Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkomquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Iig je excuses aanbieden
Wij stagiairs zijn gevoelig
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zal het positiever brengen:
Dinsdag ben je er niet!!![]()
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de veranderende moraal
meisjes die zich laten verkrachten omdat ze met sex hadd4en ingestemd op msn, jongens die vonden dat ze meisjes mochten verkrachten, omdat meisjes met sex hadden ingestemd op msn. dat soort dingen
Vrolijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkom![]()
My thoughts exactly !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.
Jaaa duhhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tsss ik moet mn excuses aanbieden omdat ik vrolijk binnenkom![]()
wat is hun msn danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat weet ik niet. waren allemaal de zusjes van oude schoolvrienden van mij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ook dat, verkrachtingen komen er ook uit voort
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irlquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ze toestemming geven is het geen verkrachten meer.
Dat bedoel ik!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaa duhhhhhhhhhh.
Het is hier geen speeltuin!
Eigen schuld dan moeten ze niet eerst de slet op msn uithangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irl
Neeeee, ikke was eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!!
mag ik nou op de schommel![]()
Ok, succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
maar mensen ik ga de taart aansnijden
tot straks
en dan poging tot werken
en tegen de politie kennen ze natuurlijk een andere verklaring afleggen.. niemand die kan gewijzen dat ze toestemming hebben gegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze willen niet en geven dat aan. toestemming gaven ze op msn en dat is iets anders dan irl
en zeker geen utrechtsequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaa duhhhhhhhhhh.
Het is hier geen speeltuin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |