quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Houniet het volgende:
13
Dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
toen ik 13 was...... acht laat ook maar
Chatlogs die msn aanmaakt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en tegen de politie kennen ze natuurlijk een andere verklaring afleggen.. niemand die kan gewijzen dat ze toestemming hebben gegeven
Dat zei je nét niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irl
Vorige week bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
toen ik 13 was...... acht laat ook maar
Ben het helemaal met ijsmeis eens.... eigen schuld hoor moeten ze maar niet eerst de slet op msn gaan uithangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei je nét niet.
En daarbij, wat voor een domme wichten zijn dat dan wel niet.
Wat is er mis met een harem?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Teardrop-NL is pas verliefd.
Op alle vrouwen
wat is dit nou weer voor onzin?!?!?! dat is hetzelfde als zeggen dat meisjes die korte rokjes dragen om verkrachting vragen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eigen schuld dan moeten ze niet eerst de slet op msn uithangen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was ik net de zandbak uit wilde ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Op alle vrouwen
en hij kwijlt ze over ze heenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verliefd?![]()
Op alle vrouwen
jij zet ook je foto's op internet zonder dat je weet wat daar mee gebeurt. zelfde ideequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei je nét niet.
En daarbij, wat voor een domme wichten zijn dat dan wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |