje"
ben geen homo, dit is een liedje
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ik snap best wat voor een impact het heeft op iemand zijn leven, ik zeg alleen dat het wel een uitlokking voor vooral gestoorde types is om eens ff lekker over iemand heen te gaan....
Echt nuttig dit hè... nu moet ik nog aangeven watvoor bekabeling is gebrukktquote:
En daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je leest niet.
Ik heb nog nul keer gezegd dat ik het er mee eens ben dat jongeren jongeren mogen verkrachten.
Wél ben ik het er mee eens dat die meiden sowieso niet zo op msn tegen een man (want het blijven mannen) moeten praten. ÉN ze daarna ook nog echt gaan meeten.
Zoiets kun je dan toch verwachten?
Dus ik vind de dames te achterlijk voor woorden.
Maar het zal vast wel met de breezercultuur te maken hebben.
burkaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die reden
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Als je op zoek gaat naar je eigen grenzen, moet je er dus overheen gaan om te ontdekken hoever jou grenzen liggen.... zoiets kan dus gebeuren, dat is het "risico" van het ontdekken van hoever jou grenzen liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.
Die draagt ze dan juistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die reden
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
Teardrop, jij deed 56 he?
is dat zo'n vreemde gedachte?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.
Ja inderdaad..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.
Ja inderdaad..
Erm dat is meestal wel het kenmerk van een verkrachter jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
Nou, op deze manier leren ze toch de grensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Echt nuttig dit hè... nu moet ik nog aangeven watvoor bekabeling is gebrukkthoe zinloos kan een opdracht zijn.
quote:
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op deze manier leren ze toch de grensAangezien ze werden verkracht
.
goeie grapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op deze manier leren ze toch de grensAangezien ze werden verkracht
.
J4H DaT DeNk Ik OoK iJsMe!squote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het zal vast wel met de breezercultuur te maken hebben.
BZB! BAND ZONDER BANAANquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef Houniet het volgende:
met zijn Band zonder Talent
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.![]()
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is dat zo'n vreemde gedachte?
jij hebt zeker nog nooit zoiets meegemaakt?
1.043 kmquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.![]()
Het is geen grap het is gewoon zo... als je je eigen grenzen wilt ontdekken loop je het risico om tever te gaan....quote:
ha, die zin neem ik over in mijn verslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moet
Zo barbaars zijn we nog niet in het zuidenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is dat zo'n vreemde gedachte?
jij hebt zeker nog nooit zoiets meegemaakt?
Hoi, mag ik je neuken ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.
Dan gebeurt dat verkrachten midden op straat niet zo snel hoor.
En ik kom nooit fok!kers tegen, behalve mensen die ik al half ken.
En daarbij, ik zeg niet tegen mensen "Hoi, wil je me neuken?"
Behalve als ze wéten dat ik het niet meen..
bestaat echt heh!quote:
Jan is een nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moet
Ja wij hebben ook wat wazige figuren rondlopen hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Naïef. je zal nog weleens merken dat niet iedereen eerst toestemming vraagt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.
Dan gebeurt dat verkrachten midden op straat niet zo snel hoor.
En ik kom nooit fok!kers tegen, behalve mensen die ik al half ken.
En daarbij, ik zeg niet tegen mensen "Hoi, wil je me neuken?"
Behalve als ze wéten dat ik het niet meen..
(C) Mr-Zquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ha, die zin neem ik over in mijn verslag
Goed gesproken !!! Zo heet mijn stagebegeleiderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jan is een nerd
Jan moet dood
Jan wordt zo begraven
neehee dat waren de boswachtersquote:
dat denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zo barbaars zijn we nog niet in het zuiden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |