omgquote:Op zondag 29 mei 2005 21:13 schreef DaveM het volgende:
Is de voorhuid niet toevallig bedoeld om uitdroging te voorkomen?
Iets met slijtage enzo.
hee Doompje ...nu ga je wat verquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....
Er wordt toch niet gezegd besnijdt jezelf omdat we het mooi vinden, er wordt gezegd dat als je moet kiezen wat je mooier vindt vaak toch de besneden wordt gekozen door de dames, maar dat het ze uiteindelijk geen bal uitmaakt.
Zo kan jij blauwe ogen bv om maar wat te noemen erg mooi vinden, maar als je een ontzettend leuk meisje tegenkomt met groene ogen zal dat je naar alle waarschijnlijkheid echt helemaal niets boeien en vindt je haar prachtig, ook haar groene ogen...
volgens jou heeft de voorhuid geen enkele functie?quote:
Oh, vast wel... maar niet bescherming tegen uitdrogen of slijtagequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
volgens jou heeft de voorhuid geen enkele functie?
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voorhuid, nergens goed voor, afhakken die zooi.
ik ga een autoband uitvinden die gemaakt is van voorhuidenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.
Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, net geleerd: die beschermt tegen slijtage.
Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik ga een autoband uitvinden die gemaakt is van voorhuiden
Donators gezocht. Gelieve u te melden in uw dichtsbijzijnde garage
heb je geen broertje ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er geen meer in de aanbieding.
dat klinkt nogal uitgedroogd*. ..........ehm......'anders'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Besneden eikels voelen anders wel wat harder en ruwer aan dan onbesneden.
Offtopic: Wanneer is de trend voorbij om achter allerlei woorden "technisch" te zetten? Vind het persoonlijk wat overdreven. Ik zie dat overal terugkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Insomaniac het volgende:
Puur neuktechnisch
Da's dan wel weer leuk.quote:Huidige vriend is onbesneden en ik vind zijn lul geweldig. .
Me tooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:32 schreef avotar het volgende:
vaker dan je denkt.. maar verder ben ik het inderdaad wel met je eens.
ontstekingen ed. Als je al van kleinsaf een te krappe voorhuid hebt, kun je het daar dus vanaf het begin al niet schoonmaken daar en kan het dus slechter worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Gebeurt besnijdenis om medische redenen trouwens onder verdoving? Een tijd terug was er een docu over besnijdenis (gemaakt door een joodse man die het zijn familie kwalijk neemt dat hij op die manier verminkt is) en daarin lieten ze beelden zien uit een NL besnijdeniscentrum. Het gegil van die kinderen ging me door merg en been. Ik snap ook niet dat artsen zich hiermee inlaten, het druist in tegen de Hippocratische eed.
Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:47 schreef avotar het volgende:
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat, want ik ben zelf al bijna 18 jaar geleden besneden. Toen was het een dagopname en ging ik onder volledige narcose. Maar ook dat is niet helemaal representatief omdat er bij ook gelijk een teelbal verwijderd moest worden.
Bij normale mannen dalen de teelballen al redelijk vroeg in. Als je heel klein bent zitten ze nog achter je lies. Bij mij hadden ze dat niet gedaan, dus op mijn 6e werd dat een handje geholpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh jakkes, waarom dat dan? Heb je daar last van?
De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:52 schreef avotar het volgende:
maar goed.. ze waren er op tijd bij.. en ik ben zelfs maar licht verminderd vruchtbaar....
Juist... dat is het vooral...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De gevolgen vallen dus mee? Heeft zoiets ook effect op je libido? Kun je misschien moeilijk zeggen aangezien het gebeurt is voordat je seksueel actief werd...
Feli.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef avotar het volgende:
maandag wordt ik 28...
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?quote:dus loop ik er al een jaar of 18 mee... feitelijk weet ik niet beter...
Tuurlijk.. en elke keer als ik een nieuwe vriendin heb (gelukkig gebeurd dat niet zo vaak meer) is het toch altijd spannend. Want het is gewoon anders. Maar meestal probeer ik het van te voren even te melden, maar je kan je voorstellen dat dat soms best gek overkomt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je er psychisch geen problemen mee gehad?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Feli.
Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef avotar het volgende:
Maar goed... stel je maar eens voor hoe het is als je voor de eerste keer met iemand op bed ligt... knuffelen.. strelen... voelen.. en ineens beseffen.. hmmmm.... ik mis ik..
hahahahah tanx....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het handig is om het van tevoren even te melden.
Je ziet er overigens mannelijk genoeg uit als ik zo eens in je fotoboek kijk.
En als iemand het zelf wil om andere redenen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Besnijdenis is imo een verminking en zou verboden moeten worden als het niet uit medische noodzaak gebeurt (en dat is zelden).
Wat voor zalf bedoel je precies? En wat doet die zalf dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik snap ook niet zo dat mannen dit laten doen omdat ze het zelf willen. Een onbesneden piemel is ook wel hygiënisch, als het maar "bijhoud"
Als het medisch niet noodzakelijk was geweest had ik nu zeker nog een velletje gehad Maargoed, ik mis het ook niet, sex is veel lekkerder zo
ZO'n 3 jaar terug, op mijn 20ste pas Angst klinkt erg overdreven, maar ik was wel zenuwachtig natuurlijk. Ik wa sonder volledige narcose, gelukkig. Van de narcose geen last gehad, zo'n 3 uur na de operatie zat ik gebakken aaardappels te etenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef girllover het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat laten doen? En heb je veel last gehad (angst van tevoren; last na de operatie)? En ben je onder volledige narcose geweest?
Denk niet dat dat snel gebeurtquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:29 schreef desiredbard het volgende:
Hoe zit dat pijptechnisch....
ik bedoel het heeft het voordeel dat je niet met je voorhuidje achter haar beugel kan blijven hangen
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef type_29 het volgende:
Ik heb medelijden met de besnedenen.
Niets meer dan een mening dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:09 schreef type_29 het volgende:
Wat jij wil.
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |