Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....
Ben je nou echt zo dom om te snappen dat besneden minder gevoelig is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, jij hebt zowel een besneden- als een onbesneden lul.... zodat jij het wél kan weten.
Uitgeluld....
Je moet het ook niet zonder reden doen iddquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef De_Godlasteraar het volgende:
voorhuiden verwijderen bij gezonde jongens/mannen is barbaars.
Deze kut heeft anders wel zat pikken gehad en jij hebt er maar 1 om te kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef type_29 het volgende:
[..]
Jij hebt een kut, dus kan je het niet weten.
Uitgeluld....
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.
maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler.
Raar :Squote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben besneden op 6-jarige leeftijd, geen idee waarom, daar werd bij ons op de Veluwe niet over gepraat. 'Moet van de dokter'. Zoiets.
Moet jij weten, maar je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:08 schreef Soraya20 het volgende:
Besneden is veel beter.
Besneden mannen maken langere slagen tijdens t neuken, vind ik geiler. En ik pijp liever een besneden man dan een onbesneden man.
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.quote:[b]Op vrijdag 24 juni 2005 08:41
Ik heb laatst wel gehoord dat besnijdenis bij een te strakke voorhuid ook helemaal niet nodig zou zijn en dat daar tegenwoordig een zalf voor is die heel goed werkt... Want zijn er behalve een te strakke voorhuid nog meer medische redenen om de voorhuid te verwijderen?
Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef De_Godlasteraar het volgende:
3. Een eikel die de hele dag tegen je onderbroek schuurt zorgt voor vroegrijdige ongevoeligheid van de penis. Dat langer volhouden is leuk als je jong bent, tegen de tijd dat je 50 bent voel je weinig meer, je bent dan 2 uur bezig.
Maar goed, de besneden jongetjes zullen mijn reactie wel weer afdoen als onzin: zou ik ook doen als ik niet beter wist en met een kale toegetakelde sjaak zou zitten.
Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:32 schreef type_29 het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar je lult uit je nek.
Iemand met een grote lul zal grotere 'slagen' maken als iemand met een kleine lul.
Daar heeft besneden niks mee te maken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Het is zo, en het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.
ben je een beetje cockcrazy?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:06 schreef SHE het volgende:
Anyway, mij maakt het geen jota uit. Een pik is een pik..met of zonder vel.
Is gewoon net als met kip...ik vind kip zowel met als zonder vel lekker en het 1 is niet perse lekkerder dan het ander
ach so, op die fietsquote:
Ik maak het wel vaker mee in een discussie dat niet besneden jongens fel uithalen op besneden jongens. Meiden hebben er volgens mij meestal echt geen problemen mee. Ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:53 schreef Chaosma het volgende:
[..]
Grote onzin wat je nu zegt, ik heb een vriend gehad van 43, die op 2 jarige leeftijd is besneden en die kwam sneller klaar dan vriendjes van midden in de 20 die onbesneden waren. Zijn eikel was net zo gevoelig als die van onbesneden mannen. En het was alles behalve een toegetakelde sjaak, het lijkt trouwens wel alsof er enige jaloezie doorklinkt in je hele betoog.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Chrizje het volgende:
Zijn er meiden bij die, wanneer ze er achter komen dat hun vriendje besneden is, meteen een punt achter de relatie zetten?
Bij mij hetzelfde, alleen al in mn 1e levensjaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Same, gebeurde al op mn 5e ofzo, ik was zo blij dat ik weer normaal kon plassen Mn moeder maakt er nu nog grappen over.
Dit kwam voor in die docu over besnijdenis geloof ik. Ik weet niet meer precies hoe en wat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef girllover het volgende:
Kun je dit toelichten? Ik ben erg benieuwd wat die zalf is die je bedoelt en wat die precies doet.
Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef girllover het volgende:
En als iemand het zelf wil om andere redenen?
En dat basseer je op..?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef desiredbard het volgende:
Besnijden is gewoon onzin...Altijd
hou gewoon de pedoleus er op na
REKT HET NIET ...DAN SCHEURT HET WEL
hoezo verminken?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf wil verminken dan moet 'ie dat zelf maar weten. Maar niet onder de 18.
Verminken in de zin van 'in zichzelf wil snijden'. Dat moeten mensen zelf weten. Al snijden ze het hele zaakje eraf, het is van hen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef avotar het volgende:
hoezo verminken?
Dat vind ik toch echt iets anders. De voorhuid heeft wel degelijk een functie, dus ik vind het absurd om 'm zonder dat daar een noodzaak voor is te verwijderen. Je snijdt toch ook niet voor de lol je pink eraf?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Ik zeg dus, als er geen noodzaak is. Ik heb het met name over religieuze (of 'hygiënische') besnijdenis, niet over besnijdenis om medische redenen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef speknek het volgende:
Wat is de functie van de vernauwde voorhuid?
Nee want dat gebeurd natuurlijk, het aanbrengen van een moedwillige verbranding (naast tatoueren, en scarring, schijnt branding ook in te zijn) is verminking.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef speknek het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is het lostrekken van een velletje nadat je verbrand bent ook verminking. Nouja dan is het verminking.
Je zou eigenlijk die docu eens moeten zien, maar ik weet niet meer hoe die heette. Docu door een joodse man die het niet fijn vond dat hij van z'n voorhuid beroofd was. Daarin kwam een of andere expert aan het woord die van alles uitlegde over de functie en werking van de voorhuid. Daar kwamen nog meer voordelen naar voren dan alleen de dingen die jij noemt, ik weet alleen niet precies meer hoe en wat, is al een poos geleden.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
Je vergeet eikelkaas.... als je honger hebt gaat droge toost ook vervelenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Een voorhuid heeft trouwens voordelen en nadelen. Grote voordeel is natuurlijk de aanmaak van smegma en een betere glij over de eikel, nadeel is dat het infectiegevoelig is. Dus je zou best aan de een een groter gewicht kunnen hangen dan aan de ander.
5 cm korter na besnijdenis????quote:Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!".
Zucht...lees nou eens goedquote:Op maandag 27 juni 2005 12:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
5 cm korter na besnijdenis????
Man dan heb je volle armslag nodig bij het rukken
Da's geen eikelkaas meer....daar past een edammertje onder
tja.. verder eens met speknek...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb het zelf niet zo op zelfverklaarde experts als het aankomt op de voorhuid. Het (meestal gefrustreerde) anti kamp is behoorlijk rabiaat als het aankomt op het verzinnen van argumenten. Ik heb al een hoop onzin voorbij zien komen ("mijn piemel is wel vijf centimeter korter, omdat mijn voorhuid me ontnomen is!").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |