J4H DaT DeNk Ik OoK iJsMe!squote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het zal vast wel met de breezercultuur te maken hebben.
BZB! BAND ZONDER BANAANquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef Houniet het volgende:
met zijn Band zonder Talent
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.![]()
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is dat zo'n vreemde gedachte?
jij hebt zeker nog nooit zoiets meegemaakt?
1.043 kmquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.![]()
Het is geen grap het is gewoon zo... als je je eigen grenzen wilt ontdekken loop je het risico om tever te gaan....quote:
ha, die zin neem ik over in mijn verslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moet
Zo barbaars zijn we nog niet in het zuidenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is dat zo'n vreemde gedachte?
jij hebt zeker nog nooit zoiets meegemaakt?
Hoi, mag ik je neuken ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.
Dan gebeurt dat verkrachten midden op straat niet zo snel hoor.
En ik kom nooit fok!kers tegen, behalve mensen die ik al half ken.
En daarbij, ik zeg niet tegen mensen "Hoi, wil je me neuken?"
Behalve als ze wéten dat ik het niet meen..
bestaat echt heh!quote:
Jan is een nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In de server ruimte zit jan... Jan heeft altijd een snot neus maar weet precies welk kabeltje in welk gleufje moet
Ja wij hebben ook wat wazige figuren rondlopen hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Naïef. je zal nog weleens merken dat niet iedereen eerst toestemming vraagt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou sorry, maar meestal waar ik loop, lopen andere mensen.
Dan gebeurt dat verkrachten midden op straat niet zo snel hoor.
En ik kom nooit fok!kers tegen, behalve mensen die ik al half ken.
En daarbij, ik zeg niet tegen mensen "Hoi, wil je me neuken?"
Behalve als ze wéten dat ik het niet meen..
(C) Mr-Zquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ha, die zin neem ik over in mijn verslag
Goed gesproken !!! Zo heet mijn stagebegeleiderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Jan is een nerd
Jan moet dood
Jan wordt zo begraven
neehee dat waren de boswachtersquote:
dat denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zo barbaars zijn we nog niet in het zuiden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |