Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef avotar het volgende:
maar goed.. pijpen... damn... dat vind ze met een besneden veel en veel lekker dan met een onbesneden (haar woorden).... vooral omdat ik het in vergelijking met haar vriendjes veel langer volhou... en damn.... haar bekkie..
Nu ik het zo terug aan het lezen ben.... lijkt het er wel op..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dit een ik-maak-jullie-jaloers-post?
Die grap heb ik ook al eens geprobeerd dat wordt hier niet echt gewaardeerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Tarak het volgende:
Ik vind een besneden vrouw veel mooier dan een onbesneden vrouw.
Veel hygenischer ook en veel strakker natuurlijk. .
Precies heb me ook over laten halen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt
edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die grap heb ik ook al eens geprobeerd dat wordt hier niet echt gewaardeerd
kom vechten dan mannekequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef BB-King het volgende:
Besneden mannen zijn mietjes.
Pas maar op... wij kunnen ons voorvel als zweep gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef bouncing het volgende:
[..]
kom vechten dan manneke
en nee kben geen mocro maar wel besneden
Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
zijn jullie voor de lol besneden?
Ach ja, die kinky kids met hun zelfmutilatie tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja vroeger nam je gewoon een tattoo als je dronken was.....
JAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
je had gewoon een dikke vernauwingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef bouncing het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAH
Ik liep dus over straat..... en dacht opeens: " Hoe zou een besneden lul mij staan?"
Dus ik liep de blokker in, pakte het grootste keuken mes
liep de straat weer op, zonder te betalen natuurlijk
Ging een steegje in, liet men broek op mijn enkels vallen en:...
*TJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* BAM !
Voorhuid eraf.
Stond wel goed dus gooide ik de voorhuid maar weg en legde het voorhuidje netjes terug bij de blokker
Nope... ik had een te strakke voorhuid..... die kon dus niet over m'n eikel heen... en dat moet je dus wel.. mar goed... dat is al op m'n 10e of zo gebeurd hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Aine. het volgende:
Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt
edit: ik begrijp die voorkeur voor besneden dus niet.
Jij zegt dus ook niet meer ik vind lang(of kort) haar mooien, kleinere of grotere borsten mooier, dikker of slanker mooier, die kleur ogen mooier, bla bla bla....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:
[..]
Pffff, moeten sommige dames maar niet met onzin argumenten als "ik vind het mooier komen", ingebonden voeten werden ook een periode mooier gevonden, net zoals het korset.
What's next, een geamputeerde pink als toppunt van schoonheid?
Trouwens, die dame die roept dat ze bij het pijpen niet weet wat ze met een voorhuid moet doen, kan gewoon niet pijpen. Juist met die voorhuid moet je een hoop doen.
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:31 schreef avotar het volgende:
Niet omdat het mooi is of was of zo.. maar gewoon puur medische noodzaak.
Ik had iets duidelijker moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja er komt ook echt een hele dikke stugge laag eelt op joh, zo'n man voelt niets meer, kan 6 uur neuken zonder dichtbij een orgasme te komen nou goed...
Echt met dat eelt valt het wel mee hoor, daar moet je je niet al teveel bij voorstellen en ik ken mannen die besneden zijn die binnen no time komen en mannen die onbesneden zijn die het heel lang volhouden en alles ertussenin....
Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik had iets duidelijker moeten zijn.
M'n reaktie sloeg op dat verhaal van die Fokster die liever een besneden leuter pijpt.
WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, dat pijpt iets prettiger vind IK, dat eelt merk je niets van hoor, het is geen eelt zoals op je voeten ofzo....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
eelt
Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:48 schreef MoreMini het volgende:
[..]
WELK eelt in godsnaam? Niks geen eelt te bespeuren.
Vriend is besneden en niks geen eelt hoor.
Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef fraQture het volgende:
Een besneden lul krijgt door wrijving een dikkere hoornlaag op de eikel en wordt daardoor iets minder gevoelig.
Man zijnde zou ik daarom niet eens een besneden lul willen.
En nu mogen de vrouwen weer
[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt erop [/mental picture]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zit wel eelt op een besneden penis, maar dat is eelt voor die huid daar, het is geen slijmvlies meer(waar een onbesneden vaak een nat, glibberig ding is is dat bij een besneden niet meer zo).
Eelt is ook wel een erg zwaar woord ervoor dat is waar
ill... neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
[mental picture] een eikel met een dikke, harde, ruwe, gele knots eelt erop [/mental picture]
zodat zij, fabeltje overigens, langer gepompt kan worden? lekker dan, je eigen genot (omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt voor je klaarkomt) voor dat van een ander stellen. je weet dat besnijdenis onomkeerbaar is he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:57 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dat zou voor vrouwen juist een reden kunnen zijn om wèl een besneden lul te willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |