abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 mei 2005 @ 15:31:55 #1
118565 bouncing
Come Together
pi_26946935
Ik heb een vraagje aan de vrouwen/meisjes hier

Maakt het voor jouw iets uit of de man besneden is?
Wat vind je fijner, "met" of "zonder"?
Zou je ervan schrikken, en zou je het eerst willen weten voordat jullie overgaan op de "daad"?

graag serieuze reacties.

ps. Ik heb hem maar niet in dat centrale topic gezet aangezien dat toch iets algemener is
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_26947003
Ik vind besneden fijner!
Weet niet precies waarom, maar dat is nou eenmaal wat ik bemerkt heb.
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_26947334
Ik heb nog nooit een vriend gehad die besneden is.

Maar het zou mij niet uitmaken denk ik of de jongen besneden is. Men zegt altijd dat het hygiënischer is. Ik zou er niet van schrikken.

Het lijkt me wel handig om van tevoren te weten... Alhoewel: mijn sex-partners hebben ook nooit expliciet gemeld dat ze niet besneden waren voordat we begonnen...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_26947374
Ik heb die voorhuid altijd een beetje over... weet nooit zogoed wat ik er mee moet..
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_26947380
Tuurlijk is besneden fijner, voor vrouwen is het trekken alleen lastiger
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26947594
Ik vind van niet.. een beetje vaseline doet wonderen..
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_26947807
Ik had mijn eerste besneden man pas na een aantal onbesneden, dus wist niet zo goed hoe hard/zacht ik aan de gang kon gaan bij gebrek aan voorhuid.

Puur neuktechnisch maakt het niets uit, maar een besneden lul vind ik mooier en ik heb er toch een hygienischer gevoel bij. Wat eik nergens op slaat, want een ongewassen besneden lul is natuurlijk ook smerig. Huidige vriend is onbesneden en ik vind zijn lul geweldig. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26947924
Maakt me absoluut niets uit. Merk ook geen verschil op 'neuktechnisch' gebied (zoals collega Inso dat zo geweldig uitdrukt).

Kortom: onbesneden/besneden, beiden geen problemen mee.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:17:28 #9
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26948369
mijn huidige vriendin vond het vreemd de eerste keer dat ze het zag.. maar verder maakt het voor haar op neuk gebied weinig verschil...
trekken tja.. daar wist ze niet zo goed mee hoe ze dat kon doen..

maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26948407
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef avotar het volgende:
maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..
Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:22:35 #11
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26948548
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?
Nu ik het zo terug aan het lezen ben.... lijkt het er wel op..
maar het is meer bedoelt als dat Avotar eindelijk blij is een meisje te hebben dat dol is op pijpen.. en het daarbij ook nog eens goed kan.... en spontaan doet..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:32:50 #12
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26948922
Besneden ziet natuurlijk mooier uit vind ik zelf. Het oogt wat schoner, wat natuurlijk nonsens is, want dat ligt aan de persoonlijke hygiene van die persoon. Wel is het even wennen mbt het aftrekken, maar ook daar word je al snel handig in. Glijmiddel is dan

Voor de rest merk je tijdens het neuken niets van. Maar goed, dat ligt aan de persoon an sich.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:43:21 #13
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26949277
Ik begrijp die hele besneden/onbesneden-kwestie niet.

Ik ben onbesneden en je kan mijn vel gewoon van m'n eikel afschuiven hoor, ook in erectie.

Zie het als een auto met een electrisch schuifdak, soms wil je hem erop, soms eraf. 'T lijkt me echt klote om in de regen met een auto zonder dak rond te rijden en als het 40 graden is met dak.

p.s. Je moet uitkijken voor mensen die zeggen dat besneden hygienischer is die lui wassen hun leuter waarschijnlijk niet.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:02:00 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26949906
Ik vind het wel mooi, mijn eerste twee minnaars waren toevallig allebei besneden.
Toen ik voor het eerst een voorhuidje zag hangen vond ik het maar niks, zo'n slurfje. Maar ik kan niet zeggen dat ik een voorkeur heb. Het maakt me echt niet uit, tis echt een detail.
pi_26954719
Mijn voorkeur is besneden, vind het niet erg als het niet zo is, maar vind besneden voornamelijk er geiler uitzien, lekkerder, meer zo van hap hap, geef nou

Het ziet er schoner uit, frisser, is niet waar natuurlijk, want ook een besneden ongewassen pik is een vies ding, ik vind het persoonlijk wat fijner pijpen met een besneden pik(dat is geen wereldschokkend verschil ofzo hoor), trekken, tja nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd, dat lukt prima met een besneden jongen
Met neuken maakt het echt geen bal uit of hij besneden is of niet.

Kortom, ik zie wel of het besneden of niet is, dat is eigenlijk niet zo heel spannend...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:08:24 #16
79071 Bette
Something beautiful...
pi_26956999
Het maakt mij echt niks uit wat sex betreft vind besneden er alleen iets geiler uit zien.Hhoef het ook niet van te voren te weten,zie het vanzelf wel!
Let's pretend we never met...
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:09:14 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26957027
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat de dames hier al "zoveel" besneden mannen hebben meegemaakt... Ik dacht dat dat hier in NL echt maar heel weinig gebeurde. Zag laatsts wel iets op tv dat in Amerika wel heel veel mannen besneden waren.. maar dacht toen zoiets van.. niet aan de mijne!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:47:55 #18
61927 DaveM
uitgefokt
pi_26960115
eelt

edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:57:26 #19
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26960372
Ja, een besnijdenis geeft echt een extra 'cachet' aan de leuter

Het is een werktuig dames; niet iets wat je aan de muur hang omdat het zo mooi is. Dus spare me de 'esthetische' commentaren.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26960770
in naam van de wetenschap meld ik mij hier aan als proefkonijn voor vrouwen die het nog nooit met een besneden man gedaan hebben
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:15:23 #21
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26960839
Ik vind een besneden vrouw veel mooier dan een onbesneden vrouw.
Veel hygenischer ook en veel strakker natuurlijk. .
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:17:01 #22
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26960885
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Tarak het volgende:
Ik vind een besneden vrouw veel mooier dan een onbesneden vrouw.
Veel hygenischer ook en veel strakker natuurlijk. .
Die grap heb ik ook al eens geprobeerd dat wordt hier niet echt gewaardeerd
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:17:34 #23
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_26960901
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt

edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Precies heb me ook over laten halen.
Kennen ze na anderalf uur stampen met een taxi naar huis is het weer niet goed.
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:21:48 #24
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26961000
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Die grap heb ik ook al eens geprobeerd dat wordt hier niet echt gewaardeerd
Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.

What's next, een geamputeerde pink als toppunt van schoonheid?

Trouwens, die dame die roept dat ze bij het pijpen niet weet wat ze met een voorhuid moet doen, kan gewoon niet pijpen. Juist met die voorhuid moet je een hoop doen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:37:59 #25
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26961382
Ik geef ook de voorkeur aan besneden. Voelt veel gladder, oogt frisser en het risico op een 'tuutje' in slappe toestand is weg.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:42:00 #26
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26961478
Besneden mannen zijn mietjes.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:52:39 #27
118565 bouncing
Come Together
pi_26961716
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef BB-King het volgende:
Besneden mannen zijn mietjes.
kom vechten dan manneke

en nee kben geen mocro maar wel besneden
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:56:19 #28
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26961779
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef bouncing het volgende:

[..]

kom vechten dan manneke

en nee kben geen mocro maar wel besneden
Pas maar op... wij kunnen ons voorvel als zweep gebruiken
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:58:46 #29
120461 Aine.
veel liefs
pi_26961839
zijn jullie voor de lol besneden?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:00:05 #30
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26961867
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
zijn jullie voor de lol besneden?
Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:02:00 #31
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26961910
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef Varr het volgende:

[..]

Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....
Ach ja, die kinky kids met hun zelfmutilatie tegenwoordig
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:07:47 #32
118565 bouncing
Come Together
pi_26962067
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
zijn jullie voor de lol besneden?
JAAAAAAAAAH

Ik liep dus over straat..... en dacht opeens: " Hoe zou een besneden lul mij staan?"
Dus ik liep de blokker in, pakte het grootste keuken mes
liep de straat weer op, zonder te betalen natuurlijk
Ging een steegje in, liet men broek op mijn enkels vallen en:...


*TJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* BAM !
Voorhuid eraf.

Stond wel goed dus gooide ik de voorhuid maar weg en legde het voorhuidje netjes terug bij de blokker
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:34:04 #33
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26962725
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.

Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.

En nu mogen de vrouwen weer
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:41:34 #34
120461 Aine.
veel liefs
pi_26962890
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef bouncing het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAH

Ik liep dus over straat..... en dacht opeens: " Hoe zou een besneden lul mij staan?"
Dus ik liep de blokker in, pakte het grootste keuken mes
liep de straat weer op, zonder te betalen natuurlijk
Ging een steegje in, liet men broek op mijn enkels vallen en:...


*TJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* BAM !
Voorhuid eraf.

Stond wel goed dus gooide ik de voorhuid maar weg en legde het voorhuidje netjes terug bij de blokker
je had gewoon een dikke vernauwing
  vrijdag 13 mei 2005 @ 07:31:18 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26965492
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
zijn jullie voor de lol besneden?
Nope... ik had een te strakke voorhuid..... die kon dus niet over m'n eikel heen... en dat moet je dus wel.. mar goed... dat is al op m'n 10e of zo gebeurd hoor.

Ben dus geen jood, geen moslim... gewoon een standaard huis-tuin-en-keuken katholieke brabantse jongen...

Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:37:53 #36
37769 erodome
Zweefteef
pi_26972716
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt

edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...

Echt met dat eelt valt het wel mee hoor, daar moet je je niet al teveel bij voorstellen en ik ken mannen die besneden zijn die binnen no time komen en mannen die onbesneden zijn die het heel lang volhouden en alles ertussenin....

Dat maakt echt geen werelds verschil, als iemand bv heel snel komt(10 minuten) en zich daardoor laat besnijden dan komt hij als het eelt er eenmaal opzit(en dus ook geoefend heeft) in 15 minuten, wowwwwwwwwww wat een verschil!!!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:41:20 #37
37769 erodome
Zweefteef
pi_26972817
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:

[..]

Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.

What's next, een geamputeerde pink als toppunt van schoonheid?

Trouwens, die dame die roept dat ze bij het pijpen niet weet wat ze met een voorhuid moet doen, kan gewoon niet pijpen. Juist met die voorhuid moet je een hoop doen.
Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....

Er wordt toch niet gezegd besnijdt jezelf omdat we het mooi vinden, er wordt gezegd dat als je moet kiezen wat je mooier vindt vaak toch de besneden wordt gekozen door de dames, maar dat het ze uiteindelijk geen bal uitmaakt.

Zo kan jij blauwe ogen bv om maar wat te noemen erg mooi vinden, maar als je een ontzettend leuk meisje tegenkomt met groene ogen zal dat je naar alle waarschijnlijkheid echt helemaal niets boeien en vindt je haar prachtig, ook haar groene ogen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26972822
mijn vriend is besneden, en daar ben ik eigelijk wel blij mee, vind het er persoonlijk ook wel mooier uit zien
me vriend is moslim vandaar
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26973549
Kunnen vanaf nu alle infantiele reacties even achterwege blijven?
Alvast bedankt. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26973719
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 07:31 schreef avotar het volgende:
Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26974306
Maakt me niet uit, maar ik vind een besneden piemel er idd wel mooi, al dan niet mooier, uitzien.
Maar ach, die kan ook weer lelijk zijn in zijn soort...
Als het hele gebeuren er maar fris en schoon uitziet.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:32:48 #42
61927 DaveM
uitgefokt
pi_26974333
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...

Echt met dat eelt valt het wel mee hoor, daar moet je je niet al teveel bij voorstellen en ik ken mannen die besneden zijn die binnen no time komen en mannen die onbesneden zijn die het heel lang volhouden en alles ertussenin....
Ik had iets duidelijker moeten zijn.

M'n reaktie sloeg op dat verhaal van die Fokster die liever een besneden leuter pijpt.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:34:40 #43
37769 erodome
Zweefteef
pi_26974409
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef DaveM het volgende:

[..]

Ik had iets duidelijker moeten zijn.

M'n reaktie sloeg op dat verhaal van die Fokster die liever een besneden leuter pijpt.
Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26974905
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....
WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.

Vriend is besneden en niks geen eelt hoor.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:50:23 #45
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26974965
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt



leuk... nou.. tja... er zal wel wat eelt op zitten ja.. als in dat ie iets minder gevoelig is. Ik moet er niet aan denken dat je moet een eikel gevoelig zoals mannen met voorhuid hem hebben continue in je broek tegen van alles aanscheurt.. moet je eens voorstellen...

maar goed... eelt of niet.. ik kom nog steeds (te) snel klaar hoor..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:56:10 #46
37769 erodome
Zweefteef
pi_26975180
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:48 schreef MoreMini het volgende:

[..]

WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.

Vriend is besneden en niks geen eelt hoor.
Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).

Eelt is ook wel een erg zwaar woord ervoor dat is waar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:57:06 #47
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26975214
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef fraQture het volgende:
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.

Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.

En nu mogen de vrouwen weer
Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:59:18 #48
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26975302
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).

Eelt is ook wel een erg zwaar woord ervoor dat is waar
[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt erop [/mental picture]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:54:07 #49
118565 bouncing
Come Together
pi_26977236
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Lllaura het volgende:

[..]

[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt erop [/mental picture]
ill... nee
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:59:38 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26977425
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:57 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...
zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:07:27 #51
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26977709
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
Neej... valt best mee... andere delen van je penis worden... mwoah... gevoeliger..

weet je.. dunno.. ik heb het al vanaf mijn 10e.. weet niet of het zonder lekkerder is als met....
maareh... nee.. zo bizar lang kan ik het ook niet echt vol houden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26977854
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
Boeie, je praat over een velletje over je lul, alsof dat wat uitmaakt? Jij met, anderen zonder...hoera...iedereen kan lekker neuken, iedereen blij
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:14:30 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26977959
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Boeie, je praat over een velletje over je lul, alsof dat wat uitmaakt?
. probeer anders ook ff je ooglid eraf te snijden. best belangrijk hoor, zo'n velletje. tenzij je elke dag kamelenstront aan je eikel hebt zitten of je medisch te nauw bent natuurlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:16:14 #54
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26978024
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?
Hiermee stel ik niet mijn eigen genot voor dat van een ander. Ook is het niet zo dat ik van een man zou eisen dat ie zich laat besnijden enkel voor mijn eigen genot. Maar als ik moet kiezen tussen een besneden en een onbesneden lul, kies ik toch voor de besneden (dat is ie dan toch al, daar valt weinig meer aan te doen).

Daarnaast ging ik in mijn reactie uit van zijn theorie:
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef fraQture het volgende:
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.

Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.

En nu mogen de vrouwen weer
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_26978407
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

. probeer anders ook ff je ooglid eraf te snijden. best belangrijk hoor, zo'n velletje. tenzij je elke dag kamelenstront aan je eikel hebt zitten of je medisch te nauw bent natuurlijk.
Het merendeel is echt medisch hoor en dan nog...boeie. Moeten ze lekker zelf weten, alsof ik er last van heb als iemand besneden is
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:27:48 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26978473
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het merendeel is echt medisch hoor en dan nog...boeie. Moeten ze lekker zelf weten, alsof ik er last van heb als iemand besneden is
het merendeel is helemaal niet medisch
voor de rest vind ik ook dat iedereen zich lekker mag laten besnijden. maar het ontkennen dat de voorhuid een functie heeft gaat me tever. plus ff de sprookjes ontkrachten van endurance.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26978995
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het merendeel is helemaal niet medisch
voor de rest vind ik ook dat iedereen zich lekker mag laten besnijden. maar het ontkennen dat de voorhuid een functie heeft gaat me tever. plus ff de sprookjes ontkrachten van endurance.
Mijn endurance ligt wel hoog, maar of dat daardoor komt? Ik weet niet anders. Geen nut zal wel onzin zijn, maar schadelijk om het weg te laten halen? nee
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 15:41:24 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26979047
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

maar schadelijk om het weg te laten halen? nee
daar zijn nog veel te weinig goede onderzoeken naar gedaan en al 1000000-en topics over volgeluld. vraag anders een keer aan je uroloog als je toevallig in het ziekenhuis moet zijn
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 mei 2005 @ 20:57:16 #59
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_27063957
Ik heb ook besneden piemel...
Ik vraag me af, hebben jullie nog tips? Het handwerk gaat voor een meisje handiger als je een voorhuid hebt. Wat zijn opties om het makkelijker te maken voor haar?
Bier?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:59:39 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27064031
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Spdw het volgende:
Ik heb ook besneden piemel...
Ik vraag me af, hebben jullie nog tips? Het handwerk gaat voor een meisje handiger als je een voorhuid hebt. Wat zijn opties om het makkelijker te maken voor haar?
staat er al een keer of wat. vaseline of een ander vet spul. dat doet dan namelijk dienst als schijnvoorhuid, een extra geolied laagje zeg maar. het zal alleen nooit, maar dan ook helemaal nooit zo goed voelen als een voorhuid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:34:51 #61
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27065333
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Spdw het volgende:
Ik heb ook besneden piemel...
Ik vraag me af, hebben jullie nog tips? Het handwerk gaat voor een meisje handiger als je een voorhuid hebt. Wat zijn opties om het makkelijker te maken voor haar?
Glijmiddel op waterbasis.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27065737
Vaseline. Heeft bijna iedereen in huis...
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
  maandag 16 mei 2005 @ 21:49:14 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27065867
het voelt alleen zo kut lijkt me, een nepvoorhuid gemaakt van vaseline.... terwijl 80% zomaar besneden wordt, zonder medische noodzaak. we gaan lekker!!!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 mei 2005 @ 22:10:07 #64
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27066705
Babyolie glijdt ook errug lekker!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27079740
Ik heb me speciaal voor dit topic aangemeld na tijden lang alleen gelezen te hebben..

De dingen die ik hier lees kloppen half...

Ik ben zelf een jongen van 20 Jaar nu en ik ben op mijn 18e pas besneden.. Dit omdat ik een te nauwe voorhuid had en dit helaas ( onder het sexen ) was ingescheurd. Aangezien dit niet prettig is ben ik dus besneden en weet ik nu hoe het is om MET en ZONDER voorhuid te sexen..

ik moet zeggen dat het zonder een stuk prettiger is.. ik hou het wel degelijk langer vol en het voelt beter aan.

Nadeel van mij is wel dat er nog iets bij komt.. Ik heb te weinig Pigment op mijn eikel zitten en hierdoor is die iets lichter van kleur. Gelukkig kan ik alles nog en heb ik nog niemand hierover horen klagen haha.

Overigens vermeld ik het wel aan een meisje voordat we zover komen .. maar dit is meer omdat ik me soms een beetje schaam hiervoor ..

Ook ik ben een normale huis tuin en keuken brabantse jongen btw
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:49:33 #66
118565 bouncing
Come Together
pi_27084016
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb me speciaal voor dit topic aangemeld na tijden lang alleen gelezen te hebben..

De dingen die ik hier lees kloppen half...

Ik ben zelf een jongen van 20 Jaar nu en ik ben op mijn 18e pas besneden.. Dit omdat ik een te nauwe voorhuid had en dit helaas ( onder het sexen ) was ingescheurd. Aangezien dit niet prettig is ben ik dus besneden en weet ik nu hoe het is om MET en ZONDER voorhuid te sexen..

ik moet zeggen dat het zonder een stuk prettiger is.. ik hou het wel degelijk langer vol en het voelt beter aan.

Nadeel van mij is wel dat er nog iets bij komt.. Ik heb te weinig Pigment op mijn eikel zitten en hierdoor is die iets lichter van kleur. Gelukkig kan ik alles nog en heb ik nog niemand hierover horen klagen haha.

Overigens vermeld ik het wel aan een meisje voordat we zover komen .. maar dit is meer omdat ik me soms een beetje schaam hiervoor ..

Ook ik ben een normale huis tuin en keuken brabantse jongen btw
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:05:06 #67
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_27159602
Ik vindt besneden fijner, qua sex en om te pijpen...
Lijkt toch hygiënischer op de één of andere manier
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_27159658
onbesneden.. de eikel vormt een eeltlaagje als 'ie besneden is
En ik vind onbesneden er schattiger uitzien, kweet ni waarom
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27176829
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Vampess het volgende:
onbesneden.. de eikel vormt een eeltlaagje als 'ie besneden is
En ik vind onbesneden er schattiger uitzien, kweet ni waarom
Je denkt echt dat dat eelt laagje net zoiets is als onder je voet ofzo ?


Tis dak geen vrijgezel meer ben anders moest je maar komen kijken .. schaam me der totaal niet voor .. Tis niet smerig Tis niet vies .. Tis geen hard korstje ...
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27211873
ik spreek dus uit ervaring
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:01:02 #71
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_27214670
Wordt het dan een "eikel van leer" ofzow?
pi_27218009
lol, beetje.. De eikel wordt beschermt door je voorhuid.. En aangezien stof van je broek e.d. tegen je eikel aanschuurt als je besneden bent, ontwikkelt die dus n eeltlaagje ter bescherming.. Voorhuid.. tzit er niet voor niks
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27266927
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Vampess het volgende:
ik spreek dus uit ervaring
en ik spreek niet uit ervaring ?


Ik heb het nu met wat meisjes gedaan sinds ik besneden ben en heb niemand horen klagen ... ook niet achteraf. Ik schaamde er best wel voor in het begin maar ze zeggen allemaal dat het helemaal niet nodig is
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27268619
Mja, ik ben dus een meisje en mijn ervaring met besneden is dat de eikel hard genoeg is om te bijten En ja, smaken verschillen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27268745
Een eeltlaagje Damn women, met wat voor barbaars persoon dook je het bed in?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27269314
LOL.. lekker barbaars en over algemeen ook niks anders qua recht-toe-recht-aan .. maar't pijpen geef mij maar een goed schoongemaakte onbesneden (wat niet zo moeilijk is ) kun je veel meer leuke dingen mee doen ook (besneden is: eikel ongevoelig, maar de huid heel erg gevoelig omdat t niet meer kan bewegen, minder, drom dat vele besneden mannen creme tijdens t aftrekken gebruiken)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27272880
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef Vampess het volgende:
LOL.. lekker barbaars en over algemeen ook niks anders qua recht-toe-recht-aan .. maar't pijpen geef mij maar een goed schoongemaakte onbesneden (wat niet zo moeilijk is ) kun je veel meer leuke dingen mee doen ook (besneden is: eikel ongevoelig, maar de huid heel erg gevoelig omdat t niet meer kan bewegen, minder, drom dat vele besneden mannen creme tijdens t aftrekken gebruiken)
Dan moet je me maar niet pijpen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27273026
Nah.. ik heb al'n onbesneden (een heel onbesneden wit LOL)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 23 mei 2005 @ 13:35:42 #79
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27273152


Schiet me net te binnen... Vannacht heb ik gedroomd over onbesneden mannen en ik dacht in mijn droom steeds: bah, vies, ga weg! Overigens heb ik in het wakkere leven ( ) niet echt een voorkeur, besneden is alleen wel wat hygiënischer. En dat eeltlaagje is onzin.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:38:56 #80
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27273277
hmmmm nou.... Vampess.. ik moet je iets verbeteren.. hij is ongevoeliger .... je moet als meisje wat creatiever zijn.. check..
maar het is niet zo dat je net zo goed aan iemands vinger kan gaan zuigen hoor.. in tegendeel... het duurt alleen soms wat langer..

maar een tipje dan mijnerzijds.. probeer eens als de lul van je vriend hard is ... zijn plasgaatje op z'n eikel eens te masseren.... trust me..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27273354
IIIIEEEW
ik ga dus aan nimands plasgaatje zitten eh..
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 23 mei 2005 @ 13:43:36 #82
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27273442
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef Vampess het volgende:
IIIIEEEW
ik ga dus aan nimands plasgaatje zitten eh..
OMG

Laat me raden, van zoenen word je ziek, slikken is vies en een anus is exit only?
En waar dacht je dat voorvocht en sperma uit kwam?
pi_27273505
Zucht.. met je tong rondom de eikel stimuleren of echt t 'gaatje' likken is imo toch echt n verschil.. sperma uitspugen.. das pas onzin.. its in your mouth, you might as well swallow .. verder heb ik gewoon slechte associaties met het woord plas.. das dus echt NIET mijn ding..
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 23 mei 2005 @ 13:57:29 #84
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27273905
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:46 schreef Vampess het volgende:
Zucht.. met je tong rondom de eikel stimuleren of echt t 'gaatje' likken is imo toch echt n verschil.. sperma uitspugen.. das pas onzin.. its in your mouth, you might as well swallow .. verder heb ik gewoon slechte associaties met het woord plas.. das dus echt NIET mijn ding..
zucht.. daar heb ik het ook absoluut niet over.. damn...
misschien is plasgaatje dan voor jouw beleving slecht gekozen..

maar goed..... ik zou zeggen... probeer m'n advies..
ik wist niet wat ik meemaakte toen m'n vriendin dat ineens deed..

en nee.. ik moest er niet van plassen... maar d'r kwam wel wat anders uit..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 23 mei 2005 @ 13:58:44 #85
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27273951
"Plasgaatje" is ook een a-sexy woord idd, maar who cares
  maandag 23 mei 2005 @ 14:03:51 #86
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27274115
Lijkt me moeilijk voor een vrouw om tot een objectieve uitspraak hierover te komen.

Een vrouw zou dan eigenlijk (veelvuldig) met een onbesneden man naar bed moeten zijn geweest, zonder watvoor aandoening danwel beperking aan de penis dan ook. Vervolgens zou deze man zich moeten laten besnijden, en na even aan de nieuwe situatie gewend te zijn, wederom veelvuldig sex met de vrouw moeten hebben.

Het resultaat van alle vrijpartijen zou de vrouw in een schema op kunnen nemen. Hieruit kan zij dan wat indicatoren selecteren, die na grondig onderzoek naar de eigen beleving van sex, volgens haar als belangrijk voor de kwaliteit van de sex naar voren zijn gekomen. Deze indicatoren zet zij in een schema of grafiek, waaruit zij op kan maken of, en zo ja welk kwaliteitsverschil is opgetreden.

Om dit experiment goed uit te kunnen voeren is natuurlijk een vrouw nodig die zich niet meer tot een on- of besneden penis voelt aangetrokken.

Om vervolgens tot een objectief algemeen geaccepteerd antwoord te komen zul je eigenlijk dezelfde man dit experiment bij zo'n duizend verschillende vrouwen (evenredige vertegenwoordiging uit verschillende leeftijdscategoriën, ethniciteit, gewicht enz.) uit laten voeren. Natuurlijk wel gelijktijdig van fase a naar b overgaan, aangezien de voorhuid nooit meer op precies dezelfde wijze terug te plaatsen zal zijn.

Veel succes.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:15:55 #87
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27274558
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
"Plasgaatje" is ook een a-sexy woord idd, maar who cares
tja.... dat is het net wel...
maar goed.. weet jij iets beters..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 23 mei 2005 @ 15:17:28 #88
37769 erodome
Zweefteef
pi_27276698
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef Vampess het volgende:
Mja, ik ben dus een meisje en mijn ervaring met besneden is dat de eikel hard genoeg is om te bijten En ja, smaken verschillen
Dan kom je blijkbaar hele rare mannen tegen, want ik heb heel wat besneden mannen in mijn bed gehad en ben er geen een tegen gekomen die er een dikke eeltlaag op had liggen waar je in kon bijten bij wijze van spreken, ook die van mijn man(die niet eens weet of hij echt besneden is of zonder voorhuid opgegroeid is) is niet zo'n eeltig ding en hij is toch echt al 34 jaar voorhuidloos...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:19:57 #89
37769 erodome
Zweefteef
pi_27276777
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef Vampess het volgende:
IIIIEEEW
ik ga dus aan nimands plasgaatje zitten eh..
Euhhhhhhhh, wil niet heel vervelend zijn hoor, maar daar zit je al aan zodra je pijpt, dan zit dat plasgaatje achter in je strot, maakt verdomde weinig uit of je daar dan nog even met je tong overheen krioelt of even het puntje van je tong ertegenaan drukt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:24:19 #90
118565 bouncing
Come Together
pi_27276942
erodome erodome

errrrrrrrrrrrrrrrrodome
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_27276982
jamaar je ziet mij niet vakkundig mijn tong ertussen proberen te krijgen en zoals ik als zei.. rondom is toch wat anders dan er precies bovenop

En achterin je keel zitten geen smaakpappillen.. op je tong wel
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 23 mei 2005 @ 16:26:49 #92
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27279049
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan kom je blijkbaar hele rare mannen tegen, want ik heb heel wat besneden mannen in mijn bed gehad en ben er geen een tegen gekomen die er een dikke eeltlaag op had liggen waar je in kon bijten bij wijze van spreken, ook die van mijn man(die niet eens weet of hij echt besneden is of zonder voorhuid opgegroeid is) is niet zo'n eeltig ding en hij is toch echt al 34 jaar voorhuidloos...
ouch... dat bijten had ik gemist...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27279382
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Vampess het volgende:
jamaar je ziet mij niet vakkundig mijn tong ertussen proberen te krijgen en zoals ik als zei.. rondom is toch wat anders dan er precies bovenop

En achterin je keel zitten geen smaakpappillen.. op je tong wel
Toch best knap als je je tong in mijn plasgaatje krijgt btw ...
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27279735
Ik had t hier dus ook niet over gaatjes of whatever.. ent is iets wak dus ook niet doe.. wat de eeltlaag betreft: is mijn ervaring, desbetreffend persoon was 31, en sexueel erg actief, voor de rest.. een keer een besneden man gehad, en aangezien ik nieuwsgierig ben naar ervaringen gevraagd.. verder heb ik er niet veel verstand van.. en sowieso ben ik van pijpen geen fan.. maar nogmaals, smaken verschillen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27296489
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 07:31 schreef avotar het volgende:

[..]

Nope... ik had een te strakke voorhuid..... die kon dus niet over m'n eikel heen... en dat moet je dus wel.. mar goed... dat is al op m'n 10e of zo gebeurd hoor.

Ben dus geen jood, geen moslim... gewoon een standaard huis-tuin-en-keuken katholieke brabantse jongen...

Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
Wel, dat heb ik ook, maar dat is dus een andere vorm van "besnijdenis" dan de besnijdenis die men bedoelt. Jouw lul (en ook de mijne) had al een te strakke voorhuid, door besneden te worden wordt dat wat verholpen, maar je bent nog altijd "strakker" dan mannen met een "normale" voorhuid die besneden worden (bv. omdat ze jood of moslim zijn).

Met andere woorden: ik heb niet het gevoel dat ik het "langer volhou" dan andere mannen, ook al ben ik toen ik acht jaar was "besneden".

edit: beetje verkeerd geformuleerd van mij eigenlijk: ik ben dus besneden, maar mijn eikel ligt in normale toestand desondanks niet bloot of zo...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:04:21 #96
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27298559
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:51 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Wel, dat heb ik ook, maar dat is dus een andere vorm van "besnijdenis" dan de besnijdenis die men bedoelt. Jouw lul (en ook de mijne) had al een te strakke voorhuid, door besneden te worden wordt dat wat verholpen, maar je bent nog altijd "strakker" dan mannen met een "normale" voorhuid die besneden worden (bv. omdat ze jood of moslim zijn).

Met andere woorden: ik heb niet het gevoel dat ik het "langer volhou" dan andere mannen, ook al ben ik toen ik acht jaar was "besneden".

edit: beetje verkeerd geformuleerd van mij eigenlijk: ik ben dus besneden, maar mijn eikel ligt in normale toestand desondanks niet bloot of zo...
neej.. dan bedoelen we toch wat anders hoor.. ik heb geen voorhuid meer... dus mijn eikel ligt altijd bloot..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27299850
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef avotar het volgende:

[..]

neej.. dan bedoelen we toch wat anders hoor.. ik heb geen voorhuid meer... dus mijn eikel ligt altijd bloot..
bij mij ook en ik had ook een te strakke voorhuid ... maar de operatie die de persoon hier boven beschreef kon bij mij niet ..
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:22:09 #98
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_27304180
Ik ben op mijn 18e besneden.... Had een ongelukje gehad maar goed.
T was noodzaak om dat 'slurfje' te verwijderen.
Maar een werkelijk verschil met voor / na kan ik niet zeggen.
In het begin is het allemaal kei gevoelig en duurde de daad maar 3 min ofzo. But man! What a feeling!

Na een paar maandjes is die nieuwigheid er ook vanaf en ben je niks anders meer gewend ook het vrouwtje heeft nooit veel verschil gemerkt met de kantjes ofzo..

Pijpen vind ze wel veeeeeeel leuker nu. Ze vind em mooier en schoner nu...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_27431667
Ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben dta ik een voorhuid heb... En bij een andere man vind ik dat eerlijk gezegd ook wel lekkerder dan dat ie besneden is...
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:33:46 #100
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27439350
Zou je als onbesneden man je penis ook laten besnijden omdat je partner dat van je vraagt, bijvoorbeeld omdat het mooier danwel hygienischer is?
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:16:22 #101
37769 erodome
Zweefteef
pi_27440171
Als een man dat wil doen voor me dan laat ik hem opsluiten, echt....

Je gaat toch niet in jezelf laten snijden omdat iemand anders dat mooi vind joh....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:29:29 #102
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27440420
Anders gesteld, zijn er hier ook mannen die zich hebben laten besnijden omdat ze het bij zich zelf mooier vinden, of uit hygienisch oogpunt?

Of had je graag besneden willen zijn? Zou je het oke hebben gevonden als je ouders het hadden laten uitvoeren toen je nog jong was?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27444609
Ben niet besneden, vind besneden ook niet mooi!...

Hygienischer ? Nee, ook een besneden jongen kan zijn lul niet goed wassen.. Onzin dus..
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_27454175
Ik vind het wel wat hebben, al is een onbesneden pik ook zéker niet te versmaden (mits schoon enzo)
It really doesn't matter to me
  zondag 29 mei 2005 @ 21:13:11 #105
61927 DaveM
uitgefokt
pi_27463886
Is de voorhuid niet toevallig bedoeld om uitdroging te voorkomen?
Iets met slijtage enzo.
pi_28157957
Ik ben een Limburgse Katholieke jongen dus en ben besneden niet lang na mijn niet omdat mijn voorhuid te strak was ofzo maar te lang...

ik heb alleen nog maar positieve reacties gehad van meiden
pi_28159378
Het voordeel wat ik vind van besneden mannen is dat hun eikel iets minder gevoelig is waardoor je veel langer door kan gaan met de sex.
Dat vind ik een groot voordeel van besneden mannen, al zijn er natuurlijk ook onbesneden mannen die hun driften goed onder contole hebben
mama van Myrddin
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:55:00 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28159808
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:13 schreef DaveM het volgende:
Is de voorhuid niet toevallig bedoeld om uitdroging te voorkomen?
Iets met slijtage enzo.
omg

Wat een onzin...
pi_28159856
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....

Er wordt toch niet gezegd besnijdt jezelf omdat we het mooi vinden, er wordt gezegd dat als je moet kiezen wat je mooier vindt vaak toch de besneden wordt gekozen door de dames, maar dat het ze uiteindelijk geen bal uitmaakt.

Zo kan jij blauwe ogen bv om maar wat te noemen erg mooi vinden, maar als je een ontzettend leuk meisje tegenkomt met groene ogen zal dat je naar alle waarschijnlijkheid echt helemaal niets boeien en vindt je haar prachtig, ook haar groene ogen...
hee Doompje ...nu ga je wat ver
Ok je kan besnijdenis niet met besnijdenis vergelijken maar uiterlijke kenmerken als haar en ogen hebben natuurlijk helamaal niets met verminking te maken
(En dat is verminking in de breedste zin van het woord, piercing is ook verminking)

Of iemand zich jij laat besnijden om godsdienstige of medische gronden, of voor die 5 minuten extra moet hij zelf weten, Maar het mooier feit was natuurlijk vragen om een ractie als deze

PS
Off topic 15 minuten snel?, hebben we het dan over 15 minuten recht toe recht aan neuken? ik dacht dat middelmatig was. Nou is een vent die 15 minuten recht toe recht aan ligt te ketsen zowieso klote (lijkt mij).
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28160149
[quote]Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

staat er al een keer of wat. vaseline of een ander vet spul. dat doet dan namelijk dienst als schijnvoorhuid, een extra geolied laagje zeg maar. het zal alleen nooit, maar dan ook helemaal nooit zo goed voelen als een voorhuid.
[/quote
Bullshit
Ik ben niet besneden
Dat uithoudingsvermogen is volgens mij gewoon een hoe bekend ben je met het sex gevoel, hoe beter je het kent hoe langer je het kan uitstellen. Ik weet nog dat ik in mijn pubertijd een keer een boekje sexuale voorlichting had ... met daarin masturbatie technieken. Daar stond het vaselinetrukje dus ook in, en moet zeggen dat dat geen verkeerd gevoel is
Ik zou niet zeggen beter of slechter, ok geen vaseline nodig hebben is handiger

Maar sex is net zoiets al eten..... en je eet toch ook iet iedere dag macaroni?
Verandering van spijs doet eten,
Soms missionaris, soms tegen de muur, op een stoel over de rand van het bed op de trap, aanrecht, tuin, salontafel, op zijn hondjes zijwaarts of in wat voor positie dan ook.
Allemaal even leuk allemaal even lekker maar ik kan niet zeggen wat lekkerder is
En dat geld ook voor masturberen: hand vaseline douchekop, allemaal lekker maar hangt een beetje van de bui af, ik denk dus niet dat gesneeen of niet gesneeen daar verschil maakt
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:32:31 #111
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28162913
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Christine het volgende:

[..]

omg

Wat een onzin...
volgens jou heeft de voorhuid geen enkele functie?
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:23:54 #112
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28166095
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef DaveM het volgende:

[..]

volgens jou heeft de voorhuid geen enkele functie?
Oh, vast wel... maar niet bescherming tegen uitdrogen of slijtage
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:55:38 #113
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28167056
Voorhuid, nergens goed voor, afhakken die zooi.
For great justice!
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:02:06 #114
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28167234
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voorhuid, nergens goed voor, afhakken die zooi.
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.

pi_28167428
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:

[..]

Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.

ik ga een autoband uitvinden die gemaakt is van voorhuiden

Donators gezocht. Gelieve u te melden in uw dichtsbijzijnde garage
pi_28167474
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:

[..]

Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.

Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:11:22 #117
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28167506
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

ik ga een autoband uitvinden die gemaakt is van voorhuiden

Donators gezocht. Gelieve u te melden in uw dichtsbijzijnde garage
Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.
For great justice!
pi_28168459
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.
heb je geen broertje ofzo
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:12:21 #119
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28169011
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.
dat klinkt nogal uitgedroogd*. ..........ehm......'anders'.

* = onmogelijk volgens Christine
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:18:04 #120
84009 girllover
You had me at hello
pi_28169154
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Insomaniac het volgende:
Puur neuktechnisch
Offtopic: Wanneer is de trend voorbij om achter allerlei woorden "technisch" te zetten? Vind het persoonlijk wat overdreven. Ik zie dat overal terugkomen.
quote:
Huidige vriend is onbesneden en ik vind zijn lul geweldig. .
Da's dan wel weer leuk.
pi_28169384
Hoe zit dat pijptechnisch....
ik bedoel het heeft het voordeel dat je niet met je voorhuidje achter haar beugel kan blijven hangen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:53:00 #122
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28169996
Ik denk dat het wel voordelen heeft.. Het kost minder moeite om een besneden man te pijpen dan eentje die niet besneden is, omdat je daar wat minder aan dingen hoeft te denken (bij een onbesneden moet je bijv de voorhuid vrij maken, dat hoeft bij een besneden man niet)

* Sjowhan is overigens niet besneden
pi_28170532
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.
Me too
pi_28170777
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).

Ik vind een besneden lul er wel mooier uitzien, maar dat lijkt me van weinig belang. Ik heb 't nog nooit gedaan met iemand die besneden was, dus daar kan ik weinig over zeggen. Het verschil lijkt me niet erg groot...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 07:32:47 #125
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28183476
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28183970
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 07:32 schreef avotar het volgende:
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?

Gebeurt besnijdenis om medische redenen trouwens onder verdoving? Een tijd terug was er een docu over besnijdenis (gemaakt door een joodse man die het zijn familie kwalijk neemt dat hij op die manier verminkt is) en daarin lieten ze beelden zien uit een NL besnijdeniscentrum. Het gegil van die kinderen ging me door merg en been. Ik snap ook niet dat artsen zich hiermee inlaten, het druist in tegen de Hippocratische eed.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:47:50 #127
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184060
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?

Gebeurt besnijdenis om medische redenen trouwens onder verdoving? Een tijd terug was er een docu over besnijdenis (gemaakt door een joodse man die het zijn familie kwalijk neemt dat hij op die manier verminkt is) en daarin lieten ze beelden zien uit een NL besnijdeniscentrum. Het gegil van die kinderen ging me door merg en been. Ik snap ook niet dat artsen zich hiermee inlaten, het druist in tegen de Hippocratische eed.
ontstekingen ed. Als je al van kleinsaf een te krappe voorhuid hebt, kun je het daar dus vanaf het begin al niet schoonmaken daar en kan het dus slechter worden.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat, want ik ben zelf al bijna 18 jaar geleden besneden. Toen was het een dagopname en ging ik onder volledige narcose. Maar ook dat is niet helemaal representatief omdat er bij ook gelijk een teelbal verwijderd moest worden.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28184072
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:47 schreef avotar het volgende:
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat, want ik ben zelf al bijna 18 jaar geleden besneden. Toen was het een dagopname en ging ik onder volledige narcose. Maar ook dat is niet helemaal representatief omdat er bij ook gelijk een teelbal verwijderd moest worden.
Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:52:02 #129
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184122
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?
Bij normale mannen dalen de teelballen al redelijk vroeg in. Als je heel klein bent zitten ze nog achter je lies. Bij mij hadden ze dat niet gedaan, dus op mijn 6e werd dat een handje geholpen.
Dat is helaas alleen niet helemaal goed gegaan en op m'n 10e kreeg ik een onverklaarbare koorts. Uiteindelijk bleek dat 1 van m'n ballen dus teruggesprongen was achter m'n lies en daar was gaan ontsteken.
Uit vrees voor alle andere schade die die had kunnen aanrichten hebben ze hem dus verwijderd... en tegelijk ben ik toen besneden omdat dat ook al in de planning stond. Ik stond daarvoor op een wachtlijst, maar aangezien ze daar toen toch bezig waren.... zucht..

maar goed.. ze waren er op tijd bij.. en ik ben zelfs maar licht verminderd vruchtbaar....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28184263
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:52 schreef avotar het volgende:
maar goed.. ze waren er op tijd bij.. en ik ben zelfs maar licht verminderd vruchtbaar....
De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:20:47 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184706
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...
Juist... dat is het vooral...
ik weet het niet.. ik was redelijk laat voordat ik echt interesse in vrouwen kreeg.. maar of dat daardoor kwam.. dat weet ik niet..

maandag wordt ik 28... dus loop ik er al een jaar of 18 mee... feitelijk weet ik niet beter...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28184960
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef avotar het volgende:
maandag wordt ik 28...
Feli.
quote:
dus loop ik er al een jaar of 18 mee... feitelijk weet ik niet beter...
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:45:17 #133
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28185291
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?
Tuurlijk.. en elke keer als ik een nieuwe vriendin heb (gelukkig gebeurd dat niet zo vaak meer) is het toch altijd spannend. Want het is gewoon anders. Maar meestal probeer ik het van te voren even te melden, maar je kan je voorstellen dat dat soms best gek overkomt.
Aan de andere kant heb ik liever niet dat ze er zelf achterkomen.
Onder de douche heb ik er minder moeite mee, of liever gezegd vrede mee. Omdat ik daaraan nog geopereerd was voor m'n groeispurt, is de groei daar beneden achtergebleven. Begrijp me niet verkeerd hoor, erectie is nog wel redelijk (iets van 12 cm of zo), maar in slappe staat lijkt het van een jongetje van 10... alleen wat meer haar

Maar goed... stel je maar eens voor hoe het is als je voor de eerste keer met iemand op bed ligt... knuffelen.. strelen... voelen.. en ineens beseffen.. hmmmm.... ik mis ik..
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Feli.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28185517
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef avotar het volgende:
Maar goed... stel je maar eens voor hoe het is als je voor de eerste keer met iemand op bed ligt... knuffelen.. strelen... voelen.. en ineens beseffen.. hmmmm.... ik mis ik..
Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.

Je ziet er overigens mannelijk genoeg uit als ik zo eens in je fotoboek kijk.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:00:02 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28185664
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.

Je ziet er overigens mannelijk genoeg uit als ik zo eens in je fotoboek kijk.
hahahahah tanx....
ja.. dat gelukkig wel ja.. maar goed... ik parkeer als een vrouw.. misschien dus dat dat daardoor komt..

Maar zonder gein..... ik weet niet beter.... dat scheelt heel veel denk ik. Zou ik dezelfde operatie hebben gehad een jaar of 5 geleden had ik er misschien heel anders tegenover gestaan...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:38:28 #136
84009 girllover
You had me at hello
pi_28192817
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
En als iemand het zelf wil om andere redenen?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:39:41 #137
84009 girllover
You had me at hello
pi_28192857
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Wat voor zalf bedoel je precies? En wat doet die zalf dan?
pi_28193160
Ik snap ook niet zo dat mannen dit laten doen omdat ze het zelf willen. Een onbesneden piemel is ook wel hygiënisch, als het maar "bijhoud"

Als het medisch niet noodzakelijk was geweest had ik nu zeker nog een velletje gehad Maargoed, ik mis het ook niet, sex is veel lekkerder zo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:52:59 #139
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_28193347
Ik kan me niet voorstellen dat die Zalf ook maar zou hebben gewerkt bij mij ...

Het was echt ingescheurd onder het sexen en daar kan echt geen zalfje iets aan doen lijkt me. Ik ben achteraf ook blij dat het weg is, alleen heb ik dan ook nog minder pigment op mijn eikel zitten en die is dus wat lichter van kleur verder geen complicaties ofzo
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:53:58 #140
84009 girllover
You had me at hello
pi_28193377
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik snap ook niet zo dat mannen dit laten doen omdat ze het zelf willen. Een onbesneden piemel is ook wel hygiënisch, als het maar "bijhoud"

Als het medisch niet noodzakelijk was geweest had ik nu zeker nog een velletje gehad Maargoed, ik mis het ook niet, sex is veel lekkerder zo
Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?

Offtopic vraagje: wat betekent deze emoticon: ?
pi_28198793
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef girllover het volgende:

[..]

Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?
ZO'n 3 jaar terug, op mijn 20ste pas Angst klinkt erg overdreven, maar ik was wel zenuwachtig natuurlijk. Ik wa sonder volledige narcose, gelukkig. Van de narcose geen last gehad, zo'n 3 uur na de operatie zat ik gebakken aaardappels te eten

Ik heb wel een weekje ongeveer last gehad, veel zalf smeren, en dat was behoorlijk kut aan het begin. En de gaasjes bleven plakken
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:44:35 #142
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28199743
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:29 schreef desiredbard het volgende:
Hoe zit dat pijptechnisch....
ik bedoel het heeft het voordeel dat je niet met je voorhuidje achter haar beugel kan blijven hangen
Denk niet dat dat snel gebeurt
En tegen de tijd dat je op een leeftijd bent waarop ze legaal mogen pijpen, hebben de meeste meisjes geen beugel meer.

Verder maakt het voor het pijpen compleet geen verschil... als je een onbesneden iemand pijpt, heb je alleen wel het voordeel dat je wat meer "speling" hebt qua handwerk, en dus gemakkelijker kan afwisselen. Maar verder is er echt geen verschil.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:55:37 #143
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28200019
Ik heb medelijden met de besnedenen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_28200114
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef type_29 het volgende:
Ik heb medelijden met de besnedenen.
Waarom?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:05:30 #145
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28200246
Uit medische redenen okay dan niet.
Uit religieuse redenen, achterlijk en achterhaald.
Om estetische redenen, zelfde categorie als vrouwenbesnijdenis.
Die voorhuid zit er niet voor niets, dat is om de eikel te beschermen.
Anders wordt ie nogal ongevoelig, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Natuurlijk krijg je dan weer het argument dat je sex langer vol kan houden.
Maar dat is ook onzin.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_28200312
"Anders wordt ie nogal ongevoelig, en dat lijkt me niet de bedoeling."

Feit of mening?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:09:07 #147
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28200349
Dus jij hebt liever minder gevoel?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_28200365
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:09 schreef type_29 het volgende:
Wat jij wil.
Niets meer dan een mening dus...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:21:21 #149
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28200662
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:10 schreef ToBe het volgende:

[..]

Niets meer dan een mening dus...
Volgens mij wel ja
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:23:40 #150
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28200714
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_28200791
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:

[..]

Uitgeluld....
Onbesneden of besneden?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:27:39 #152
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28200806
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:

[..]

Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....
Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.
Uitgeluld....
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:29:49 #153
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28200860
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.
Uitgeluld....
Ben je nou echt zo dom om te snappen dat besneden minder gevoelig is?
Denk eens even logsich na.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:35:46 #154
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28201015
ik heb 1x in m'n leven naakt gezond.
moet er niet aan denken hoe dat is zonder voorhuid.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:07:17 #155
122873 De_Godlasteraar
God bestaat niet
pi_28203199
voorhuiden verwijderen bij gezonde jongens/mannen is barbaars.
Jij en ik weten het
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:22:20 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28203706
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef De_Godlasteraar het volgende:
voorhuiden verwijderen bij gezonde jongens/mannen is barbaars.
Je moet het ook niet zonder reden doen idd
Laatst chatte ik met een meisje die zwanger is van een jongetje... die was van plan hem bij de geboorte meteen te laten besnijden, omdat ze dat mooier vindt.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:33:30 #157
122873 De_Godlasteraar
God bestaat niet
pi_28204010
Ja inderdaad. Als je voorhuid te nauw is begrijp ik het, dan is het pure noodzaak. Maar ik vind het erg treist dat vooral gelovigen (zijn natuurlijk het meest besneden) er trots op zijn dat ze besneden zijn. Psychologisch zou ik zeggen: dat is een onderdrukking van het ware gevoel dat besneden mannen hebben. Je kan er niet trots op zijn dat je ouders ongevraagd en onnodig op zeer jonge leeftijd aan je geslachtsdeel gaan lopen sleutelen. Als argumenten voor hun besnijdenis (ze moeten immers een goede reden verzinnen voor hetgeen hun veelal ongevraagd is aangedaan) zeggen ze zoiets in de trant van: "het is schoner", "het is mooier" of "ik houd het langer uit" Alle drie kutargumenten vind ik

1. Was je pik, trek die voorhuid elke dag naar achter bij het doucen, die eikel kan je gewoon wassen mannen.

2. Ofdat je het mooier vindt moet je zelf weten. Als je gelovig bent zou je juist niet onnodig moeten besnijden. Heeft "god" je dan niet zo gemaakt als hij wilde? Hij heeft je toch bij geboorte een voorhuid gegeven? Waarom haal je die voorhuid weg bij je kinderen, ben je het onneens met wat je schepper heeft geschapen?

3. Een eikel die de hele dag tegen je onderbroek schuurt zorgt voor vroegrijdige ongevoeligheid van de penis. Dat langer volhouden is leuk als je jong bent, tegen de tijd dat je 50 bent voel je weinig meer, je bent dan 2 uur bezig.

Maar goed, de besneden jongetjes zullen mijn reactie wel weer afdoen als onzin: zou ik ook doen als ik niet beter wist en met een kale toegetakelde sjaak zou zitten.
Jij en ik weten het
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:08:33 #158
37769 erodome
Zweefteef
pi_28208379
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:

[..]

Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....
Deze kut heeft anders wel zat pikken gehad en jij hebt er maar 1 om te kunnen beoordelen

En ik kan je met een gerust hart vertellen dat het met dat ongevoelig worden meer dan reuze mee valt....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 02:03:30 #159
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28212870
Ik ben besneden op 6-jarige leeftijd, geen idee waarom, daar werd bij ons op de Veluwe niet over gepraat. 'Moet van de dokter'. Zoiets.
For great justice!
pi_28215533
Besneden is veel beter.

Besneden mannen maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler. En ik pijp liever een besneden man dan een onbesneden man.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:19:34 #161
73888 DIA
die ja .....
pi_28215598
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.

maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler.
pi_28215672
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben besneden op 6-jarige leeftijd, geen idee waarom, daar werd bij ons op de Veluwe niet over gepraat. 'Moet van de dokter'. Zoiets.
Raar :S

Ik uit praktische redenen. Nu gaat het plassen wat makkelijker
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:32:15 #163
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28215673
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.

Besneden mannen maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler. En ik pijp liever een besneden man dan een onbesneden man.
Moet jij weten, maar je lult uit je nek.
Iemand met een grote lul zal grotere 'slagen' maken als iemand met een kleine lul.
Daar heeft besneden niks mee te maken.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:13:21 #164
84009 girllover
You had me at hello
pi_28216005
quote:
[b]Op vrijdag 24 juni 2005 08:41
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.
pi_28216611
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef De_Godlasteraar het volgende:

3. Een eikel die de hele dag tegen je onderbroek schuurt zorgt voor vroegrijdige ongevoeligheid van de penis. Dat langer volhouden is leuk als je jong bent, tegen de tijd dat je 50 bent voel je weinig meer, je bent dan 2 uur bezig.

Maar goed, de besneden jongetjes zullen mijn reactie wel weer afdoen als onzin: zou ik ook doen als ik niet beter wist en met een kale toegetakelde sjaak zou zitten.
Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.
pi_28217190
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:32 schreef type_29 het volgende:

[..]

Moet jij weten, maar je lult uit je nek.
Iemand met een grote lul zal grotere 'slagen' maken als iemand met een kleine lul.
Daar heeft besneden niks mee te maken.
Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:46:03 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28217742
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:06:56 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28218234
Geniaal topic

Zelden zoveel bullshit in 1 thread gezien

Anyway, mij maakt het geen jota uit. Een pik is een pik..met of zonder vel.
Is gewoon net als met kip...ik vind kip zowel met als zonder vel lekker en het 1 is niet perse lekkerder dan het ander
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:14:41 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28218397
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:06 schreef SHE het volgende:


Anyway, mij maakt het geen jota uit. Een pik is een pik..met of zonder vel.
Is gewoon net als met kip...ik vind kip zowel met als zonder vel lekker en het 1 is niet perse lekkerder dan het ander
ben je een beetje cockcrazy?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:21:47 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28218586
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je een beetje cockcrazy?
Neh...seen one, seen 'm all
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:39:31 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28219008
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Neh...seen one, seen 'm all
ach so, op die fiets
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28224461
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:53 schreef Chaosma het volgende:

[..]

Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.
Ik maak het wel vaker mee in een discussie dat niet besneden jongens fel uithalen op besneden jongens. Meiden hebben er volgens mij meestal echt geen problemen mee. Ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval.

Chrizje
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_28224541
Zijn er meiden bij die, wanneer ze er achter komen dat hun vriendje besneden is, meteen een punt achter de relatie zetten?
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:16:31 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28224618
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Chrizje het volgende:
Zijn er meiden bij die, wanneer ze er achter komen dat hun vriendje besneden is, meteen een punt achter de relatie zetten?


Ik hoop het toch niet. Het maakt echt weinig verschil. Ik snap meiden die zeggen dat het uitmaakt niet.... maarja
pi_28248496
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.
Bij mij hetzelfde, alleen al in mn 1e levensjaar
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_28248530
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef girllover het volgende:
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.
Dit kwam voor in die docu over besnijdenis geloof ik. Ik weet niet meer precies hoe en wat.
pi_28248596
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef girllover het volgende:
En als iemand het zelf wil om andere redenen?
Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:05:32 #178
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28266345
Ik vind er wel een hoop interessante argumenten tussen zitten..
maar goed...

het gaat er toch uiteindelijk om dat je hem mag gebruiken toch?


enneh dat ongevoeliger dus minder snel klaarkomen.... fabeltje..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28266565
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
hou gewoon de pedoleus er op na

REKT HET NIET ...DAN SCHEURT HET WEL
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:22:15 #180
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28266782
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
En dat basseer je op..?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28266969
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
hou gewoon de pedoleus er op na

REKT HET NIET ...DAN SCHEURT HET WEL

Geld dat ook voor mensen die niet het iq van een pasgelegd kippenei hebben?
pi_28267577
Ik wil na mijn voorgaande post eenpoll openen
Hoeveel mannen hebben hun benen gekruist bij het lezen van die post?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:59:29 #183
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28267881
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.
hoezo verminken?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28268979
Snijden in het lichaam, het veranderen van het lichaam mbv instrumenten is verminking:
Oorbellen, tatouage, chirurgie...allemaal verminking, niet allemaal noodzakelijk
Niemand heeft er problemen mee om een afgezet been als een verminking te zien
Of een missend oorlelletje als verminking te zien, wat maakt een voorhuid anders?

Medische noodzaak? OK
(Maar een blonde stoot naakt langslaten lopen lost hetprincipe ook op: rekt het niet dan....)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:36:50 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_28269032
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28269051
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef avotar het volgende:
hoezo verminken?
Verminken in de zin van 'in zichzelf wil snijden'. Dat moeten mensen zelf weten. Al snijden ze het hele zaakje eraf, het is van hen.
pi_28269087
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Dat vind ik toch echt iets anders. De voorhuid heeft wel degelijk een functie, dus ik vind het absurd om 'm zonder dat daar een noodzaak voor is te verwijderen. Je snijdt toch ook niet voor de lol je pink eraf?
  maandag 27 juni 2005 @ 12:39:48 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_28269145
Wat is de functie van de vernauwde voorhuid?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28269148
En waar het om religieuze besnijdenis van kinderen gaat: dat vind ik gewoon mishandeling en een inbreuk op de lichamelijke integriteit van een kind. Dat zou dus gewoon verboden moeten worden. Feitelijk gaat het in tegen de universele verklaring van de rechten van de mens.
pi_28269167
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef speknek het volgende:
Wat is de functie van de vernauwde voorhuid?
Ik zeg dus, als er geen noodzaak is. Ik heb het met name over religieuze (of 'hygiënische') besnijdenis, niet over besnijdenis om medische redenen.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:42:19 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_28269225
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28269276
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Nee want dat gebeurd natuurlijk, het aanbrengen van een moedwillige verbranding (naast tatoueren, en scarring, schijnt branding ook in te zijn) is verminking.

Tenzij je er een verandering aan het lichaam aan overhoud: een lidteken is een verminking, hoe klein ook
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28269350
edit
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28269368
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
Je zou eigenlijk die docu eens moeten zien, maar ik weet niet meer hoe die heette. Docu door een joodse man die het niet fijn vond dat hij van z'n voorhuid beroofd was. Daarin kwam een of andere expert aan het woord die van alles uitlegde over de functie en werking van de voorhuid. Daar kwamen nog meer voordelen naar voren dan alleen de dingen die jij noemt, ik weet alleen niet precies meer hoe en wat, is al een poos geleden.

Maar goed, ik vind dus gewoon dat je van een kind af moet blijven. Er is een grote discrepantie tussen onze houding ten opzichte van mannen- of vrouwenbesnijdenis. Een enkel prikje in de clitoris (zonder blijvende gevolgen) geldt als 'genitale verminking', maar je mag wel gewoon een stukje van de piemel van je baby afknippen en dat zonder verdoving en door een arts die de Hippocratische eed heeft afgelegd en dat soort onzin dus niet zou moeten doen.
pi_28269506
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
Je vergeet eikelkaas.... als je honger hebt gaat droge toost ook vervelen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:54:01 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_28269643
Ik ben ook niet voor besnijding van kinderen (alhoewel ik dan weer had gewild dat mijn ouders het hadden gedaan, had me veel moeilijke momenten gescheeld). Dat zouden ze inderdaad moeten kunnen beslissen op latere leeftijd. Aan de andere kant is het begrip lichamelijke integriteit bij hele jonge kinderen toch al aardig rekbaar.

Ik heb het zelf niet zo op zelfverklaarde experts als het aankomt op de voorhuid. Het (meestal gefrustreerde) anti kamp is behoorlijk rabiaat als het aankomt op het verzinnen van argumenten. Ik heb al een hoop onzin voorbij zien komen ("mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!").
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28269811
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!".
5 cm korter na besnijdenis????
Man dan heb je volle armslag nodig bij het rukken
Da's geen eikelkaas meer....daar past een edammertje onder
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28270178
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:58 schreef desiredbard het volgende:

[..]

5 cm korter na besnijdenis????
Man dan heb je volle armslag nodig bij het rukken
Da's geen eikelkaas meer....daar past een edammertje onder
Zucht...lees nou eens goed
pi_28270451
Ok had moeten zijn:

Dan HAD ie volle armslag nodig bij het rukken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:18:32 #200
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28270465
Hey desired bard.. ga eens vervelen in ONZ of zo... man..
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb het zelf niet zo op zelfverklaarde experts als het aankomt op de voorhuid. Het (meestal gefrustreerde) anti kamp is behoorlijk rabiaat als het aankomt op het verzinnen van argumenten. Ik heb al een hoop onzin voorbij zien komen ("mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!").
tja.. verder eens met speknek...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28270667
JA sorrie hoor, maar da's toch ook een onzin excuus....5 cm
Ik ben het verder wel eens met speknek, het schijnt zeker de rage te zijn in de US, maar dat is misschien joodse invloed in die samenleving.
Reactie van amerikaanse partners gaf mij de indruk dat niet besneden uitzondering was voor hen.

(Wel als ie er 5cm korter van wordt.... niet alles is groter en beter in de states

Mijn broers zijn besneden vanwege een te nauwe voorhuid... zelf had ik vroeger een te lange voorhuid...maar op latere leeftijd corrigeerde dat probleem zich
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:11:50 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28272429
In Amerika doen ze het inderdaad bijna standaard bij de geboorte... ik vind iig dat als er geen medische noodzaak is, dat je het dan gewoon niet moet doen. Laat je kind het zelf maar beslissen als 'ie daarvoor de leeftijd heeft.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:19:11 #203
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28272619
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
In Amerika doen ze het inderdaad bijna standaard bij de geboorte... ik vind iig dat als er geen medische noodzaak is, dat je het dan gewoon niet moet doen. Laat je kind het zelf maar beslissen als 'ie daarvoor de leeftijd heeft.
Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
For great justice!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:21:35 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28272687
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
Naja ik vind dat het gewoon te maken heeft met de integriteit van het menselijk lichaam... en het is idd een kleine ingreep zonder grote gevolgen, maar als je een gezond zoontje hebt, dan moet je daar niet een gezond velletje zomaar van afhakken. Daar moet je gewoon vanaf blijven
Mijn mening iig
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:32 #205
37769 erodome
Zweefteef
pi_28272806
Nou ja, je zou maar je velletje hebben willen houden, dan wordt het ineens toch een belangerijk onderwerp...

Alhoewel ik soms ook denk vent zeur niet zo, je gaat er niet dood aan ofzo, je kan ook overdrijven, ik zie ook geen meisjes stuiteren omdat ze gaatjes in hun oren hebben gekregen op zeer jonge leeftijd terwijl ze nooit oorbellen dragen later en liever hun oren dicht hadden gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:52:27 #206
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28275327
Ik vind sowieso weinig dingen een big thing.
For great justice!
pi_28276983
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:25 schreef erodome het volgende:
Alhoewel ik soms ook denk vent zeur niet zo, je gaat er niet dood aan ofzo, je kan ook overdrijven, ik zie ook geen meisjes stuiteren omdat ze gaatjes in hun oren hebben gekregen op zeer jonge leeftijd terwijl ze nooit oorbellen dragen later en liever hun oren dicht hadden gehad.
En het kleine sneetje in de clitoris dan, mag dat wel?
  maandag 27 juni 2005 @ 16:57:35 #208
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28277365
Besnijdenis is gewoon onzin, vooral de argumenten: "Het is hygienischer omdat er zich allerlei bacterieen kunnen ophopen." Oh ja? Ik heb altijd geleerd om m'n lul te wassen, zouden die besneden types ook eens moeten proberen. Bovendien, als het zo gevaarlijk is om de bacterieen, waarom snijden die besneden types niet direct even hun oogleden, lippen en reet er af levensgevaarlijke afgesloten en vochtige lichaamsdelen .

[ Bericht 2% gewijzigd door Nickthedick op 27-06-2005 17:17:19 ]
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:05:14 #209
37769 erodome
Zweefteef
pi_28277583
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En het kleine sneetje in de clitoris dan, mag dat wel?
Zou ik niet van wakker liggen nee....
Want het geeft geen gevolgen voor de seksbeleveis verder.

Valt in dezelfde catagorie als een mannen besnijdenis dus, ik ben er niet voor dat het bij kids gebeurt zonder een medische noodzaak, maar om er nu een groot drama van te maken vind ik ook weer te ver gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28277633
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef erodome het volgende:
Zou ik niet van wakker liggen nee....
Want het geeft geen gevolgen voor de seksbeleveis verder.

Valt in dezelfde catagorie als een mannen besnijdenis dus, ik ben er niet voor dat het bij kids gebeurt zonder een medische noodzaak, maar om er nu een groot drama van te maken vind ik ook weer te ver gaan.
Wat mij betreft is het toch echt een principezaak. Je blijft gewoon van andermans lichaam af, je kind is niet je bezit.

Heb je trouwens wel eens een (onverdoofde) besnijdenis zien gebeuren? Dat zou ik dus wel degelijk als een 'drama' betitelen.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:12:47 #211
37769 erodome
Zweefteef
pi_28277785
Helowwwwwwwww, waarom ga je zo tegen mij bezig, ik ben tegen besnijdenis zonder medische noodzaak, dat ik een besneden pik mooier vind om te zien betekend niet dat ik wil dat er zomaar even in mensen wordt gesneden zonder dat het moet.

Nee, ik heb nog nooit een onverdoofde besnijdenis gezien irl, wel op tv en een kind meegemaakt die net besneden was(medische noodzaak), erg zielig was dat, kind was niet blij met de pijn daar...

Maar zijn probleem was vele malen erger, hij had een veelste nauwe voorhuid, wat ontstekingen daar veroorzaakte en dat was toch echt pijnlijker dan die besnijdenis.

Het is gewoon geen hele grote ingreep, het steld amper wat voor, even naar en klaar is klara, denk je dat hielprikjes grappig zijn bv, moeten we die dan ook maar verbieden want het doet auw en bij de meeste kinderen blijkt het achteraf niet nodig te zijn dat hielprikje te doen aangezien ze goed gezond zijn....

Moeten we het dan ook maar verbieden dat bij kleintjes oorbellen geschoten worden bv, is ook even naar hoor en alles behalve nodig.

Persoonlijk kies ik ervoor mijn kind dit allemaal zelf uit te laten zoeken, dus geen besnijdenis(behalve bij medische noodzaak), geen oorbellen en dat soort dingen, mag hij later zelf beslissen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28277972
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef erodome het volgende:
Helowwwwwwwww, waarom ga je zo tegen mij bezig, ik ben tegen besnijdenis zonder medische noodzaak,
Meid, ik val je niet aan, hoor. Ik geef gewoon mijn mening. Nergens heb ik gezegd dat jij in kinderen wilt snijden. Mijn boosheid is dus alleen gericht op ouders die dat wel doen en de artsen die zich ervoor lenen.
pi_28278001
Een besnijdenis uit medische noodzaak wordt trouwens onder verdoving uitgevoerd en daar heb ik dan ook helemaal geen problemen mee. Als het moet dan moet het. Ik heb 't vooral over de besnijdenissen om andere (meestal religieuze) redenen.
pi_28278024
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef erodome het volgende:
Moeten we het dan ook maar verbieden dat bij kleintjes oorbellen geschoten worden bv, is ook even naar hoor en alles behalve nodig
Ik vind dat dat alleen zou mogen als het kind dat zelf graag wil.
pi_28280202
Ik vind het jammer dat besnijdenis zo negatief naar voren komt. Jongens die besneden zijn hebben er vaak echt geen problemen mee en de vriendinnen ook niet. Dat aftrekken moeilijk of onmogelijk is is niet waar. Het gaat wel wat anders, maar dat is een kwestie van wat aanpassen. Geen enkele vriendin van me heeft er ooit moeite mee gehad met aftrekken. Of sneller klaarkomen voorkomen kan worden door besnijdenis weet ik niet zeker. In mijn geval kan ik lang doorgaan, maar hoor ook van besneden jongens dat ze dat niet kunnen. De eikel is ongetwijfeld iets ongevoeliger, dus dat moet toch wel iets uitmaken.
Dat verhaal eerder dat je penis 5 cm korter wordt, kan ik echt niet geloven. Het is eerder dat ie ietsjes langer wordt, omdat de eikel vrij hangt en niet in een voorhuid tegen gehouden wordt.
Het is zo'n onschuldige ingreep en het effect in sex is nihil. Niemand zou er van wakker moeten liggen. Veel vrouwen preferen zelfs een besneden penis, maar die zullen toch ook echt geen moeite hebben met een voorhuid.
Ikzelf vind het mooier, maar dat zal wel komen omdat ik al heel lang besneden ben en het dus maar raar uit vind zien...zo'n tuitje...
Toen ik net met sex begon vond ik het wel vaak lastig om te vertellen dat ik besneden ben, maar nog nooit een rare reactie ofzo gehad.... wat me natuurlijk later/nu helemaal zeker maakt.
Ook ik ben tegen besnijden van jongentjes omdat het mooier is, maar toch tel ik niet zo zwaar aan.
Als er mensen zijn die er nog vragen over hebben...vraag maar raak!

Chrizje
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_28420386
Mijn vriendin heeft ook geen problemen met de handgreep van mijn penis hij is besneden omdat de voorhuid veel te lang was, dat hij nu 5 cm korter is geloof ik zeker niet dan zou hij nu 23 cm moeten zijn geweest ...
maargoed ik heb mijn vriendin verteld dat hij besneden was voordat ze hem eruit haalde en ze vond het geen enkel probleem

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2005 19:00:34 ]
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:22:27 #217
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_28421212
mij maakt het ook niet uit als hij er maar verzorgd uitziet.... het geheel dan he!
schaamhaar netjes bij geknipt of geschoren en niet stinken enzo vind ik het allang prima... aan een voorhuidje kun je ook lekker zabbelen
Born this way
pi_28424162
Ik heb nog nooit een besneden piemel in het echt gezien!!! Maar zoals ik het hier lees zijn er toch best wat besneden guys in Nederland!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:51:11 #219
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28424377
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:44 schreef meissie24 het volgende:
Ik heb nog nooit een besneden piemel in het echt gezien!!! Maar zoals ik het hier lees zijn er toch best wat besneden guys in Nederland!!


Ik vraag me wel af hoeveel mannen percentueel gezien zijn besneden.... als ik aan mijn eigen ervaringen denk, dan kom ik op een percentage van 40% besneden, en 60% onbesneden.... zou dat representatief zijn?

pi_28424927
Voor Nederland lijkt me dat niet representatief..........puur gevoelsmatig hoor!!!!
pi_28424944
Of zou er een verschil nog zitten tussen Noord/Zuid Nederland?
pi_28430444
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef avotar het volgende:
mijn huidige vriendin vond het vreemd de eerste keer dat ze het zag.. maar verder maakt het voor haar op neuk gebied weinig verschil...
trekken tja.. daar wist ze niet zo goed mee hoe ze dat kon doen..

maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..
Exact hoe ik erover denk
pi_28430704
Hoe vaak het voorkomt? geen idee...maar een wachttijd van 4-5 weken bij een toch niet abnormaal druk ziekenhuis als Roermond zegt ook wel iets denk ik
pi_28485288
[quote]Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Christine het volgende:

[..]



Ik vraag me wel af hoeveel mannen percentueel gezien zijn besneden.... als ik aan mijn eigen ervaringen denk, dan kom ik op een percentage van 40% besneden, en 60% onbesneden.... zou dat representatief zijn?
----------
Chrizje:
Ik denk dat ongeveer 10% van de mannen besneden is. Wat vriendinnen zeggen en wat ik zie in de sauna, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet.
100% van mijn vriendinnen hebben geen problemen gehad met mijn besnijdenis....zou dat representatief zijn?


[ Bericht 2% gewijzigd door Chrizje op 05-07-2005 00:16:18 ]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:56:11 #225
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_28504584
Ik las zojuist op geen stijl dat 30% is besneden
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:45:31 #226
84009 girllover
You had me at hello
pi_28520647
Weet iemand hier iets over een zalf die besnijdenis overbodig zou maken? Iemand schreef laatst (volgens mij in dit topic) dat hij daarover iets in een documentaire hasd gezien.
pi_28534135
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef GekkeMat het volgende:
Ik las zojuist op geen stijl dat 30% is besneden
...kan haast niet geloven dat 30% van de jongens/mannen besneden is in Nederland. Lijkt me meer wereldwijd?!
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:47:03 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_28539319
Denk dat dat wel klopt hoor die 30%.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28539469
30%? Waarom heb ik dan pas deze week voor het eerst een besneden man in het wild (de sauna) gezien?
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:50:39 #230
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28541706
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef girllover het volgende:
Weet iemand hier iets over een zalf die besnijdenis overbodig zou maken? Iemand schreef laatst (volgens mij in dit topic) dat hij daarover iets in een documentaire hasd gezien.
dan moet je even rondkijken.... als het hier instaat kun je het toch wel vinden..?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28541750
Ik schreef dat. Ik weet niet meer hoe die zalf heette of wat dan ook, maar het zou heel goed helpen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:26:14 #232
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28542838
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik schreef dat. Ik weet niet meer hoe die zalf heette of wat dan ook, maar het zou heel goed helpen.
Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friend

http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
pi_28556736
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30%? Waarom heb ik dan pas deze week voor het eerst een besneden man in het wild (de sauna) gezien?
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.

Ben je de shock wel te boven
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_28558742
wat doen ze trouwens met al die lapjes vlees die ze overhouden bij besnijdenissen? houden ze jaarlijks een grote barbecue daar in het hospitaal?
zoiets moet je toch gewoon bij je houden in een potje sterk water op je nachtkastje zodat die ook nog kan meegenieten van de sex.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:31:30 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28560620


Wat een ranzig idee fisherprizer
Die gaan gewoon in de GFT bak denk ik
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:17:41 #236
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_28564756
Ik hoorde in op vakantie in Turkije van de reisleider, dat ze daar de stukjes huid wat overblijft na de besnijdenis verwerken in de leren tasjes die je daar overal kunt kopen.

IkWilbert die trouwens ook besneden is. (medische redenen)
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:53:08 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28566459
Het is wel extreem zachte huid, ja... maar in Nederland mag je geen menselijke huid gebruiken om leer van te maken. Dat is ook een beetje ziek
pi_28566963
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Christine het volgende:
Het is wel extreem zachte huid, ja... maar in Nederland mag je geen menselijke huid gebruiken om leer van te maken. Dat is ook een beetje ziek
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!

Ik ga ook voor de "GTF"bak, al heb ik eens gezien bij Kopspijkers dat een vrouw haar geamputeerde been mee naar huis had genomen. Ook behoorlijk ziek, maar je zult dan je voorhuid ook wel mee naar huis mogen nemen Ikzelf heb me nooit afgevraagd wat er met mijn voorhuid is gebeurd...laat staan dat ik er iets mee zou willen doen.
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:27:11 #239
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28568056
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Chrizje het volgende:
Christine....dit kun je toch niet serieus nemen?!
Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...
pi_28569533
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat ik het ziek vind dat mensen er wél iets mee willen doen...
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_28570524
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef Christine het volgende:

[..]



Ik vraag me wel af hoeveel mannen percentueel gezien zijn besneden.... als ik aan mijn eigen ervaringen denk, dan kom ik op een percentage van 40% besneden, en 60% onbesneden.... zou dat representatief zijn?

Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...

Chrizje
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_28570682
wat is er nou zo ranzig aan je eigen vlees. daar mag je toch fier op zijn, nee?
als ik vroeger naar de tandarts ging vroeg ik ook altijd mijn getrokken tanden mee.
pi_28578444
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Chrizje het volgende:
Die 30% lijkt mij ook wel veel hoor, maar (ik begrijp dat je vaker in een sauna komt?) dat je voor het eerst een besneden man in het wild hebt gezien vind ik apart... Ikzelf kom vaak in een sauna en zie altijd wel besneden jongens/mannen rondlopen die ook besneden zijn.

Ben je de shock wel te boven
Het was een hele mooie man. Maar misschien lette ik er eerst gewoon niet op ofzo.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:22:37 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_28579197
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:

[..]

Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...

Chrizje
Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????
Meen je dat nu echt????

Stop daarmee, please zeg, ik zou echt heel vreemd opkijken als iemand dat zou doen, dan zou ik echt denken is de besnijdenis mis gegaan ofzo dan, dat het er erg raar uitziet, anders kan ik me niet voorstellen dat iemnd dat gaat melden ....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:32:17 #245
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28579403
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Zijn er echt mannen die van te voren gaan zeggen dat ze besneden zijn, zo van dan schrikt ze niet?????????
Meen je dat nu echt????

Stop daarmee, please zeg, ik zou echt heel vreemd opkijken als iemand dat zou doen, dan zou ik echt denken is de besnijdenis mis gegaan ofzo dan, dat het er erg raar uitziet, anders kan ik me niet voorstellen dat iemnd dat gaat melden ....
tja.. ik doe het wel altijd.. maar dat komt omdat er bij nog iets anders mist... (zie pag 3 van deze thread)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:14:32 #246
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28582024
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef Chrizje het volgende:

[..]

Christine...mag ik je vragen hoe je het de eerste keer vond? Dat je er geen problemen mee hebt weet ik, maar keek je raar op? keek je er niet van op? spannend? vreemd? onzeker? cool?
Ik heb toch altijd wel ergens een beetje moeite om het vantevoren te vertellen, want wil het geen 'verrassing' laten zijn.. 'tijdens'...

Chrizje
Ik vond het de eerste keer vreemd-spannend ja... maar zowiezo ook de eerste keer met een onbesneden man. Vooral omdat ik de eerste keer nog even moest "uitzoeken" hoe zoiets dan werkt...

En vertellen vooraf... mja, ik weet niet of veel mannen dat doen, het is me één keer verteld door iemand terwijl ik "onderweg naar beneden" was... maar ik vind het eigenlijk niet eens echt nodig om het wel of niet te vertellen. Ik zou er iig niet van schrikken ofzo als een man besneden blijkt te zijn en hij heeft het van te voren niet verteld.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:33:13 #247
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_28723048
ik vind besneden beter staan dan onbesneden, vind dat extra vel maar niks, maar voor t gevoel maakt niks uit
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_28730444
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Och, het is een kleine ingreep die niet echt grote gevolgen heeft. Ik vind de aandacht er aan een beetje overdreven.
Als ze nu bij alle kinderen bij wijze van traditie de oorlelletjes zouden afknippen, vind je daarvoor de aandacht dan ook overdreven? Het gaat erom dat men iemand verminkt, zonder dat daar een medische noodzaak voor bestaat. Ik geef wel toe, het verliezen van je voorhuid is geen ernstige verminking, maar waar ligt de grens dan? En waarom überhaupt iemand verminken wanneer dit niet nodig is? Traditie is géén goed argument. Men heeft van andermans lichaam af te blijven. Iemand kan (later) zelf wel besluiten of hij het nodig vindt om een deel van zijn lichaam te laten verwijderen. En gok maar dat NIEMAND dat zomaar, zonder medische noodzaak, uit vrije wil doet.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:11:17 #249
84009 girllover
You had me at hello
pi_28873542
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat is cortico-steroïd crème. Google is my best friend

http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door girllover op 17-07-2005 01:17:29 ]
pi_29067796
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedankt! Heeft iemand trouwens enig idee of die zalf ook voor volwassen mannen helpt? Er staat in het artikel dat het voor jongetjes goed werkt en dat het nog niet duidelijk is of het ook voor volwassen mannen helpt. Maar ik ben benieuwd of er al recentere inzichten zijn.
Ik ken iemand die er een behoorlijk misvormde penis van heeft gekregen. Serieus, het is geen flauwe grap. Als ik vanwege medische noodzaak zou moeten kiezen tussen die creme en besnijdenis, dan zou het zeker besnijdenis worden.

O ja, en ouders die "traditiegetrouw" hun zoontjes laten besnijden, die moeten voortaan zelf verplicht een tepelpiercing laten zetten. Dat is immers ook "een ingreep van niks" waar geen ophef over hoeft te ontstaan.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:57:35 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29068053
iemand trouwens op de hoogte van de kaouli-stam? leven in papua-ng. die mensen zijn ervan overtuigd dat hun voorouders geen wenkbrauwen hadden, dus die snijden de wenkbrauwen van hun kinderen (op zeer jonge leeftijd) eraf. probleem zijn de vele ooginfecties en staar op jonge leeftijd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:51:49 #252
84009 girllover
You had me at hello
pi_29069153
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef FantaLemon het volgende:

[..]

Ik ken iemand die er een behoorlijk misvormde penis van heeft gekregen. Serieus, het is geen flauwe grap. Als ik vanwege medische noodzaak zou moeten kiezen tussen die creme en besnijdenis, dan zou het zeker besnijdenis worden.
Ken je diegene persoonlijk? En hoe lang is dat geleden?

Zou je niet bang zijn voor de pijn van een besnijdenis?
pi_29070696
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef girllover het volgende:

[..]

Ken je diegene persoonlijk? En hoe lang is dat geleden?

Zou je niet bang zijn voor de pijn van een besnijdenis?
Ja, ken hem persoonlijk (vandaar dat ik het weet). Een jaar geleden denk ik.

Besnijdenis op oudere leeftijd gebeurt toch onder verdoving mag ik hopen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:20:25 #254
84009 girllover
You had me at hello
pi_29070928
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef FantaLemon het volgende:

Besnijdenis op oudere leeftijd gebeurt toch onder verdoving mag ik hopen?
Ja, plaatselijk en eventueel volledig. Maar ook de pijn daarna bedoel ik. Lijkt me erg gevoelig. Vooral met naar de wc gaan.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:22:34 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29070965
lees het boek van leon de winter maar eens; leon de winter - de ruimte van sokolov.

mooi boek, ook goed een besnijdenis op latere leeftijd beschreven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:45:49 #256
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29071409
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik begrijp die hele besneden/onbesneden-kwestie niet.

Ik ben onbesneden en je kan mijn vel gewoon van m'n eikel afschuiven hoor, ook in erectie.

Zie het als een auto met een electrisch schuifdak, soms wil je hem erop, soms eraf. 'T lijkt me echt klote om in de regen met een auto zonder dak rond te rijden en als het 40 graden is met dak.

p.s. Je moet uitkijken voor mensen die zeggen dat besneden hygienischer is die lui wassen hun leuter waarschijnlijk niet.
INDERDAAD, en dan de meeste ook nog zonder dat ze t ooit te zien hebben gehad nu al meningen hebben
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:18:50 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071987
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:45 schreef Rikoko het volgende:

[..]

INDERDAAD, en dan de meeste ook nog zonder dat ze t ooit te zien hebben gehad nu al meningen hebben
psies.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37218876
ben vorige week zaterdag onder plaatselijke verdoving besneden, heb er niks van gevoeld maar was ivm de plek waar ze bezig waren wel scary..

enige last wat ik gehad heb is:

- het eerste uur na de operatie branderig gevoel, maar met pijnstillers opgelost
- ochtenderecties, volgens mij is vanochtend een hechting door de huid losgetrokken (zo ziet t er uit volgens mij)
- had ergens vorige week tijdens het slapen het idee dat mijn voorhuid niet goed zat en wilde dit corrigeren door er even aan te trekken ..AUW hhaha .. was gelijk klaar wakker..

Het ziet er wel redelijk ok uit nu volgens mij, hier en daar af en toe wat wondvocht (denk ik), het begint nu wel af en toe te jeuken, lijk er meer van te merken dan de eerste week .. (komt iemand dit bekend voor?). Verders zit het goed aan elkaar met hier en daar een klein wondje/korstje op de hechtrand..

Er is helaas op internet weinig aan ervaringen op het gebied van het herstel van de operatie te vinden ..
pi_37219026
Ik heb een duidelijke voorkeur voor besneden mannen!
pi_37219079
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
pi_37219171
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..

maja voor mij nooit meer kaas haha

ik ben tegen besnijdenis van kinderen uit religieuse overwegingen maar als iemand er met zijn volle verstand zelf voor kiest niks mis mee toch? leven en laten leven. ik vind allerlei piercingen ook niet mooi of nuttig maarja krijg er geen kotsneigingen van
pi_37219241
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef highwayne het volgende:

[..]

t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..

maja voor mij nooit meer kaas haha

ik ben tegen besnijdenis van kinderen uit religieuse overwegingen maar als iemand er met zijn volle verstand zelf voor kiest niks mis mee toch? leven en laten leven. ik vind allerlei piercingen ook niet mooi of nuttig maarja krijg er geen kotsneigingen van
Ik heb nooit last van kopkaas, die flauwekul of dat het hygienischer moet maar eens ophouden, daar hebben ze namelijk ooit wat voor uitgevonden en dat heet WASSEN.

Degene die wel last hebben van kopkaas zijn gewoon ranzig
pi_37219820
ik weet dat na een avond stappen, zuipen en zeiken het de morning/middag after niet zo fris meer was beneden..

en ranzig ja dat is jou mening gebaseerd op jou eigen situatie, ik douche elke ochtend en was dan ook mn penis grondig .. dus k beschouw mijzelf niet als ranzig.
  zondag 23 april 2006 @ 19:51:05 #264
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37223262
Wat stoer dat je dit komt vertellen! Goed om eens te lezen hoe een volwassen vent een besnijdenis ervaart! Wat is jouw motivatie geweest om je te laten besnijden?
Jeukende huid bij wonden is een teken van herstel, dus een prima signaal in mijn ogen
Veel plezier met je besneden piemel
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 23 april 2006 @ 21:00:19 #265
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_37225750
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:17 schreef IkWilbert het volgende:
Ik hoorde in op vakantie in Turkije van de reisleider, dat ze daar de stukjes huid wat overblijft na de besnijdenis verwerken in de leren tasjes die je daar overal kunt kopen.

IkWilbert die trouwens ook besneden is. (medische redenen)
Klinkt dubieus

Ik weet wel dat ze in Amerika de voorhuiden van besneden jongetjes gebruiken om meer huid te maken, ze zetten 't op kweek met voedingsstoffen zodat 't blijft doorgroeien wat dan weer word ingezet bij huidtransplantaties van slachtoffers van brandwonden bijvoorbeeld.
pi_37226813
tvp
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
  zondag 23 april 2006 @ 21:30:33 #267
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37226960
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef Wunk het volgende:

[..]

Klinkt dubieus

Ik weet wel dat ze in Amerika de voorhuiden van besneden jongetjes gebruiken om meer huid te maken, ze zetten 't op kweek met voedingsstoffen zodat 't blijft doorgroeien wat dan weer word ingezet bij huidtransplantaties van slachtoffers van brandwonden bijvoorbeeld.
klinkt een stuk aannemlijker dan voorgaande suggestie; de opvulling voor tasjes.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37229171
Uhm even vraagje tussendoor.. ikzelf ben dus niet besneden, alleen heb wel het gevoel dat het er bij mij uitziet zoals het er uit ziet bij een "besnedene" ( ) .. mijn vriendin vraagt zich dan ook af (ik zelf ook) waarom ik het juist lekker vind als ze me tijdens het pijpen met haar tanden plaagt, of dat ik haar beugel niet voel als ik die per ongeluk raak met mijn eikel. Dat mijn penis niet gevoelig is na een orgasme, en dat mijn eikel sowieso al minder gevoelig is als normaal.

Is het dus mogelijk dat ik minder voorhuid heb (ben dus niet besneden.. ) of dat de voorhuid onder mijn eikelrand blijft zeg maar (dit is al vanaf mijn geboorte), en dat ik daardoor een minder gevoelige eikel heb ik vind het allemaal heel raar, maar geen klachten.. gewoon even vraagje tussendoor
pi_37229891
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef highwayne het volgende:
t is toch schoner, het is toch grappig dat als het ter sprake komt opeens niemand last heeft van kopkaas, na een lange nacht, warm weer etc ..
Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.

Als je gewoon een paar keer per dag je worstje goed schoonmaakt is er ook geen probleem meer. Besneden en onbesneden.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  maandag 24 april 2006 @ 00:30:09 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_37232172
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef nog.een.keer het volgende:
Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.

Als je gewoon een paar keer per dag je worstje goed schoonmaakt is er ook geen probleem meer. Besneden en onbesneden.
Nee dus, smegma wordt aangemaakt in de voorhuid. Geen voorhuid, geen smegma.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37235401
Ik heb net op sexwoordenboek.nl gekeken, en mijn penis ziet eruit zoals een besneden penis, terwijl ik niet besneden ben...
pi_37237606
quote:
Op maandag 24 april 2006 07:51 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb net op sexwoordenboek.nl gekeken, en mijn penis ziet eruit zoals een besneden penis, terwijl ik niet besneden ben...
Dan zul je wel gewoon een korte voorhuid hebben...
Of ik zou toch eens even een hartig woordje met m'n ouders gaan spreken
pi_37239496
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Is dit een serieuze post? Ik kan het me haast niet voorstellen, want ik vind het nogal een primitieve mening....

Ik ben besneden, en wel omdat ik erfelijk belast ben met een te nauwe voorhuid. Lijkt me plausibel genoeg...
pi_37241696
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:

Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Wat dacht je van een medische noodzaak?
  maandag 24 april 2006 @ 15:58:46 #275
147474 1Dick
a s t m a g e i l i s m a g a
pi_37247042
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Mijn zoon van 7 had een verkleving na lange periode pijn. Ik deed het wel onder de douche zo goed als ik kon schoonmaken maar dan kom hij op een leeftijd dat hij 'het' zelf wilde doen ik dacht dat wel goed zou gaan. Zijn voorhuid was te nauw (net als bij mij) en kon haast nooit goed schoongemaakt worden. Nog voor zijn 7e verjaardag was het medisch gezien de beste oplossing om hem te laten besnijden. Toen de besnijdenis van hem achter de rug was heb ik hem moeten verzorgen. Mijn vrouw werkt. Zijn eikel was rooier dan een aardbei. Hij lag dagen lang met een handdoek over zijn schoot op de bank. Grote stukken opperhuid was, vast gegroeid en moest naar zeggen van de uroloog, eraf 'getrokken' worden. Dagen erna had hij er nog last van en ik moest met hem twee keer per dag in een teiltje met waspoeder (dit is wat zachter dan soda) zitten. de 'open' wonden op zijn eikeltje begonnen te korsten en was geen plezierig gezicht. Terug naar de Uroloog i.v.m. hevige napijn en de uroloog vond het allemaal goedgaan. De pijn kwam door het 'trekken' van de korsten. De korsten lieten los en is in de nakomende 'weken' allemaal goed gekomen. Hij is trots en blij dat-ie geen pijn meer heeft. Ik zelf heb ook de besnijdenis ondergaan en moet zeggen dat ik 'het' al 35 jaar vooruit geschoven had want 'ze' kunnen piemel mooi maken maar ook verminken! In 2004 zijn we dezelfde dag in de ochtend 'behandeld' en ik heb in die tijd vaker aan mijn schoonmoeder gedacht dan in al die tijd dat ik getrouwd ben! Maar cosmetisch gezien is het mooier, praktisch is het soms pijnlijk (na 40 jaar ingepakt dan ineens ontmanteld). Na enige jaren, thans, heb ik er nog wel eens last van als mijn vrouw me likt. Het lijkt nog steeds of er een rasp langs gaat. Maar verder ben ik blij dat het gebeurd is. Ik geniet intenser en bij het klaarkomen (soms vaginaal) heb ik er dagen even geen zin meer in want het gaf me een geweldig gevoel, voorheen wilde ik vaker, omdat ik geen fijn orgasme had. Maar dat kon mijn vrouw niet opbrengen. Nu is de seks beter en denk soms: 'had ik het maar eerder gedaan'. Na de circumcisie gaf ik de schuld, onterecht, aan mijn moeder. Zij was ingenomen als het om seks ging. Zij heb mij nooit laten 'helpen' aan dit dilemma. Het komt vaker voor dan men denkt.

Volgende keer mag je eerst Internet er op na slaan en zoeken naar verkleving van de voorhuid bijv op: http://www.ismh.nl/scripts/download.asp?ID=379 voordat je je oordel velt.

1dick, 1mind, straight ahead.....
I'm nprmal, I'm normal, I'm normal, I think.
pi_37247649
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef 1Dick het volgende:

[..]

Mijn zoon van 7 had een verkleving na lange periode pijn. Ik deed het wel onder de douche zo goed als ik kon schoonmaken maar dan kom hij op een leeftijd dat hij 'het' zelf wilde doen ik dacht dat wel goed zou gaan. Zijn voorhuid was te nauw (net als bij mij) en kon haast nooit goed schoongemaakt worden. Nog voor zijn 7e verjaardag was het medisch gezien de beste oplossing om hem te laten besnijden.
een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
pi_37247665
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Wat dacht je van een medische noodzaak?
Name one
pi_37247679
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:43 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Is dit een serieuze post? Ik kan het me haast niet voorstellen, want ik vind het nogal een primitieve mening....

Ik ben besneden, en wel omdat ik erfelijk belast ben met een te nauwe voorhuid. Lijkt me plausibel genoeg...
Dit is zeer serieus.
Besnijdenissen moeten volledig verboden worden.
pi_37247948
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef laforest het volgende:

[..]

Name one
Te krappe voorhuid?
pi_37247973
Wat een onzin kraam jij uit... het is wel degelijk hygienischer.. omdat er niks onder de voorhuid kan komen te zitten.

En buiten de moslimse mannen laten 9 van de 10 mannen zich besnijden omdat de voorhuid te nauw is... is die rede niet plausibel genoeg??
pi_37248230
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef laforest het volgende:

[..]

Name one
Is dit serieus? In de post onder die van jou quote je mijn plausibele reden, maar ga je daar niet op in....
  maandag 24 april 2006 @ 16:40:52 #282
147474 1Dick
a s t m a g e i l i s m a g a
pi_37248418
quote:
een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
Uitstel van excecutie! Heb ik ook geprobeerd, denk je nu echt dat het werkt?
We spreken hier van nauwe voorhuid.
Denk je nu echt dat als je er zalf opsmeer dat de voorhuid verwijd dat je velletje uitlubberd.....??
Heb je wel eens van een spaanse kraag gehoord? Ik hoop niet dat dit er uit voorvloei na het zalfje....

Veel succes. smeer em.....
I'm nprmal, I'm normal, I'm normal, I think.
  maandag 24 april 2006 @ 16:48:14 #283
147474 1Dick
a s t m a g e i l i s m a g a
pi_37248641
quote:
een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
Gooi het in een forum voor een zwangerschap tijdens modellenwerk......
laten die het op hun buik smeren. Krijgen zij ook geen last van zwangerschapsstriemen.......
Kunnen zij na levering, weer mooi zijn!
Kind naar de overblijf en N.S.O. Mooi spul die zalf.....
I'm nprmal, I'm normal, I'm normal, I think.
  maandag 24 april 2006 @ 18:34:40 #284
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_37251862
Ik ben ook besneden (uit mediscche redenen, te nauwe voorhiud), ik moet zeggen dat het nu egt prima is. Negrens last van, makkelijk schoon te houdenen en ziet er (in mijn mening) netter uit.
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik heb nooit last van kopkaas, die flauwekul of dat het hygienischer moet maar eens ophouden, daar hebben ze namelijk ooit wat voor uitgevonden en dat heet WASSEN.

Degene die wel last hebben van kopkaas zijn gewoon ranzig
het is wel degelijk hygienischer dan onbesneden, onbesneden heeft meer kans op smegma, kopskaas, etc. Bij besneden is de kans veel en veel kleiner en ook makkelijker schoon te houden. (dit houd dus niet in dat een onbesneden schoner is dan een onbesneden "voordat je weer gaat miepen" want een net gewassen onbesneden en besneden is even schoon)
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef laforest het volgende:

[..]

een vriend van mij heeft ook een vernauwing en dat is opgelost door een zalf die de huid rekt, dus een besnijdenis is niet perse nodig.
Denk je niet dat als dat zou gaan alle besneden mensen (uit medische redenen) ook niet een zalfje zou gekregen hebben? die doktors komen niet uit een ei ofzow
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef laforest het volgende:

[..]

Dit is zeer serieus.
Besnijdenissen moeten volledig verboden worden.
wat een onzin lul jij nouw weer dus mensen die een te nauwe voorhuid heeft hebben dus maar pech en kunnen het lekker zelf uitzoeken..?? Kijk dat gedoe uit religieuze redenen vind ik idd ook niet ok, maarja wie ben jij omdat te bepalen, het is gewoon een vorm van cultuur dat daar nou eenmaal zo is. Zoalnd het niet in onze land gebeurt boeit het me eigenlijk ook niet egt zoveel. En de besnijdenis in Amerika wordt ook steeds minder (had ik ergens gelezen).
pi_37273893
Bij is de striem die het zaakje bij elkaar houd wit bij een erectie..
Kom ik dan ook in aanmerking voor besnijdenis ?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:30:06 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_37273974
de striem die het zaakje bij elkaar houdt? Wat bedoel je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37275420
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
de striem die het zaakje bij elkaar houdt? Wat bedoel je?
Sorry beetje onduidelijk..
Weet ook niet precies hoe t heet..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_37285759
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:18 schreef THeeF het volgende:

[..]

Sorry beetje onduidelijk..
Weet ook niet precies hoe t heet..
Toompje dus..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:52:56 #289
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37297096
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Nou ramdebiel, er zijn ook medische redenen.

Kutmongool.
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:59:47 #290
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37297374
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef BB-King het volgende:
Besneden mannen zijn mietjes.
jij bent gewoon jaloers dat wij geen smegma kunnen kweken
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:09:44 #291
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37297739
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
whehehe....
* avotar gunt jou een te nauwe voorhuid..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:45:01 #292
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37298786
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef avotar het volgende:

[..]

whehehe....
* avotar gunt jou een te nauwe voorhuid..
En zware ontstekingen enzo.
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
  woensdag 26 april 2006 @ 11:54:47 #293
147474 1Dick
a s t m a g e i l i s m a g a
pi_37307171
LaForest, bind eens een silkdraadje of tie-rap om zijn voorhuid en trek maar aan het edele vlees.....
Wacht op een volledige erectie en vraag aan je vriend hoe of dat voelt..... Sommige mannen moeten daar mee leven. Mijn vrouw en ik hadden soms problemen met sex. Het was altijd een ramp voor mij als zij 'droog' was. Daar kunnen tubes glijmiddel niet tegen op. Zij moest altijd rekening houden met mij en mee leren leven net als ik. Na de circumcisie beleven wij de sex met vol genot zonder gebruik van glijmiddel, dat besparen wij dus nu uit.

Ik hoor wel hoe je vriend het ervaren heb..... Mischien vindt hij het net zo rot zoals ik het heb beleefd en kan hij het mischien beter uitleggen als wij. Heb je gelijk praktijkervaring opgedaan,
en begrijp je het dan beter!

P.S. wij leven nu, in een pijnloos bestaan. In volle, en glanzende glorie.....
I'm nprmal, I'm normal, I'm normal, I think.
pi_37312509
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef melonovy het volgende:
Wat stoer dat je dit komt vertellen! Goed om eens te lezen hoe een volwassen vent een besnijdenis ervaart! Wat is jouw motivatie geweest om je te laten besnijden?
Jeukende huid bij wonden is een teken van herstel, dus een prima signaal in mijn ogen
Veel plezier met je besneden piemel
ja hmm motivatie vooral de hygienische/cosmetische redenen en mijn vriendin waardeert t vanwege haar culturele achtergrond. die 2 gecombineerd hebben mij ertoe gebracht.

had er in het verleden wel eens over nagedacht maar voor die hyg/cosm redenen alleen zou ik het denk ik niet gedaan hebben.

haha thanks, voorlopig nog geen plezier dat duurt waarschijnlijk nog wel 2 weken (minimaal) hihi..
pi_37312574
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

Het enige voordeel met een besneden penis is dat het vocht dat later de "kaas" vormt al vroegtijdig aan kledingstukken, lakens of op andere dingen komt waardoor het lijkt alsof je er geen last van hebt en het schoner lijkt te zijn.

Als je gewoon een paar keer per dag je worstje goed schoonmaakt is er ook geen probleem meer. Besneden en onbesneden.
ik douche niet zo vaak tijdens het uitgaan maar je hebt gelijk helaas is het niet altijd mogelijk om 3x per dag te douchen ;-) hehe
  woensdag 26 april 2006 @ 15:42:22 #296
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_37313713
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef laforest het volgende:
Besnijding is ranzig.
Primitief en absurd.
Er is geen enkele plausibele reden om dit te doen.
Ben ik (OLLB) het niet mee eens... Heb jaren last gehad van de huidaandoening LSA die in eerste instantie met steroid-achtige zalf behandeld is (leverde geen verbetering). Uiteindelijk was besnijdenis de enige oplossing die overbleef, heb er tot nu toe geen spijt van!
  woensdag 26 april 2006 @ 15:59:26 #297
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37314236
Het velletje heeft geen nut meer, ivm evolutie.

De meerderheid van de Pornosterren hebben ook een besneden penis, in Amerika, Israel, Arabische landen, portugal etc is dit een normaal iets, waar het vaak bij geboorte gebeurt.

Uit onderzoek bleek dat 75% de voorkeur uitgaat naar een besneden penis. Het is gewoon hygienischer Ook is het zo dat je als je besneden bent minder vatbaarbent voor HIV. Met voorhuid is onhygiensischer met smegma enzo (sperma en plasresten onder je voor huid) die kunnen gaan ontsteken.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 26 april 2006 @ 22:28:19 #298
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_37327749
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Killaht het volgende:
Het velletje heeft geen nut meer, ivm evolutie.
Ow ja? Bron?
quote:
De meerderheid van de Pornosterren hebben ook een besneden penis, in Amerika, Israel, Arabische landen, portugal etc is dit een normaal iets, waar het vaak bij geboorte gebeurt.
Waarschijnlijk omdat die lui een kleine penis hebben en de penis als ie besneden is groter lijkt.
quote:
Uit onderzoek bleek dat 75% de voorkeur uitgaat naar een besneden penis. Het is gewoon hygienischer Ook is het zo dat je als je besneden bent minder vatbaarbent voor HIV. Met voorhuid is onhygiensischer met smegma enzo (sperma en plasresten onder je voor huid) die kunnen gaan ontsteken.
Uit onderzoek blijkt dat 99% van de vrouwen het niet kan schelen hoe een penis eruitziet, zolang het zijn werk maar doet.

Met voorhuid is niet onhygienischer, behalve als de voorhuid te nauw is. Bovendien kunnen er aan aantal complicaties optreden bij een besnijdenis waardoor de penis misvormt raakt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37330701
Hm, ik heb eens gehoord dat joden en moslims eerder blaasontsteking en soortgelijke akeligheden oplopen omdat bij hun de tunnel altijd open staat en er dus meer rotzooi naar binnen waait, woestijnzand bijvoorbeeld.

Weet niet of er iets van waar is trouwens, maar ergens klinkt het best logisch en het is sowieso leuk om in de groep te gooien als ik het met joden of moslims over dit onderwerp heb. Blikken van ongeloof en twijfel krijg je dan
  donderdag 27 april 2006 @ 11:34:35 #300
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37339330
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Soul79 het volgende:
Hm, ik heb eens gehoord dat joden en moslims eerder blaasontsteking en soortgelijke akeligheden oplopen omdat bij hun de tunnel altijd open staat en er dus meer rotzooi naar binnen waait, woestijnzand bijvoorbeeld.

Weet niet of er iets van waar is trouwens, maar ergens klinkt het best logisch en het is sowieso leuk om in de groep te gooien als ik het met joden of moslims over dit onderwerp heb. Blikken van ongeloof en twijfel krijg je dan
Ja vast, vrouwen krijgen toch ook geen last van onstekingen etc, die hebben altijd 2 gaten openstaan (pisgat, vagina)

Btw, penisgat is zo klein en zit altijd dicht hor, ik weet niet wat jij voor penis hebt/kent?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_37339901
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:34 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja vast, vrouwen krijgen toch ook geen last van onstekingen etc, die hebben altijd 2 gaten openstaan (pisgat, vagina)
Wie zal het zeggen......
quote:
Btw, penisgat is zo klein en zit altijd dicht hor, ik weet niet wat jij voor penis hebt/kent?
Zoals gezegd, ik weet niet of er zelf iets van klopt (het lijkt me niet eigenlijk). Ik zeg het gewoon altijd als het over dit onderwerp gaat, omdat er dan altijd zeikerds zijn die hygiëne noemen als voordeel van besneden-zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')