zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die redenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
je hebt een vriendin.. ze zal blij zijn met deze gedachtes![]()
Precies, er zijn mensen die hier vrij dichtbij wonenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als je iemand tegenkomt van t forum en die denkt dat jij alles meende? je hoeft niet te meeten, je kan iemand ook zo maar tegenkomen.
PdLquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Houniet het volgende:
"Tot het naatje, ben jij mijn maatje"
ben geen homo, dit is een liedje
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ik snap best wat voor een impact het heeft op iemand zijn leven, ik zeg alleen dat het wel een uitlokking voor vooral gestoorde types is om eens ff lekker over iemand heen te gaan....
Echt nuttig dit hè... nu moet ik nog aangeven watvoor bekabeling is gebrukktquote:
En daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je leest niet.
Ik heb nog nul keer gezegd dat ik het er mee eens ben dat jongeren jongeren mogen verkrachten.
Wél ben ik het er mee eens dat die meiden sowieso niet zo op msn tegen een man (want het blijven mannen) moeten praten. ÉN ze daarna ook nog echt gaan meeten.
Zoiets kun je dan toch verwachten?
Dus ik vind de dames te achterlijk voor woorden.
Maar het zal vast wel met de breezercultuur te maken hebben.
burkaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die reden
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als je iemand tegenkomt van t forum en die denkt dat jij alles meende? je hoeft niet te meeten, je kan iemand ook zo maar tegenkomen.
Als je op zoek gaat naar je eigen grenzen, moet je er dus overheen gaan om te ontdekken hoever jou grenzen liggen.... zoiets kan dus gebeuren, dat is het "risico" van het ontdekken van hoever jou grenzen liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.
Die draagt ze dan juistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
zn vriendin draagt vast nooit een rokje om die reden
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
Teardrop, jij deed 56 he?
is dat zo'n vreemde gedachte?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.
Ja inderdaad..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik kom zomaar iemand tegen op straat en die begint me midden op straat te verkrachten.
Ja inderdaad..
Erm dat is meestal wel het kenmerk van een verkrachter jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
Nou, op deze manier leren ze toch de grensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee uitlokking is niet het goeie woord. die meisjes zijn op zoek naar hun eigen grenzen, weten niet hoe ver ze kunnen gaan. wat zij zeggen is uit naiviteit.
Naar der serverruimte ligt 1 km rode bekabeling. De voedingstekkers zijn zwart. De netwerkabels zijn geel. en er hangt van alles los.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:26 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Echt nuttig dit hè... nu moet ik nog aangeven watvoor bekabeling is gebrukkthoe zinloos kan een opdracht zijn.
quote:
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op deze manier leren ze toch de grensAangezien ze werden verkracht
.
goeie grapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, op deze manier leren ze toch de grensAangezien ze werden verkracht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |