Stiekem zit daar een diepere gedachte onderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik draag wel eens korte rokjes, maar dat is meer omdat het dan warm weer is hoor.
er zijn er zat die nog niet helemaal er over uit zijn.. misschien ben je nog zoekende naar je ware geaardheidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ben ik dan een homosnuggere beer
Dat soort psychisch gestoorde types blijf je toch houden.... zowel bij mannen als vrouwen denken dat wat je op msn zegt meteen moet gebeuren ook.... ik zeg ook niet dat het een excuus is om iemand dan te verkrachten om later te zeggen, jah maar hey zij zei op msn dat ik dr mocht neuken.... ik zeg alleen wel dat het een uitlokking is van......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.
Heerlijk onderwerpquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als een meisje een kort rokje draagt, wil ze flink geneukt worden, is een feitleeftijd is verder niet van belang
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oke, oke, voor jou is dit wel het echte leven
Net zoals jou zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
er zijn er zat die nog niet helemaal er over uit zijn.. misschien ben je nog zoekende naar je ware geaardheid
Dat wil jij graag gelovenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stiekem zit daar een diepere gedachte onder
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en als die meisjes dan nee zeggen heeft de jongen het recht om toch door te gaan? dan is het de schuld van de meisjes?
idd, ze doen het maar voor 1 ding!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef Houniet het volgende:
dat zien we aan je avatar wel ijsmeis, waarom jij een rokje aan heb
Dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef Houniet het volgende:
dat zien we aan je avatar wel ijsmeis, waarom jij een rokje aan heb
Jij steunt mij ook door dik en dun, een echte vriendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, ze doen het maar voor 1 ding!ik steun Tear
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |