Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef avotar het volgende:
maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ik het zo terug aan het lezen ben.... lijkt het er wel op..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?
Die grap heb ik ook al eens geprobeerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Tarak het volgende:
Ik vind een besneden vrouw veel mooier dan een onbesneden vrouw.
Veel hygenischer ook en veel strakker natuurlijk. .
Precies heb me ook over laten halen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt
edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die grap heb ik ook al eens geprobeerddat wordt hier niet echt gewaardeerd
![]()
kom vechten dan mannekequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef BB-King het volgende:
Besneden mannen zijn mietjes.
Pas maar op... wij kunnen ons voorvel als zweep gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef bouncing het volgende:
[..]
kom vechten dan manneke
en nee kben geen mocro maar wel besneden![]()
Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
zijn jullie voor de lol besneden?
Ach ja, die kinky kids met hun zelfmutilatie tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....
JAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
je had gewoon een dikke vernauwingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef bouncing het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Ik liep dus over straat..... en dacht opeens: "Hoe zou een besneden lul mij staan?"
Dus ik liep de blokker in, pakte het grootste keuken mes![]()
liep de straat weer op, zonder te betalen natuurlijk![]()
Ging een steegje in, liet men broek op mijn enkels vallen en:...
*TJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* BAM !
Voorhuid eraf.
Stond wel goed dus gooide ik de voorhuid maar weg en legde het voorhuidje netjes terug bij de blokker![]()
Nope... ik had een te strakke voorhuid..... die kon dus niet over m'n eikel heen... en dat moet je dus wel..quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt
edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:
[..]
Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.
What's next, een geamputeerde pink als toppunt van schoonheid?
Trouwens, die dame die roept dat ze bij het pijpen niet weet wat ze met een voorhuid moet doen, kan gewoon niet pijpen. Juist met die voorhuid moet je een hoop doen.
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:31 schreef avotar het volgende:
Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
Ik had iets duidelijker moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...
Echt met dat eelt valt het wel mee hoor, daar moet je je niet al teveel bij voorstellen en ik ken mannen die besneden zijn die binnen no time komen en mannen die onbesneden zijn die het heel lang volhouden en alles ertussenin....
Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik had iets duidelijker moeten zijn.
M'n reaktie sloeg op dat verhaal van die Fokster die liever een besneden leuter pijpt.
WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....
quote:
Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:48 schreef MoreMini het volgende:
[..]
WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.
Vriend is besneden en niks geen eelt hoor.![]()
Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef fraQture het volgende:
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.
Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.
En nu mogen de vrouwen weer
[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt eropquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).
Eelt is ook wel een erg zwaar woord ervoor dat is waar
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt erop[/mental picture]
zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:57 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...![]()
Neej... valt best mee... andere delen van je penis worden... mwoah... gevoeliger..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
Boeie, je praat over een velletje over je lul, alsof dat wat uitmaakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Boeie, je praat over een velletje over je lul, alsof dat wat uitmaakt?![]()
Hiermee stel ik niet mijn eigen genot voor dat van een ander. Ook is het niet zo dat ik van een man zou eisen dat ie zich laat besnijden enkel voor mijn eigen genot. Maar als ik moet kiezen tussen een besneden en een onbesneden lul, kies ik toch voor de besneden (dat is ie dan toch al, daar valt weinig meer aan te doen).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef fraQture het volgende:
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.
Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.
En nu mogen de vrouwen weer
Het merendeel is echt medisch hoor en dan nog...boeie. Moeten ze lekker zelf weten, alsof ik er last van heb als iemand besneden isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
. probeer anders ook ff je ooglid eraf te snijden. best belangrijk hoor, zo'n velletje. tenzij je elke dag kamelenstront aan je eikel hebt zitten of je medisch te nauw bent natuurlijk.
het merendeel is helemaal niet medischquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het merendeel is echt medisch hoor en dan nog...boeie. Moeten ze lekker zelf weten, alsof ik er last van heb als iemand besneden is
Mijn endurance ligt wel hoog, maar of dat daardoor komt? Ik weet niet anders. Geen nut zal wel onzin zijn, maar schadelijk om het weg te laten halen? neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het merendeel is helemaal niet medisch![]()
voor de rest vind ik ook dat iedereen zich lekker mag laten besnijden. maar het ontkennen dat de voorhuid een functie heeft gaat me tever. plus ff de sprookjes ontkrachten van endurance.
daar zijn nog veel te weinig goede onderzoeken naar gedaan en al 1000000-en topics over volgeluld. vraag anders een keer aan je uroloog als je toevallig in het ziekenhuis moet zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
maar schadelijk om het weg te laten halen? nee
staat er al een keer of wat. vaseline of een ander vet spul. dat doet dan namelijk dienst als schijnvoorhuid, een extra geolied laagje zeg maar. het zal alleen nooit, maar dan ook helemaal nooit zo goed voelen als een voorhuid.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Spdw het volgende:
Ik heb ook besneden piemel...![]()
Ik vraag me af, hebben jullie nog tips? Het handwerk gaat voor een meisje handiger als je een voorhuid hebt. Wat zijn opties om het makkelijker te maken voor haar?
Glijmiddel op waterbasis.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Spdw het volgende:
Ik heb ook besneden piemel...![]()
Ik vraag me af, hebben jullie nog tips? Het handwerk gaat voor een meisje handiger als je een voorhuid hebt. Wat zijn opties om het makkelijker te maken voor haar?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb me speciaal voor dit topic aangemeld na tijden lang alleen gelezen te hebben..
De dingen die ik hier lees kloppen half...
Ik ben zelf een jongen van 20 Jaar nu en ik ben op mijn 18e pas besneden.. Dit omdat ik een te nauwe voorhuid had en dit helaas ( onder het sexen ) was ingescheurd. Aangezien dit niet prettig is ben ik dus besneden en weet ik nu hoe het is om MET en ZONDER voorhuid te sexen..
ik moet zeggen dat het zonder een stuk prettiger is.. ik hou het wel degelijk langer vol en het voelt beter aan.
Nadeel van mij is wel dat er nog iets bij komt.. Ik heb te weinig Pigment op mijn eikel zitten en hierdoor is die iets lichter van kleur. Gelukkig kan ik alles nog en heb ik nog niemand hierover horen klagen haha.
Overigens vermeld ik het wel aan een meisje voordat we zover komen .. maar dit is meer omdat ik me soms een beetje schaam hiervoor ..
Ook ik ben een normale huis tuin en keuken brabantse jongen btw
Je denkt echt dat dat eelt laagje net zoiets is als onder je voet ofzo ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Vampess het volgende:
onbesneden.. de eikel vormt een eeltlaagje als 'ie besneden is
En ik vind onbesneden er schattiger uitzien, kweet ni waarom
en ik spreek niet uit ervaring ?quote:
Dan moet je me maar niet pijpenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef Vampess het volgende:
LOL.. lekker barbaarsen over algemeen ook niks anders qua recht-toe-recht-aan .. maar't pijpen
geef mij maar een goed schoongemaakte onbesneden (wat niet zo moeilijk is
) kun je veel meer leuke dingen mee doen ook
(besneden is: eikel ongevoelig, maar de huid heel erg gevoelig omdat t niet meer kan bewegen, minder, drom dat vele besneden mannen creme tijdens t aftrekken gebruiken)
OMGquote:Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef Vampess het volgende:
IIIIEEEW
ik ga dus aan nimands plasgaatje zitten eh..
zucht.. daar heb ik het ook absoluut niet over.. damn...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:46 schreef Vampess het volgende:
Zucht.. met je tong rondom de eikel stimuleren of echt t 'gaatje' likken is imo toch echt n verschil.. sperma uitspugen.. das pas onzin.. its in your mouth, you might as well swallow.. verder heb ik gewoon slechte associaties met het woord plas.. das dus echt NIET mijn ding..
tja.... dat is het net wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
"Plasgaatje" is ook een a-sexy woord idd, maar who cares
Dan kom je blijkbaar hele rare mannen tegen, want ik heb heel wat besneden mannen in mijn bed gehad en ben er geen een tegen gekomen die er een dikke eeltlaag op had liggen waar je in kon bijten bij wijze van spreken, ook die van mijn man(die niet eens weet of hij echt besneden is of zonder voorhuid opgegroeid is) is niet zo'n eeltig ding en hij is toch echt al 34 jaar voorhuidloos...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef Vampess het volgende:
Mja, ik ben dus een meisje en mijn ervaring met besneden is dat de eikel hard genoeg is om te bijtenEn ja, smaken verschillen
Euhhhhhhhh, wil niet heel vervelend zijn hoor, maar daar zit je al aan zodra je pijpt, dan zit dat plasgaatje achter in je strot, maakt verdomde weinig uit of je daar dan nog even met je tong overheen krioelt of even het puntje van je tong ertegenaan drukt...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef Vampess het volgende:
IIIIEEEW
ik ga dus aan nimands plasgaatje zitten eh..
ouch...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan kom je blijkbaar hele rare mannen tegen, want ik heb heel wat besneden mannen in mijn bed gehad en ben er geen een tegen gekomen die er een dikke eeltlaag op had liggen waar je in kon bijten bij wijze van spreken, ook die van mijn man(die niet eens weet of hij echt besneden is of zonder voorhuid opgegroeid is) is niet zo'n eeltig ding en hij is toch echt al 34 jaar voorhuidloos...
Toch best knap als je je tong in mijn plasgaatje krijgt btw ...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Vampess het volgende:
jamaar je ziet mij niet vakkundig mijn tong ertussen proberen te krijgenen zoals ik als zei.. rondom is toch wat anders dan er precies bovenop
En achterin je keel zitten geen smaakpappillen.. op je tong wel
Wel, dat heb ik ook, maar dat is dus een andere vorm van "besnijdenis" dan de besnijdenis die men bedoelt. Jouw lul (en ook de mijne) had al een te strakke voorhuid, door besneden te worden wordt dat wat verholpen, maar je bent nog altijd "strakker" dan mannen met een "normale" voorhuid die besneden worden (bv. omdat ze jood of moslim zijn).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:31 schreef avotar het volgende:
[..]
Nope... ik had een te strakke voorhuid..... die kon dus niet over m'n eikel heen... en dat moet je dus wel..mar goed... dat is al op m'n 10e of zo gebeurd hoor.
Ben dus geen jood, geen moslim... gewoon een standaard huis-tuin-en-keuken katholieke brabantse jongen...![]()
Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
neej.. dan bedoelen we toch wat anders hoor.. ik heb geen voorhuid meer... dus mijn eikel ligt altijd bloot..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:51 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Wel, dat heb ik ook, maar dat is dus een andere vorm van "besnijdenis" dan de besnijdenis die men bedoelt. Jouw lul (en ook de mijne) had al een te strakke voorhuid, door besneden te worden wordt dat wat verholpen, maar je bent nog altijd "strakker" dan mannen met een "normale" voorhuid die besneden worden (bv. omdat ze jood of moslim zijn).
Met andere woorden: ik heb niet het gevoel dat ik het "langer volhou" dan andere mannen, ook al ben ik toen ik acht jaar was "besneden".
edit: beetje verkeerd geformuleerd van mij eigenlijk: ik ben dus besneden, maar mijn eikel ligt in normale toestand desondanks niet bloot of zo...
bij mij ook en ik had ook een te strakke voorhuid ... maar de operatie die de persoon hier boven beschreef kon bij mij niet ..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef avotar het volgende:
[..]
neej.. dan bedoelen we toch wat anders hoor.. ik heb geen voorhuid meer... dus mijn eikel ligt altijd bloot..
omgquote:Op zondag 29 mei 2005 21:13 schreef DaveM het volgende:
Is de voorhuid niet toevallig bedoeld om uitdroging te voorkomen?
Iets met slijtage enzo.
hee Doompje ...nu ga je wat verquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....
Er wordt toch niet gezegd besnijdt jezelf omdat we het mooi vinden, er wordt gezegd dat als je moet kiezen wat je mooier vindt vaak toch de besneden wordt gekozen door de dames, maar dat het ze uiteindelijk geen bal uitmaakt.
Zo kan jij blauwe ogen bv om maar wat te noemen erg mooi vinden, maar als je een ontzettend leuk meisje tegenkomt met groene ogen zal dat je naar alle waarschijnlijkheid echt helemaal niets boeien en vindt je haar prachtig, ook haar groene ogen...
Oh, vast wel... maar niet bescherming tegen uitdrogen of slijtagequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
volgens jou heeft de voorhuid geen enkele functie?
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voorhuid, nergens goed voor, afhakken die zooi.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.
Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.
Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]ik ga een autoband uitvinden die gemaakt is van voorhuiden
Donators gezocht. Gelieve u te melden in uw dichtsbijzijnde garage
heb je geen broertje ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.
dat klinkt nogal uitgedroogd*. ..........ehm......'anders'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.
Offtopic: Wanneer is de trend voorbij om achter allerlei woorden "technisch" te zetten? Vind het persoonlijk wat overdreven. Ik zie dat overal terugkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Insomaniac het volgende:
Puur neuktechnisch
Da's dan wel weer leuk.quote:Huidige vriend is onbesneden en ik vind zijn lul geweldig..
Me tooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassenMn moeder maakt er nu nog grappen over.
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:32 schreef avotar het volgende:
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.
ontstekingen ed. Als je al van kleinsaf een te krappe voorhuid hebt, kun je het daar dus vanaf het begin al niet schoonmaken daar en kan het dus slechter worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Gebeurt besnijdenis om medische redenen trouwens onder verdoving? Een tijd terug was er een docu over besnijdenis (gemaakt door een joodse man die het zijn familie kwalijk neemt dat hij op die manier verminkt is) en daarin lieten ze beelden zien uit een NL besnijdeniscentrum. Het gegil van die kinderen ging me door merg en been.Ik snap ook niet dat artsen zich hiermee inlaten, het druist in tegen de Hippocratische eed.
Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:47 schreef avotar het volgende:
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat, want ik ben zelf al bijna 18 jaar geleden besneden. Toen was het een dagopname en ging ik onder volledige narcose. Maar ook dat is niet helemaal representatief omdat er bij ook gelijk een teelbal verwijderd moest worden.![]()
Bij normale mannen dalen de teelballen al redelijk vroeg in. Als je heel klein bent zitten ze nog achter je lies. Bij mij hadden ze dat niet gedaan, dus op mijn 6e werd dat een handje geholpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?
De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:52 schreef avotar het volgende:
maar goed.. ze waren er op tijd bij.. en ik ben zelfs maar licht verminderd vruchtbaar....
Juist... dat is het vooral...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...
Feli.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef avotar het volgende:
maandag wordt ik 28...
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?quote:dus loop ik er al een jaar of 18 mee... feitelijk weet ik niet beter...
Tuurlijk.. en elke keer als ik een nieuwe vriendin heb (gelukkig gebeurd dat niet zo vaak meer) is het toch altijd spannend. Want het is gewoon anders. Maar meestal probeer ik het van te voren even te melden, maar je kan je voorstellen dat dat soms best gek overkomt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?
quote:
Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef avotar het volgende:
Maar goed... stel je maar eens voor hoe het is als je voor de eerste keer met iemand op bed ligt... knuffelen.. strelen... voelen.. en ineens beseffen.. hmmmm.... ik mis ik..![]()
hahahahah tanx....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.
Je ziet er overigens mannelijk genoeg uit als ik zo eens in je fotoboek kijk.
En als iemand het zelf wil om andere redenen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
Wat voor zalf bedoel je precies? En wat doet die zalf dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik snap ook niet zo dat mannen dit laten doen omdat ze het zelf willen. Een onbesneden piemel is ook wel hygiënisch, als het maar "bijhoud"![]()
Als het medisch niet noodzakelijk was geweest had ik nu zeker nog een velletje gehadMaargoed, ik mis het ook niet, sex is veel lekkerder zo
![]()
ZO'n 3 jaar terug, op mijn 20ste pasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef girllover het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?
Denk niet dat dat snel gebeurtquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:29 schreef desiredbard het volgende:
Hoe zit dat pijptechnisch....
ik bedoel het heeft het voordeel dat je niet met je voorhuidje achter haar beugel kan blijven hangen
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef type_29 het volgende:
Ik heb medelijden met de besnedenen.
Niets meer dan een mening dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:09 schreef type_29 het volgende:
Wat jij wil.
Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....![]()
Ben je nou echt zo dom om te snappen dat besneden minder gevoelig is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.
Uitgeluld....
Je moet het ook niet zonder reden doen iddquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef De_Godlasteraar het volgende:
voorhuiden verwijderen bij gezonde jongens/mannen is barbaars.
Deze kut heeft anders wel zat pikken gehad en jij hebt er maar 1 om te kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.
maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler.
Raar :Squote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben besneden op 6-jarige leeftijd, geen idee waarom, daar werd bij ons op de Veluwe niet over gepraat. 'Moet van de dokter'. Zoiets.![]()
Moet jij weten, maar je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.
Besneden mannen maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler. En ik pijp liever een besneden man dan een onbesneden man.
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.quote:[b]Op vrijdag 24 juni 2005 08:41
Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef De_Godlasteraar het volgende:
3. Een eikel die de hele dag tegen je onderbroek schuurt zorgt voor vroegrijdige ongevoeligheid van de penis. Dat langer volhouden is leuk als je jong bent, tegen de tijd dat je 50 bent voel je weinig meer, je bent dan 2 uur bezig.
Maar goed, de besneden jongetjes zullen mijn reactie wel weer afdoen als onzin: zou ik ook doen als ik niet beter wist en met een kale toegetakelde sjaak zou zitten.
Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:32 schreef type_29 het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar je lult uit je nek.
Iemand met een grote lul zal grotere 'slagen' maken als iemand met een kleine lul.
Daar heeft besneden niks mee te maken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.![]()
ben je een beetje cockcrazy?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:06 schreef SHE het volgende:
Anyway, mij maakt het geen jota uit. Een pik is een pik..met of zonder vel.
Is gewoon net als met kip...ik vind kip zowel met als zonder vel lekkeren het 1 is niet perse lekkerder dan het ander
ach so, op die fietsquote:
Ik maak het wel vaker mee in een discussie dat niet besneden jongens fel uithalen op besneden jongens. Meiden hebben er volgens mij meestal echt geen problemen mee. Ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:53 schreef Chaosma het volgende:
[..]
Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Chrizje het volgende:
Zijn er meiden bij die, wanneer ze er achter komen dat hun vriendje besneden is, meteen een punt achter de relatie zetten?
Bij mij hetzelfde, alleen al in mn 1e levensjaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassenMn moeder maakt er nu nog grappen over.
Dit kwam voor in die docu over besnijdenis geloof ik. Ik weet niet meer precies hoe en wat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef girllover het volgende:
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.
Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef girllover het volgende:
En als iemand het zelf wil om andere redenen?
En dat basseer je op..?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
hou gewoon de pedoleus er op na
REKT HET NIET ...DAN SCHEURT HET WEL
hoezo verminken?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.
Verminken in de zin van 'in zichzelf wil snijden'. Dat moeten mensen zelf weten. Al snijden ze het hele zaakje eraf, het is van hen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef avotar het volgende:
hoezo verminken?
Dat vind ik toch echt iets anders. De voorhuid heeft wel degelijk een functie, dus ik vind het absurd om 'm zonder dat daar een noodzaak voor is te verwijderen. Je snijdt toch ook niet voor de lol je pink eraf?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Ik zeg dus, als er geen noodzaak is. Ik heb het met name over religieuze (of 'hygiënische') besnijdenis, niet over besnijdenis om medische redenen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef speknek het volgende:
Wat is de functie van de vernauwde voorhuid?
Nee want dat gebeurd natuurlijk, het aanbrengen van een moedwillige verbranding (naast tatoueren, en scarring, schijnt branding ook in te zijn) is verminking.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Je zou eigenlijk die docu eens moeten zien, maar ik weet niet meer hoe die heette. Docu door een joodse man die het niet fijn vond dat hij van z'n voorhuid beroofd was. Daarin kwam een of andere expert aan het woord die van alles uitlegde over de functie en werking van de voorhuid. Daar kwamen nog meer voordelen naar voren dan alleen de dingen die jij noemt, ik weet alleen niet precies meer hoe en wat, is al een poos geleden.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
Je vergeet eikelkaas.... als je honger hebt gaat droge toost ook vervelenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
5 cm korter na besnijdenis????quote:Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!".
Zucht...lees nou eens goedquote:Op maandag 27 juni 2005 12:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
5 cm korter na besnijdenis????
Man dan heb je volle armslag nodig bij het rukken
Da's geen eikelkaas meer....daar past een edammertje onder
tja.. verder eens met speknek...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb het zelf niet zo op zelfverklaarde experts als het aankomt op de voorhuid. Het (meestal gefrustreerde) anti kamp is behoorlijk rabiaat als het aankomt op het verzinnen van argumenten. Ik heb al een hoop onzin voorbij zien komen ("mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!").
Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
In Amerika doen ze het inderdaad bijna standaard bij de geboorte... ik vind iig dat als er geen medische noodzaak is, dat je het dan gewoon niet moet doen. Laat je kind het zelf maar beslissen als 'ie daarvoor de leeftijd heeft.
Naja ik vind dat het gewoon te maken heeft met de integriteit van het menselijk lichaam... en het is idd een kleine ingreep zonder grote gevolgen, maar als je een gezond zoontje hebt, dan moet je daar niet een gezond velletje zomaar van afhakken. Daar moet je gewoon vanaf blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
En het kleine sneetje in de clitoris dan, mag dat wel?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:25 schreef erodome het volgende:
Alhoewel ik soms ook denk vent zeur niet zo, je gaat er niet dood aan ofzo, je kan ook overdrijven, ik zie ook geen meisjes stuiteren omdat ze gaatjes in hun oren hebben gekregen op zeer jonge leeftijd terwijl ze nooit oorbellen dragen later en liever hun oren dicht hadden gehad.
Zou ik niet van wakker liggen nee....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het kleine sneetje in de clitoris dan, mag dat wel?
Wat mij betreft is het toch echt een principezaak. Je blijft gewoon van andermans lichaam af, je kind is niet je bezit.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef erodome het volgende:
Zou ik niet van wakker liggen nee....
Want het geeft geen gevolgen voor de seksbeleveis verder.
Valt in dezelfde catagorie als een mannen besnijdenis dus, ik ben er niet voor dat het bij kids gebeurt zonder een medische noodzaak, maar om er nu een groot drama van te maken vind ik ook weer te ver gaan.
Meid, ik val je niet aan, hoor. Ik geef gewoon mijn mening. Nergens heb ik gezegd dat jij in kinderen wilt snijden. Mijn boosheid is dus alleen gericht op ouders die dat wel doen en de artsen die zich ervoor lenen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwwww, waarom ga je zo tegen mij bezig, ik ben tegen besnijdenis zonder medische noodzaak,
Ik vind dat dat alleen zou mogen als het kind dat zelf graag wil.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef erodome het volgende:
Moeten we het dan ook maar verbieden dat bij kleintjes oorbellen geschoten worden bv, is ook even naar hoor en alles behalve nodig
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:44 schreef meissie24 het volgende:
Ik heb nog nooit een besneden piemel in het echt gezien!!! Maar zoals ik het hier lees zijn er toch best wat besneden guys in Nederland!!
Exact hoe ik erover denkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef avotar het volgende:
mijn huidige vriendin vond het vreemd de eerste keer dat ze het zag.. maar verder maakt het voor haar op neuk gebied weinig verschil...
trekken tja.. daar wist ze niet zo goed mee hoe ze dat kon doen..
maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...kan haast niet geloven dat 30% van de jongens/mannen besneden is in Nederland. Lijkt me meer wereldwijd?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef GekkeMat het volgende:
Ik las zojuist op geen stijl dat 30% is besneden
dan moet je even rondkijken.... als het hier instaat kun je het toch wel vinden..?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef girllover het volgende:
Weet iemand hier iets over een zalf die besnijdenis overbodig zou maken? Iemand schreef laatst (volgens mij in dit topic) dat hij daarover iets in een documentaire hasd gezien.
Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friendquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik schreef dat. Ik weet niet meer hoe die zalf heette of wat dan ook, maar het zou heel goed helpen.
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30%? Waarom heb ik dan pas deze week voor het eerst een besneden man in het wild (de sauna) gezien?
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
Het is wel extreem zachte huid, ja... maar in Nederland mag je geen menselijke huid gebruiken om leer van te maken. Dat is ook een beetje ziek
Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Chrizje het volgende:
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...
Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel mannen percentueel gezien zijn besneden.... als ik aan mijn eigen ervaringen denk, dan kom ik op een percentage van 40% besneden, en 60% onbesneden.... zou dat representatief zijn?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Chrizje het volgende:
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.
Ben je de shock wel te boven![]()
![]()
Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:
[..]
Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...![]()
Chrizje
tja.. ik doe het wel altijd.. maar dat komt omdat er bij nog iets anders mist... (zie pag 3 van deze thread)quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????
Meen je dat nu echt????
Stop daarmee, please zeg, ik zou echt heel vreemd opkijken als iemand dat zou doen, dan zou ik echt denken is de besnijdenis mis gegaan ofzo dan, dat het er erg raar uitziet, anders kan ik me niet voorstellen dat iemnd dat gaat melden ....
Ik vond het de eerste keer vreemd-spannend ja... maar zowiezo ook de eerste keer met een onbesneden man. Vooral omdat ik de eerste keer nog even moest "uitzoeken" hoe zoiets dan werkt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:
[..]
Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...![]()
Chrizje
Als ze nu bij alle kinderen bij wijze van traditie de oorlelletjes zouden afknippen, vind je daarvoor de aandacht dan ook overdreven? Het gaat erom dat men iemand verminkt, zonder dat daar een medische noodzaak voor bestaat. Ik geef wel toe, het verliezen van je voorhuid is geen ernstige verminking, maar waar ligt de grens dan? En waarom überhaupt iemand verminken wanneer dit niet nodig is? Traditie is géén goed argument. Men heeft van andermans lichaam af te blijven. Iemand kan (later) zelf wel besluiten of hij het nodig vindt om een deel van zijn lichaam te laten verwijderen. En gok maar dat NIEMAND dat zomaar, zonder medische noodzaak, uit vrije wil doet.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friend
http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
Ik ken iemand die er een behoorlijk misvormde penis van heeft gekregen. Serieus, het is geen flauwe grap. Als ik vanwege medische noodzaak zou moeten kiezen tussen die creme en besnijdenis, dan zou het zeker besnijdenis worden.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.
Ken je diegene persoonlijk? En hoe lang is dat geleden?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef FantaLemon het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een behoorlijk misvormde penis van heeft gekregen. Serieus, het is geen flauwe grap. Als ik vanwege medische noodzaak zou moeten kiezen tussen die creme en besnijdenis, dan zou het zeker besnijdenis worden.
Ja, ken hem persoonlijk (vandaar dat ik het weet). Een jaar geleden denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef girllover het volgende:
[..]
Ken je diegene persoonlijk? En hoe lang is dat geleden?
Zou je niet bang zijn voor de pijn van een besnijdenis?
Ja, plaatselijk en eventueel volledig. Maar ook de pijn daarna bedoel ik. Lijkt me erg gevoelig. Vooral met naar de wc gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef FantaLemon het volgende:
Besnijdenis op oudere leeftijd gebeurt toch onder verdoving mag ik hopen?
INDERDAAD, en dan de meeste ook nog zonder dat ze t ooit te zien hebben gehad nu al meningen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik begrijp die hele besneden/onbesneden-kwestie niet.
Ik ben onbesneden en je kan mijn vel gewoon van m'n eikel afschuiven hoor, ook in erectie.
Zie het als een auto met een electrisch schuifdak, soms wil je hem erop, soms eraf. 'T lijkt me echt klote om in de regen met een auto zonder dak rond te rijden en als het 40 graden is met dak.
p.s. Je moet uitkijken voor mensen die zeggen dat besneden hygienischer isdie lui wassen hun leuter waarschijnlijk niet.
psies.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:45 schreef Rikoko het volgende:
[..]
INDERDAAD, en dan de meeste ook nog zonder dat ze t ooit te zien hebben gehad nu al meningen hebben![]()
![]()
t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.![]()
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Ik heb nooit last van kopkaas, die flauwekul of dat het hygienischer moet maar eens ophouden, daar hebben ze namelijk ooit wat voor uitgevonden en dat heet WASSEN.quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef highwayne het volgende:
[..]
t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..
maja voor mij nooit meer kaas haha
ik ben tegen besnijdenis van kinderen uit religieuse overwegingen maar als iemand er met zijn volle verstand zelf voor kiest niks mis mee toch? leven en laten leven. ik vind allerlei piercingen ook niet mooi of nuttig maarja krijg er geen kotsneigingen van
Klinkt dubieusquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:17 schreef IkWilbert het volgende:
Ik hoorde in op vakantie in Turkije van de reisleider, dat ze daar de stukjes huid wat overblijft na de besnijdenis verwerken in de leren tasjes die je daar overal kunt kopen.
IkWilbert die trouwens ook besneden is. (medische redenen)
klinkt een stuk aannemlijker dan voorgaande suggestie; de opvulling voor tasjes.quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef Wunk het volgende:
[..]
Klinkt dubieus
Ik weet wel dat ze in Amerika de voorhuiden van besneden jongetjes gebruiken om meer huid te maken, ze zetten 't op kweek met voedingsstoffen zodat 't blijft doorgroeien wat dan weer word ingezet bij huidtransplantaties van slachtoffers van brandwonden bijvoorbeeld.
Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef highwayne het volgende:
t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..
Nee dus, smegma wordt aangemaakt in de voorhuid. Geen voorhuid, geen smegma.quote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef nog.een.keer het volgende:
Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.
Als je gewoon een paar keer per dag je worstje goed schoonmaakt is er ook geen probleem meer. Besneden en onbesneden.
Dan zul je wel gewoon een korte voorhuid hebben...quote:Op maandag 24 april 2006 07:51 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb net op sexwoordenboek.nl gekeken, en mijn penis ziet eruit zoals een besneden penis, terwijl ik niet besneden ben...
Is dit een serieuze post? Ik kan het me haast niet voorstellen, want ik vind het nogal een primitieve mening....quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Primitief en absurd.
Wat dacht je van een medische noodzaak?quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Mijn zoon van 7 had een verkleving na lange periode pijn. Ik deed het wel onder de douche zo goed als ik kon schoonmaken maar dan kom hij op een leeftijd dat hij 'het' zelf wilde doen ik dacht dat wel goed zou gaan. Zijn voorhuid was te nauw (net als bij mij) en kon haast nooit goed schoongemaakt worden. Nog voor zijn 7e verjaardag was het medisch gezien de beste oplossing om hem te laten besnijden. Toen de besnijdenis van hem achter de rug was heb ik hem moeten verzorgen. Mijn vrouw werkt. Zijn eikel was rooier dan een aardbei. Hij lag dagen lang met een handdoek over zijn schoot op de bank. Grote stukken opperhuid was, vast gegroeid en moest naar zeggen van de uroloog, eraf 'getrokken' worden. Dagen erna had hij er nog last van en ik moest met hem twee keer per dag in een teiltje met waspoeder (dit is wat zachter dan soda) zitten. de 'open' wonden op zijn eikeltje begonnen te korsten en was geen plezierig gezicht. Terug naar de Uroloog i.v.m. hevige napijn en de uroloog vond het allemaal goedgaan. De pijn kwam door het 'trekken' van de korsten. De korsten lieten los en is in de nakomende 'weken' allemaal goed gekomen. Hij is trots en blij dat-ie geen pijn meer heeft. Ik zelf heb ook de besnijdenis ondergaan en moet zeggen dat ik 'het' al 35 jaar vooruit geschoven had want 'ze' kunnen piemel mooi maken maar ook verminken! In 2004 zijn we dezelfde dag in de ochtend 'behandeld' en ik heb in die tijd vaker aan mijn schoonmoeder gedacht dan in al die tijd dat ik getrouwd ben! Maar cosmetisch gezien is het mooier, praktisch is het soms pijnlijk (na 40 jaar ingepakt dan ineens ontmanteld). Na enige jaren, thans, heb ik er nog wel eens last van als mijn vrouw me likt. Het lijkt nog steeds of er een rasp langs gaat. Maar verder ben ik blij dat het gebeurd is. Ik geniet intenser en bij het klaarkomen (soms vaginaal) heb ik er dagen even geen zin meer in want het gaf me een geweldig gevoel, voorheen wilde ik vaker, omdat ik geen fijn orgasme had. Maar dat kon mijn vrouw niet opbrengen. Nu is de seks beter en denk soms: 'had ik het maar eerder gedaan'. Na de circumcisie gaf ik de schuld, onterecht, aan mijn moeder. Zij was ingenomen als het om seks ging. Zij heb mij nooit laten 'helpen' aan dit dilemma. Het komt vaker voor dan men denkt.quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Primitief en absurd.
een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef 1Dick het volgende:
[..]
Mijn zoon van 7 had een verkleving na lange periode pijn. Ik deed het wel onder de douche zo goed als ik kon schoonmaken maar dan kom hij op een leeftijd dat hij 'het' zelf wilde doen ik dacht dat wel goed zou gaan. Zijn voorhuid was te nauw (net als bij mij) en kon haast nooit goed schoongemaakt worden. Nog voor zijn 7e verjaardag was het medisch gezien de beste oplossing om hem te laten besnijden.
Name onequote:Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Wat dacht je van een medische noodzaak?![]()
Dit is zeer serieus.quote:Op maandag 24 april 2006 11:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dit een serieuze post? Ik kan het me haast niet voorstellen, want ik vind het nogal een primitieve mening....
Ik ben besneden, en wel omdat ik erfelijk belast ben met een te nauwe voorhuid. Lijkt me plausibel genoeg...
Is dit serieus? In de post onder die van jou quote je mijn plausibele reden, maar ga je daar niet op in....quote:
Uitstel van excecutie! Heb ik ook geprobeerd, denk je nu echt dat het werkt?quote:een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
Gooi het in een forum voor een zwangerschap tijdens modellenwerk......quote:een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
het is wel degelijk hygienischer dan onbesneden, onbesneden heeft meer kans op smegma, kopskaas, etc. Bij besneden is de kans veel en veel kleiner en ook makkelijker schoon te houden. (dit houd dus niet in dat een onbesneden schoner is dan een onbesneden "voordat je weer gaat miepen"quote:Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van kopkaas, die flauwekul of dat het hygienischer moet maar eens ophouden, daar hebben ze namelijk ooit wat voor uitgevonden en dat heet WASSEN.
Degene die wel last hebben van kopkaas zijn gewoon ranzig
Denk je niet dat als dat zou gaan alle besneden mensen (uit medische redenen) ook niet een zalfje zou gekregen hebben? die doktors komen niet uit een ei ofzowquote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
wat een onzin lul jij nouw weerquote:Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit is zeer serieus.
Besnijdenissen moeten volledig verboden worden.
Sorry beetje onduidelijk..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
de striem die het zaakje bij elkaar houdt? Wat bedoel je?
Toompje dus..quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:18 schreef THeeF het volgende:
[..]
Sorry beetje onduidelijk..
Weet ook niet precies hoe t heet..
Nou ramdebiel, er zijn ook medische redenen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Primitief en absurd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef BB-King het volgende:
Besneden mannen zijn mietjes.
whehehe....quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Primitief en absurd.
En zware ontstekingen enzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef avotar het volgende:
[..]
whehehe....
* avotar gunt jou een te nauwe voorhuid..![]()
ja hmm motivatie vooral de hygienische/cosmetische redenen en mijn vriendin waardeert t vanwege haar culturele achtergrond. die 2 gecombineerd hebben mij ertoe gebracht.quote:Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef melonovy het volgende:
Wat stoer dat je dit komt vertellen! Goed om eens te lezen hoe een volwassen vent een besnijdenis ervaart! Wat is jouw motivatie geweest om je te laten besnijden?
Jeukende huid bij wonden is een teken van herstel, dus een prima signaal in mijn ogen
Veel plezier met je besneden piemel
ik douche niet zo vaak tijdens het uitgaan maar je hebt gelijk helaas is het niet altijd mogelijk om 3x per dag te douchen ;-) hehequote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.
Als je gewoon een paar keer per dag je worstje goed schoonmaakt is er ook geen probleem meer. Besneden en onbesneden.
Ben ik (OLLB) het niet mee eens... Heb jaren last gehad van de huidaandoening LSA die in eerste instantie met steroid-achtige zalf behandeld is (leverde geen verbetering). Uiteindelijk was besnijdenis de enige oplossing die overbleef, heb er tot nu toe geen spijt van!quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Primitief en absurd.
Ow ja? Bron?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Killaht het volgende:
Het velletje heeft geen nut meer, ivm evolutie.
Waarschijnlijk omdat die lui een kleine penis hebben en de penis als ie besneden is groter lijkt.quote:De meerderheid van de Pornosterren hebben ook een besneden penis, in Amerika, Israel, Arabische landen, portugal etc is dit een normaal iets, waar het vaak bij geboorte gebeurt.
Uit onderzoek blijkt dat 99% van de vrouwen het niet kan schelen hoe een penis eruitziet, zolang het zijn werk maar doet.quote:Uit onderzoek bleek dat 75% de voorkeur uitgaat naar een besneden penis. Het is gewoon hygienischer Ook is het zo dat je als je besneden bent minder vatbaarbent voor HIV. Met voorhuid is onhygiensischer met smegma enzo (sperma en plasresten onder je voor huid) die kunnen gaan ontsteken.
Ja vast, vrouwen krijgen toch ook geen last van onstekingen etc, die hebben altijd 2 gaten openstaan (pisgat, vagina)quote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Soul79 het volgende:
Hm, ik heb eens gehoord dat joden en moslims eerder blaasontsteking en soortgelijke akeligheden oplopen omdat bij hun de tunnel altijd open staat en er dus meer rotzooi naar binnen waait, woestijnzand bijvoorbeeld.
Weet niet of er iets van waar is trouwens, maar ergens klinkt het best logisch en het is sowieso leuk om in de groep te gooien als ik het met joden of moslims over dit onderwerp heb. Blikken van ongeloof en twijfel krijg je dan![]()
Wie zal het zeggen......quote:Op donderdag 27 april 2006 11:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja vast, vrouwen krijgen toch ook geen last van onstekingen etc, die hebben altijd 2 gaten openstaan (pisgat, vagina)
Zoals gezegd, ik weet niet of er zelf iets van klopt (het lijkt me niet eigenlijk). Ik zeg het gewoon altijd als het over dit onderwerp gaat, omdat er dan altijd zeikerds zijn die hygiëne noemen als voordeel van besneden-zijn.quote:Btw, penisgat is zo klein en zit altijd dicht hor, ik weet niet wat jij voor penis hebt/kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |