lijkt erop, gaat erom hoe ik 't zeg straks.. niet de exacte spelling kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
enne fisher, wat? in het frans is quoi?
que, is spaans
amateurquote:
Ja ik sta erinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laten we deze maar nemen , deze OP is goed
zeg dan kwoa!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
lijkt erop, gaat erom hoe ik 't zeg straks.. niet de exacte spelling kan me gestolen wordenzolang ze me maar begrijpen
mocht je les willen moet je maar mailenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
lijkt erop, gaat erom hoe ik 't zeg straks.. niet de exacte spelling kan me gestolen wordenzolang ze me maar begrijpen
hte is ene schande!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we moeten R-Alph terug halen in dit topic! hij post nu ineens ergens anders! overloper!
Die zijn goed heb ik gehoord!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
tip:
http://www.avland.co.uk/sennheiser/mx400/mx400lrg.jpg
Ben jij alleen in dit topic bezig dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we moeten R-Alph terug halen in dit topic! hij post nu ineens ergens anders! overloper!
Goede tipquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
tip:
http://www.avland.co.uk/sennheiser/mx400/mx400lrg.jpg
Ik ga ff kijken waar ie post en 'm sommeren terug te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mailen.. ik heb al mail gehad vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mocht je les willen moet je maar mailen![]()
Ook iig, Ralph post hier nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben jij alleen in dit topic bezig dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
mailen.. ik heb al mail gehad vandaag
van goddess
neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik blijf je wel trouw hoor schatjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wel ja op het moment.. geen zin in al dat geklik enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
rielekst!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
van goddess
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
van goddess
Ik hou van jou dat is toch al bijzonder genoegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moet je ook iets bijzonders doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Tsss.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik wel ja op het moment.. geen zin in al dat geklik enzo![]()
Dankjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.
Kheb nog nooit iemand zo snel zoveel emmers zien volkrijgen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou van jou dat is toch al bijzonder genoeg![]()
tering megter.. hij gaat echt lekker vandaag hèquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.
truequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.
Ik zit gister en vandaag alleen hierzo, heerlijk hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Houniet het volgende:
Leiden = klant.. maar mijn stage begeleider gaat.. en de rest is ook weg.. dus weer alleen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.
Megter is goed bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
tering megter.. hij gaat echt lekker vandaag hè
nog sneller dan een kraanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Teardrop = bijzonder.
ja, wat een bizar onderwerpquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er gister nog iemand zembla gekeken?
Hoezo hangende pootjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Zeurt over iets met hangende pootjes enzo
Ik hou ook van jou hoor schatjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad blij dat ie dat niet bij mij doet.
Als je mij maar niet inhaaltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
laat mijik heb al schandalig weinig posts
![]()
Ik werd echt onpasselijk toen ik ernaar zat te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de rare gedachtes die jongeren nu hebben over seks
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oudere mannen die meisjes via internet/msn ontmoeten om alleen sex mee te hebben
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oudere mannen die meisjes via internet/msn ontmoeten om alleen sex mee te hebben
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenen ik kende die meisjes
stoer he!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is het nouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de rare gedachtes die jongeren nu hebben over seks
ik las idd iets in de gids, ook dat jongens mailadressen van makkelijk te krijgen meiden uitwisselenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd echt onpasselijk toen ik ernaar zat te kijken
Coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenen ik kende die meisjes
stoer he!
Die van mij natuurlijkquote:
Oke jij je zin, 6 uur en 36 minutenquote:
en dan allemaal er een keer overheen gaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik las idd iets in de gids, ook dat jongens mailadressen van makkelijk te krijgen meiden uitwisselen
wat is hun msnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stoer he!
stoer joh!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stoer he!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en dan allemaal er een keer overheen gaan?
de veranderende moraalquote:
ook dat, verkrachtingen komen er ook uit voortquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en dan allemaal er een keer overheen gaan?
Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkomquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Iig je excuses aanbieden
Wij stagiairs zijn gevoelig
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zal het positiever brengen:
Dinsdag ben je er niet!!![]()
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de veranderende moraal
meisjes die zich laten verkrachten omdat ze met sex hadd4en ingestemd op msn, jongens die vonden dat ze meisjes mochten verkrachten, omdat meisjes met sex hadden ingestemd op msn. dat soort dingen
Vrolijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkom![]()
My thoughts exactly !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.
Jaaa duhhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkom![]()
wat is hun msn danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat weet ik niet. waren allemaal de zusjes van oude schoolvrienden van mij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ook dat, verkrachtingen komen er ook uit voort
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irlquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.
Dat bedoel ik!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaa duhhhhhhhhhh.
Het is hier geen speeltuin!
Eigen schuld dan moeten ze niet eerst de slet op msn uithangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irl
Neeeee, ikke was eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!!
mag ik nou op de schommel![]()
Ok, succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
maar mensen ik ga de taart aansnijden
tot straks
en dan poging tot werken
en tegen de politie kennen ze natuurlijk een andere verklaring afleggen.. niemand die kan gewijzen dat ze toestemming hebben gegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irl
en zeker geen utrechtsequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaa duhhhhhhhhhh.
Het is hier geen speeltuin!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Houniet het volgende:
13
Dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
toen ik 13 was...... acht laat ook maar
Chatlogs die msn aanmaakt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en tegen de politie kennen ze natuurlijk een andere verklaring afleggen.. niemand die kan gewijzen dat ze toestemming hebben gegeven
Dat zei je nét niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Vorige week bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
toen ik 13 was...... acht laat ook maar
Ben het helemaal met ijsmeis eens.... eigen schuld hoor moeten ze maar niet eerst de slet op msn gaan uithangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei je nét niet.
En daarbij, wat voor een domme wichten zijn dat dan wel niet.
Wat is er mis met een harem?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Teardrop-NL is pas verliefd.
Op alle vrouwen
wat is dit nou weer voor onzin?!?!?! dat is hetzelfde als zeggen dat meisjes die korte rokjes dragen om verkrachting vragen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eigen schuld dan moeten ze niet eerst de slet op msn uithangen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was ik net de zandbak uit wilde ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Op alle vrouwen
en hij kwijlt ze over ze heenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Op alle vrouwen
jij zet ook je foto's op internet zonder dat je weet wat daar mee gebeurt. zelfde ideequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei je nét niet.
En daarbij, wat voor een domme wichten zijn dat dan wel niet.
Dat met die rokjes dragen hetzelfde is , is natuurlijk gelul , want door rokjes te dragen zeg je niet dat je geneukt wil worden , wat die meisjes op msn wel zeggen....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor onzin?!?!?! dat is hetzelfde als zeggen dat meisjes die korte rokjes dragen om verkrachting vragen!
die meisjes zijn hartstikke jong, op zoek naar hun eigen grenzen en op msn is het allemaal toch wat makkelijker. Nee is nee en dan maakt het niet uit wat je vantevoren allemaal gezegd hebt
oh godquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kom doen we dat ook hier
Dierenspel
Ik begin met een Nijlpaard verder met de P dus
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij zet ook je foto's op internet zonder dat je weet wat daar mee gebeurt. zelfde idee
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kom doen we dat ook hier
Dierenspel
Nijlpaard en dan verder met de Pquote:Het gaat zo:
ik begin met n dier en de letter waarop t eindigt moeten jullie een ander dier op verzinnen en zo gaat het maar door
je mag alle diersoorten bdenken inclusief insecten je mag elk dier noemen die met die ene letter begint waarmee de vorige eindigde
Foto's op internet zetten is gemeen manier om te zeggen dat je geneukt wilt worden hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij zet ook je foto's op internet zonder dat je weet wat daar mee gebeurt. zelfde idee
Ik stuur ze stiekem door aan homo's die zich daarmee aftrekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Korte rokjes dragen en 'toestemming' geven voor seks via msn is in mijn ogen wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor onzin?!?!?! dat is hetzelfde als zeggen dat meisjes die korte rokjes dragen om verkrachting vragen!
die meisjes zijn hartstikke jong, op zoek naar hun eigen grenzen en op msn is het allemaal toch wat makkelijker. Nee is nee en dan maakt het niet uit wat je vantevoren allemaal gezegd hebt
Een Nijlpaarp?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kom doen we dat ook hier
Dierenspel
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat met die rokjes dragen hetzelfde is , is natuurlijk gelul , want door rokjes te dragen zeg je niet dat je geneukt wil worden , wat die meisjes op msn wel zeggen....
Verder ben ik het inderdaad wel met je eens dat nee nee is maar goed sommige GESTOORDE mannen denken daar anders over
naar jezelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik stuur ze stiekem door aan homo's die zich daarmee aftrekken
Als een meisje een kort rokje draagt, wil ze flink geneukt worden, is een feitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Korte rokjes dragen en 'toestemming' geven voor seks via msn is in mijn ogen wel een groot verschil.
En ook al zijn die meiden zo jong. Verstand hebben ze toch wel een beetje?
Damn. Als ik nu tegen een vreemde jongen via msn ga zeggen dat ik hem vanavond ga neuken.
En dan ook daadwerkelijk met hem afspreek. Wat denk je dat die jongen dan verwacht?
Dat er geneukt gaat worden natuurlijk!
Zoiets zeg je gewoon niet voor de lol.
Eenschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Korte rokjes dragen en 'toestemming' geven voor seks via msn is in mijn ogen wel een groot verschil.
Ik kon wel weten wat er gebeurde. Maar ik was naïef.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en als die meisjes dan nee zeggen heeft de jongen het recht om toch door te gaan? dan is het de schuld van de meisjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ook al zijn die meiden zo jong. Verstand hebben ze toch wel een beetje?
Damn. Als ik nu tegen een vreemde jongen via msn ga zeggen dat ik hem vanavond ga neuken.
En dan ook daadwerkelijk met hem afspreek. Wat denk je dat die jongen dan verwacht?
Dat er geneukt gaat worden natuurlijk!
Zoiets zeg je gewoon niet voor de lol.
dit niet real-lifequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je ziet toch ook wat er hier op dit topic gebeurt. Grapjes maken over sex enzo. dat doen die meisjes ook. alleen zijn wij zo slim om te onthouden dat dit niet real life is. die jongens met wie die meisjes chatten niet.
dat is zo'n dingquote:
Ik draag wel eens korte rokjes, maar dat is meer omdat het dan warm weer is hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als een meisje een kort rokje draagt, wil ze flink geneukt worden, is een feitleeftijd is verder niet van belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |