Welk tuig ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:26 schreef PJORourke het volgende:
Prima. Knijp dat tuig financieel uit.
Het budget voor programma's wordt niet verlaagd.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef thabit het volgende:
Jammer dat kwaliteitstelevisie nu voorgoed zal verdwijnen en er alleen nog commerciele pulp over zal blijven.
Welke kwaliteits-tv? De egotripperij van Bram van Splunteren?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef thabit het volgende:
Jammer dat kwaliteitstelevisie nu voorgoed zal verdwijnen en er alleen nog commerciele pulp over zal blijven.
heel goedquote:Op zondag 5 juni 2005 00:40 schreef Sidekick het volgende:
En het plan van de jongerenzender is alweer afgeschoten:
[..]
Zal je zometeen zien dat er naast het wegvallen van Lingo niets gaat gebeuren. Mooi Paasakkoord.
net of er nu zoveel kwaliteit is op de POquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef thabit het volgende:
Omdat die niet bijster interessant zijn voor adverteerders en commerciele omroepen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:26 schreef McCarthy het volgende:
Waarom zouden er als de markt volwassen is geen kwalitaitsprogrammas komen.
Misschien komt dat omdat de publieke omroep 3 inkomstenbronnen heeft, terwijl programma's op de commerciele zenders het meestal alleen moet hebben van reclame inkomsten.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat die niet bijster interessant zijn voor adverteerders en commerciele omroepen.
Maar zo als ik het nu zie zijn er op de PO een stuk meer kwaliteitsprogramma's te bewonderen.
Zolang er met dat geld boeiende programma's worden gemaakt waar veel mensen van genieten lijkt me dat niet zo'n probleemquote:Op zondag 5 juni 2005 20:18 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de publieke omroep 3 inkomstenbronnen heeft, terwijl programma's op de commerciele zenders het meestal alleen moet hebben van reclame inkomsten.
Concurrentievervalsing is op de lange termijn niet houdbaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef du_ke het volgende:
Zolang er met dat geld boeiende programma's worden gemaakt waar veel mensen van genieten lijkt me dat niet zo'n probleem.
wat een monovisie heb jij zegquote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat die niet bijster interessant zijn voor adverteerders en commerciele omroepen.
Maar zo als ik het nu zie zijn er op de PO een stuk meer kwaliteitsprogramma's te bewonderen.
Hoezo we betalen er toch al voorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat een monovisie heb jij zeg
Je kan je echt niet voorstellen dat je er wel eens voor zou moeten betalen net zoals voor een brood of een DVD speler.
Een pay-per-view zender als HBO in Amerika zou het hier nog wel eens goed kunnen doen met hoogstaande programma's.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef du_ke het volgende:
Hoezo we betalen er toch al voor.
Veel te veel en diefstal is het volgens sommigen zelfs.
hoe danquote:
Zou misschien kunnen ware het niet dat het Nederlandse taalgebied er wat te klein voor is. En dat in Nederland een pay per view systeem zeer moeilijk zal aanslaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een pay-per-view zender als HBO in Amerika zou het hier nog wel eens goed kunnen doen met hoogstaande programma's.
Door middel van belastingen en evt het lidmaatschap van een omroepquote:
ik geloof dat jij ons niet helemaal snapt. Jij zei dacht ik dat de commerciele geen kwaliteits TV gingen maken, ik zei toen dat je niet zo'n monovisie moest hebben omdat TV makers ook anders dan reclame aan hun inkomsten kunnen komen. Pay per view bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 juni 2005 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door middel van belastingen en evt het lidmaatschap van een omroep.
Die programma's hoeven niet in het Nederlands te zijn hoor. Het liefst niet. Krijg je misschien wat originelere ideen dan het filmen van een zeikerd in een midlife-crisis.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef du_ke het volgende:
Zou misschien kunnen ware het niet dat het Nederlandse taalgebied er wat te klein voor is. En dat in Nederland een pay per view systeem zeer moeilijk zal aanslaan.
Belastingen zijn het verkeerde middel hiervoor. TV is geen overheidstaak.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:38 schreef du_ke het volgende:
Door middel van belastingen en evt het lidmaatschap van een omroep.
Het kan een combinatie zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die programma's hoeven niet in het Nederlands te zijn hoor. Het liefst niet. Krijg je misschien wat originelere ideen dan het filmen van een zeikerd in een midlife-crisis.
Lang niet alles is kwaliteit maar ze zenden in hun eentje wel ongeveer even veel kwaliteit uit als al die commerciele omroepen...quote:Want laten we eerlijk zijn, hoeveel van NL3 is werkelijk goede TV?
...vergeleken met de commerciėlen?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:39 schreef PJORourke het volgende:
Want laten we eerlijk zijn, hoeveel van NL3 is werkelijk goede TV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |