Helaas... hij is wel degelijk een DJ.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Akira Ishiharam hoort er niet bij,das geen Dj
is-ie zo slechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Curchulain het volgende:
Helaas... hij is wel degelijk een DJ.
Ik gok dat 'ie dat in jouw optiek wel eens zou kunnen zijn ja.quote:
Ik ben altijd wel redelijk met m'n Dj's hoor, maar dit was echt een wilde gokquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:31 schreef Curchulain het volgende:
Van degene van wie ik het het minst had verwacht...
Sack_Blabbath +1
Kenji Ogura hoort er niet bij, want:
geen Japanner (Duitser)
niet z'n eigen naam (Kai McDonald)
Ik ben al lang blij dat ik geen moeilijke vraag heb gesteld...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel redelijk met m'n Dj's hoor, maar dit was echt een wilde gok
Even een nieuwe vraag bedenken hoor
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Annie Lennox(ze lijkt toch wel bekend...)
![]()
by the way iemand bukgeit al weer gezien of is ie nog steeds een weekendje weg?
Beidequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:07 schreef Curchulain het volgende:
Anastacia?
quote:
Hey, The Silent Enigma!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als bonus:
Een jaar later en een klas hoger:
[afbeelding]
Close but noquote:
De Idoldelquote:
Dus toch niet raar dat ik iets herkende...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Idoldel
[afbeelding]
Peaceman+1
2xquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uhm Polonaise Hollandaise, Brabantse nachten zijn lang en ........uh uh uh.....Ik ben verliefd op Hanja Mai Weggen
Is geen schande hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan zal die laatste wel fout zijn....maar meer van z'n knallers ken ik niet hoor
Hits is rekbaar in dit geval, want Polonaise Holondaise kwam maar tot 9.quote:
Maf..ik ken het nummer dat tot 30 kwam wel, die van 19 niet..quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hits is rekbaar in dit geval, want Polonaise Holondaise kwam maar tot 9.
Brabantse nachten tot 16
entot 19
Sid Visjes, more like...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef bigshadow het volgende:
of zoals ze zichzelf eens kwalificeerde, de nieuwe Sid Vicious
[verzinmodus]quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef peaceman het volgende:
Hint: de titel lijkt enorm op 1 van de andere 2...
het 2e gedeelte heeft te maken met: doe een stapje naar voor en een stapje terug..
nee lijkt op die andere. 1e woord is hetzelfde, 2e woord zie hintquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
[verzinmodus]
Brabant is het land van mijn dromen ?
[/verzinmodus]
schaampunt voor: daisyduke +1quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Polonaise Achteruit?
Kan me nog een editie van Lowlands herinneren...
K*t, daar gaat een deel van mijn jubelvraag...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik wil zo gaan pitten dus even een makkie:
Noem 5 artiesten/bands waarmee Anton Corbijn heeft samengewerkt.
*ping* you got mailquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef GLO het volgende:
[..]
K*t, daar gaat een deel van mijn jubelvraag...
punt voor sackquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode
U2
Marilyn Manson
Metallica
en de Stones
Gelukkig had ik 'm nog niet uitgewerktquote:
Is goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik ben pitten, doen jullie het licht uit?
De clip van Personal Jesus is van hemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Marilyn Manson wist ik trouwens niet...
Personal Jesus van MM?¿quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De clip van Personal Jesus is van hem
De cover van ....quote:
Wat een bikkels he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:46 schreef bigshadow het volgende:
Good charlotte?
Ah, wisten ze weer eens niet wat ze moesten doen met hun verveling. Daar kan je ze vaker op betrappen.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kenwood + Kenia = Keniawood?
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
American Hi-Fi natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
American Hi-Fi?
Kouder. Je moet het juist in warmere streken zoeken. Kijk nog 's naar de namen van de bandleden...quote:
quote:Inmiddels staat deze gefreakte bende rootsmuzikanten uit de stal van het Engelse On U Sound label reeds 23 jaar aan de top van de etnisch-elektronica. Ingrediënten van deze veelkoppige bende bestaan steevast uit een soep van tribal ritmen, samples van stamgezang, een diepe dub bas, veel percussie en wat elektronische toeters en bellen.
Uiterst dansbaar en oppeppend wordt zo een leuke link gelegd tussen 2 totaal verschillende werelddelen. De ene keer ligt de klemtoon immers meer op Westerse elektronica, de andere keer meer op deroots, zoals onder meer bij de profetische percussiezang 'Run Come See'. Dat hierbij al eens geflirt wordt met een opgeklopte drum 'n' bass beat ('You Learn'), voodoo achtige ambient ('Dinosaurs Lament') of diepe dubritmen ('Who Are You') kan er gerust bijgenomen worden.
De hemelse frisheid, de cocktail van afwisselende geluiden, de golven van conga, djembe of trommelgeweld brengen een leuk live gevoel mee en verhullen gelukkig dat de muziek vanvoor een groot stuk naderhand op een pc scherm ontstaat. Dansen op de blote voeten is in elk geval wel toegelaten.
Sjuustemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zal wel African Head charge zijn..zag ik nog op het lowlandslijstje van 1994 afgelopen week..
Dat bedoel ik. Maar Belsen en Sack zagen dat geloof ik andersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee..ik verzin morgen wel weer wat..en wat bekendheid betreft: African Head Charge klinkt mij bekender in de oren dan American Head Charge..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Oh, 2 in a room?
Een mailtje wil nog wel eens wonderen doenquote:
Je hebt een mooie Timo Maas vraag gemist laatst... Ik heb je nog gebruikt als hint, toen werd ie meteen geradenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Een mailtje wil nog wel eens wonderen doen
Done.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Een mailtje wil nog wel eens wonderen doen
Heb er al een paar keer naar gevraagd, maar niemand reageerde erop... dus ik dacht dan zal t wel goed zijn...quote:
Een ringtone-versie kun je hier vandaan halen, voor hen die hun memories willen opfrissen:quote:The theme and incidental music for the show were composed by Christopher Tyng. The original theme song for the show was to be the 1960s electronic music recordingby
, but the inability to license the track for the show led Tyng to compose a theme strongly reminiscent of it. Two remixes of the theme songs were produced and used as the main themes in two episodes.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Grobbel het volgende:
Brian Emo? Is dat soms een ambientproducer met een hoornen bril, bleeding heart lyrics en een eigen live-journal?
Maar nee, dus. Het gaat om de jaren '60, niet '70 of later.
Ik vergeef je de spelfout (Henry ipv Henri).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Pierre Henri - Psyche Rock dan maar proberen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef bigshadow het volgende:
Ray LaMontage - Trouble?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Verdomme, wist ik er is eentje, NET weer te laat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Verdomme, wist ik er is eentje, NET weer te laat
Had ik eindelijk een puntje kunnen scoren
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef bigshadow het volgende:
Ik kan helaas niet de problems door de vingers zien belsen en grobbel, ik vroeg specifiek naar trouble. Niettemin mooie lijstjes...
Erm, okay?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef bigshadow het volgende:
Ik kan helaas niet de problems door de vingers zien belsen en grobbel, ik vroeg specifiek naar trouble. Niettemin mooie lijstjes en Daisyduke +1
Ja, ik had het wat secuurder kunnen neerzetten of , voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Erm, okay?Beetje vreemde regel en een beetje onduidelijk gecommuniceerd (alle genoemde tracks gingen over problemen, direct of indirect - ik dacht er gewoon wat variatie in te brengen
), maar het is jouw vraag.
Niet dat het veel uitmaakt, ik was toch al veel later dan belsen en DaisyDuke...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
radar love - golden earring
quote:1. Radar Love - Golden Earring (1973)
2. School - Supertramp (1974)
3. I Feel Fine - The Beatles (1964)
4. Hotel California - The Eagles (1976)
5. Little Green Bag - George Baker Selection (1969)
6. Baba O'Riley - The Who (1971)
7. Papa Was a Rolling Stone - The Temptations (1972)
8. Money - Pink Floyd (1973)
9. Jump - Van Halen (1984)
10. Where The Streets Have No Name - U2 (1987)
11. Down Man - Brainbox (1969)
Play that funky music heeft volgens mij hoger gestaan.... en wat is IIB dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef ranja het volgende:
Wild cherry
mooi ingekopt peaceman +1quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:
vanilla ice - ice ice baby...
wist niet dat ie PTFM ook gedaan had, maar dat doet er niet toequote:
Creatief weer DD... vooral de laatste ......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Van Dik Hout - Zoet & Zacht
De Heideroosjes - KodaZUUR
Afghan Wigs - Be Sweet
REM - Bittersweet me
George Harisson - Dark sweet lady
Stone Temple Pilots - Sour girl
Lush - Bitter
Rolling Stones - Hot stuff
Dropkick Murphy's - The spicy McHaggis Jig
Wow - Lekker Lang Lekker
Zo creatief dat heet, lekker en kruidig tot smaken zijn gepromoveerd...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Creatief weer DD... vooral de laatste ......DaisyDuke +1
associëren heet dat....sorry matequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:14 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Zo creatief dat heet, lekker en kruidig tot smaken zijn gepromoveerd...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef cafca het volgende:
1999
purple rain
parade
sign o the times
dirty mind
En die klopt wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
Dirty Mind
1999
Purple Rain
Parade
Sign o the times
te laat, wel een schitterend lijstje...!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef ranja het volgende:
Kay Hanley - Cherry Marmelade
Crowded house - Chocolat cake
Little Steven - Bitter fruit
Portishead - Sour times
Cowboy junkies - Sweet Jane
Serge & Charlotte Gainsbourg - Lemon incest
Procol harum - Salty dog
Beatles - Strawberry fields forever
Fats Domino - Blueberry hill
Metal Molly - Orange
Captain_Redbeard +1quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Melodie MC
die is al dichterbij...quote:
quote:
Yess!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
de gebroeders Ko ?
Die vrees weerhield mij er al van om het überhaupt op te zoeken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:41 schreef cafca het volgende:
Heb net even opgezocht wie Mark Dakriet is, en ik ben blij dat ik het niet wist
Miss Einstein?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het gaat er weer fout aan toe![]()
Oftewel, nog zoietsWie?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
def dames dope?
quote:de meiden van de keileweg
appeltje, eitjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
darkraver
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
rupaul
Maurice Steenbergen iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toch niet die kerel van Rotterdam Termination Source - Poing ??
quote:Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
*euro, keeenker een euro?*
Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja is goed ik ken jou ik ken jou
Je komt uit Noord
- uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgt
- Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 niet gezien
Dus ik zeg fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet
Kanker kanker kanker junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Watskeburt?! van de Jeugd van Tegenwoordig
Mag ik daar later nog eens op terug komen? Ik heb zelf 2 cd's van de beste man, maar die heb ik nu niet bij de hand en ik weet ff niet uit m'n hoofd welke dat zijn. Maar volgens mij is alles wel oke...denk dat je je nergens een buil aan zal vallen. Je moet alleen wel een beetje van dit soort muziek houden, misschien eerst even luisteren voordat je koopt. En volgens mij weet de kapitein ook wel 't een en ander van Amon? Toch kapitein?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
offtopic: @ sack: laatst ging het over Amon Tobin, werd mij zeer aanbevolen, welke cd raad je aan?
ok thanx... SB en Cap, zet m op het 'nog te luisteren' lijstje...wat al veel te lang is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb twee albums van Amon Tobin nog ergens liggen: Permutation en Chaos Theory (de soundtrack van het spel Splinter Cell). Ik luister het eerlijk gezegd amper, maar dat ligt meer aan de grote stapel die nog grijsgedraaid moet worden. Het is absoluut iets wat je niet zomaar 1-2-3 blind moet kopen, maar mocht je een liefhebber zijn van het intelligentere electronica-werk dan zou ik het zeker een keer beluisteren![]()
Komt als een bus. Vroeger een band, tegenwoordig is Trafassi een solo-project van deze man genaamd: Edgar 'Bugru' Burgos (maar dan meestal onder de naam Trafassi-man).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Een Trafassi?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Yorin FM ?
3 FM
Radio 2
Sky Radio
Noordzee FM
2 goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
SKY RADIO
NOORDZEE
RADIO 3
RADIO 538
YORIN FM
2 goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
96.8 is 3fm
88.1 is radio 2
101.2 is radio 1
102.1 is radio 538
100.7 yorinfm
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
SKY RADIO
RADIO 3
YORIN FM
RADIO 538
NOORDZEE
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, had niet goed gekeken. Of had je 'm later veranderd?
Ja, en geheel onverdienstelijk.quote:
Tis niet Ruud Benard, maar hij zingt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |