quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Watskeburt?! van de Jeugd van Tegenwoordig
Mag ik daar later nog eens op terug komen? Ik heb zelf 2 cd's van de beste man, maar die heb ik nu niet bij de hand en ik weet ff niet uit m'n hoofd welke dat zijn. Maar volgens mij is alles wel oke...denk dat je je nergens een buil aan zal vallen. Je moet alleen wel een beetje van dit soort muziek houden, misschien eerst even luisteren voordat je koopt. En volgens mij weet de kapitein ook wel 't een en ander van Amon? Toch kapitein?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
offtopic: @ sack: laatst ging het over Amon Tobin, werd mij zeer aanbevolen, welke cd raad je aan?
ok thanx... SB en Cap, zet m op het 'nog te luisteren' lijstje...wat al veel te lang is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb twee albums van Amon Tobin nog ergens liggen: Permutation en Chaos Theory (de soundtrack van het spel Splinter Cell). Ik luister het eerlijk gezegd amper, maar dat ligt meer aan de grote stapel die nog grijsgedraaid moet worden. Het is absoluut iets wat je niet zomaar 1-2-3 blind moet kopen, maar mocht je een liefhebber zijn van het intelligentere electronica-werk dan zou ik het zeker een keer beluisteren![]()
Komt als een bus. Vroeger een band, tegenwoordig is Trafassi een solo-project van deze man genaamd: Edgar 'Bugru' Burgos (maar dan meestal onder de naam Trafassi-man).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Een Trafassi?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Yorin FM ?
3 FM
Radio 2
Sky Radio
Noordzee FM
2 goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
SKY RADIO
NOORDZEE
RADIO 3
RADIO 538
YORIN FM
2 goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
96.8 is 3fm
88.1 is radio 2
101.2 is radio 1
102.1 is radio 538
100.7 yorinfm
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
SKY RADIO
RADIO 3
YORIN FM
RADIO 538
NOORDZEE
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, had niet goed gekeken. Of had je 'm later veranderd?
Ja, en geheel onverdienstelijk.quote:
Tis niet Ruud Benard, maar hij zingt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |