Ik werd echt onpasselijk toen ik ernaar zat te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de rare gedachtes die jongeren nu hebben over seks
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oudere mannen die meisjes via internet/msn ontmoeten om alleen sex mee te hebben
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oudere mannen die meisjes via internet/msn ontmoeten om alleen sex mee te hebben
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenen ik kende die meisjes
stoer he!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is het nouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de rare gedachtes die jongeren nu hebben over seks
ik las idd iets in de gids, ook dat jongens mailadressen van makkelijk te krijgen meiden uitwisselenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd echt onpasselijk toen ik ernaar zat te kijken
Coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de interviews met die meisjes in dat speeltuintje zijn bij mij in de wijk opgenomenen ik kende die meisjes
stoer he!
Die van mij natuurlijkquote:
Oke jij je zin, 6 uur en 36 minutenquote:
en dan allemaal er een keer overheen gaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik las idd iets in de gids, ook dat jongens mailadressen van makkelijk te krijgen meiden uitwisselen
wat is hun msnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stoer he!
stoer joh!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stoer he!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en dan allemaal er een keer overheen gaan?
de veranderende moraalquote:
ook dat, verkrachtingen komen er ook uit voortquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en dan allemaal er een keer overheen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |