ge-wel-digquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dat was een leuk jubileums feestje zeg
Wel een beetje kortquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dat was een leuk jubileums feestje zeg
HAHAHA, die presentatie moet een lachertje zijn geweest als je dit meentquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
Automerk BWM
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis, jij wou mijn vriendinnetje worden?Moet je vooral roepen dat Alfa's, en rode helemaal, lelijk zijn
![]()
![]()
* PeuRac een Alfa Romeo 155 1.8ts/8v in Alfa Rosso rijdt
dan moet je hem eens goed laten verlopenquote:
adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uitquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HAHAHA, die presentatie moet een lachertje zijn geweest als je dit meent.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer werken
leuk jullie weer gesproken te hebben
doei doeiies
en nu?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit adem in, adem uit
werk zequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer werken
doei doeiies
en opnieuw proberenquote:
Dat vooral blijven doen anders krijg je geen lucht meerquote:
Het is BMW hèquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga weer werken
doei doeiies
Ben ik nou de enige die niet snapt tegen wij hij het heeft, misschien is een cursusje Fok! voor deze jongeman wel op zn plaatsquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Ballicious het volgende:
Ja, dat denk ik wel ja
hahaha moet ook heel erg lachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HAHAHA, die presentatie moet een lachertje zijn geweest als je dit meent.
laat hem nou eens...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet snapt tegen wij hij het heeft, misschien is een cursusje Fok! voor deze jongeman wel op zn plaats![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij het serieus over BWM hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha moet ook heel erg lachen![]()
nouquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Sowwy.
Zijn we nu dan vriendje en vriendinnetje?
Maar het heeft gewoon zo'n aantrekkingskracht, ik moet er gewoon wat van zeggenquote:
Ik ken mensen die zeggen Yahama!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
echt waar? dan doe ik het heel mijn leven al fout
1 tikfout, kijk paar post daarboven.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij het serieus over BWM hebt![]()
![]()
!
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
noudaar moet ik nog even over denken hoor
Jubileum is ook alweer voorbijquote:
ik ken dat, maar ik hou me ook inquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het heeft gewoon zo'n aantrekkingskracht, ik moet er gewoon wat van zeggen![]()
quote:
Zeg jij eens wat dan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ken dat, maar ik hou me ook in
1 tikfoutquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
1 tikfout, kijk paar post daarboven.......![]()
ik ben weg
Luiwammes !!! ga ff jezelf quoten ofzowquote:
niet tijger pesten hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1 tikfout!
Je hebt minimaal 2x BWM gezegd. Want ik dacht in eerste instantie dat het een tikfout was.
Totdat je het nog een keer zei.
2 tikfouten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1 tikfout!
Je hebt minimaal 2x BWM gezegd. Want ik dacht in eerste instantie dat het een tikfout was.
Totdat je het nog een keer zei.
Neequote:
Je moet niet denken dat je het beledingen van Alfa zomaar goed kunt maken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Wat is er nou weer niet goed dan?.
WIJSmeisquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Het is Yamaha. En met de klemtoon op "Ya" en niet "Ha" . Want dat doen mensen ook nog wel eens fout.
Volvoquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je het beledingen van Alfa zomaar goed kunt maken hoor![]()
![]()
Ik rij mn hele leven al Alfa (met een uitspatting van 2mdn naar Volvo)
gohquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Het is Yamaha. En met de klemtoon op "Ya" en niet "Ha" . Want dat doen mensen ook nog wel eens fout.
Laat mijn vriendin met rustquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gelukkig, dus jij vind me nog wel lief?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin met rust![]()
Er komt hier net een 4.5l V8 Arden Range Rover aanrijden met 450pk![]()
![]()
Alfa voor ouwe lullen? Zeker in de war met de gemiddele leeftijd van Honda rijdersquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volvo.
Mên, Alfa is voor oude lullen..
Maar goed, voor deze keer mag je van mij wel in een Alfa rijden en zeg ik er niks van.
Goed?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin met rust![]()
Er komt hier net een 4.5l V8 Arden Range Rover aanrijden met 450pk![]()
![]()
Afgelopen zaterdag al gedaan, maar zondag waarschijnlijk weerquote:
Ik sta nog steeds bij Favo fokkersquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik ga mijn fotoboek dan maar eens updaten
.
Geduld vrouw, dat is een schone zaak. Komt allemaal goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]alleen moet je die bril eens af doen
't Gemiddelde zal bij Honda misschien wel in de 20 liggen met al die petjesgasten in hun civicjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa voor ouwe lullen? Zeker in de war met de gemiddele leeftijd van Honda rijders
quote:relatie: Ja, met peurac!![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word een beetje moe van dat gepraat over auto'slaten we pas over (dure) auto's gaan lullen als iedereen ze daadwerkelijk kan betalen, ok?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word een beetje moe van dat gepraat over auto'slaten we pas over (dure) auto's gaan lullen als iedereen ze daadwerkelijk kan betalen, ok?
Bye bye Timmetjequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik ga mijn fotoboek dan maar eens updaten
.
Ik heb 2 dure auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan ze best betalen
Op schaalmodel dan
Dat gelul over die auto's is idd Schraal!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en rijden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 2 dure auto's.
Een Mitsubishi Lancer Evo.
En een Nissan Skyline.
Maar ik hou helemaal niet van praten over auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)
Net of je daar trots op moet zijn. dat je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Waar de fok slaat dat op mên
.
Ik wed dat ik meer verstand heb van auto's dan jij.
Dus ik mag er best over lullen wanneer en waar ik wil.
wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
dat lijkt me een heel goed plan goddess
ik heb nog een beter plan..
Net of je trots op die bril moet zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Net of je daar trots op moet zijn. dat je er verstand van hebt.
Jammer voor jou wordt die leeftijd bepaalt over de nieuw verkochte auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't Gemiddelde zal bij Honda misschien wel in de 20 liggen met al die petjesgasten in hun civicjes.
Ps. -> Fotoboek van ijsmeis
[..]!
Als je iets weet mag je daar trots op zijn ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net of je trots op die bril moet zijn![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Waar de fok slaat dat op mên
.
Ik wed dat ik meer verstand heb van auto's dan jij.
Dus ik mag er best over lullen wanneer en waar ik wil.
ijsje halenquote:
gelukkig ben ik slimquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je iets weet mag je daar trots op zijn ja.
Mensen die dom zijn hebben vaak niks om trots op te zijn.
alweerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallen
flashbackquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ik zeg niet dat ik verstand heb van auto's, heb ik al eerder gezegd
Hoerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou wordt die leeftijd bepaalt over de nieuw verkochte auto'sdus dan ligt het eerder rond de 50, terwijl het bij Alfa rond of onder de 27 ligt.
Peurac ze maakt je nou al uit voor hoer...... ben je daar wel blij meequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrr..
En al die jappengasten? Die kopen bijna allemaal een jappenbak, dus ook Honda.
Staan er niet ergens statistieken hierover ofzo?
Is erg logisch als ik hier de enige meid ben die 17 is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ik zeg niet dat ik verstand heb van auto's, heb ik al eerder gezegd
dat meen je niet.. ergquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet over een halfuur bij de huisarts zijn
Dames laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is erg logisch als ik hier de enige meid ben die 17 is.
En aangezien jij het daar over had.
Dom wijf.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
Zeg zeg, hou je eens in. Kleine.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
dubbele flashbackquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
Scheldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]gelukkig ben ik slimmer dan jij. jij begint gelijk met schelden
Hij bijt vast niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig nietmaar ben wel nerveus
werkenquote:
als der niks aan de hand is hoef je toch niet nerveus te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je bang dat 'ie aan je gaat zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schelden. Dát was nog geen schelden
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
werken
Das een woord dat we niet kennen hier
En dan zegt ze dat ik bali met rust moet latenquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij kan hoogstens over auto's beginnen
nope, noooooooit van gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
werken
Das een woord dat we niet kennen hier
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je bang dat 'ie aan je gaat zitten?
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ik bali met rust moet laten![]()
Daar moet je wel minimaal 3 uur voor uittrekken.... moest ik hier ook een doen.... duurde fucking lang voordat ik de juiste persoon aan de lijn kreegquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik kan zometeen aan de lijn gaan hangen met de Dell helpdesk![]()
ik mag het hopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.
Ik wist niet dat mn competitie al uitgeschakeld wasquote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekker
Wil ik dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekker
gemeenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.
quote:
Ze moest eens wetenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Peurac ze maakt je nou al uit voor hoer...... ben je daar wel blij mee![]()
Hou je gemak eens. hobbitquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Goh.. Mag ik dat nog zelf bepalen enzo?.
Hij is hier de hele dag nog niet geweest, en ik kan het weten want ik heb vandaag nog geen ene fuck gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is er trouwens nog wat vernomen van fisher of is ie nu echt aan het dood gaan voor zn rij-examen?
Nee man, het is zeer oke atmquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mn competitie al uitgeschakeld was
Wel klote voor je
dat wil/mag jequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
LOL en dat zegt iemand die op steve urkel lijktquote:
twee van zulke leuke dames aan t ruzie makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Ik heb het zelf ook al een paar keer mogen ondervindenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar moet je wel minimaal 3 uur voor uittrekken.... moest ik hier ook een doen.... duurde fucking lang voordat ik de juiste persoon aan de lijn kreeg![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is hier de hele dag nog niet geweest, en ik kan het weten want ik heb vandaag nog geen ene ---- gedaan![]()
Sex met je ex is okayquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man, het is zeer oke atm. Even een soort 'rust' .
Ik zie hem wel nog bijna elke dag.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, houd die conclusies over mij dan voor je. Thank you very much.
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeiktquote:
ijsmeis voelt zich aangevallen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef tha_dus het volgende:
zo...waar gaat die over? grimmige sfeer??
jou plaatje dat lijkt op een kat die een banaan in zijn kont krijgt gedruktquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL en dat zegt iemand die op steve urkel lijkt![]()
Bulls-eyequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeikt![]()
maar jij bent liever hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeikt![]()
Dat is niet lief van jequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ijsmeis voelt zich aangevallen....
en weer die banaan hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
jou plaatje dat lijkt op een kat die een banaan in zijn kont krijgt gedrukt
MUAHHAHAHHAHAHHAHAHHA ROFLMAOquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet mijn chequitaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik toch schatjequote:
Tering, dan zul je wel kurkdroog staanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet met hem sexen.
Is pas 2x gebeurd terwijl het al 4 á 5 weken uit is.
En jij bent echt lelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen ik ga er vandoor
ennuh ijsmeis: je bent gewoon ECHT stoer
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan zul je wel kurkdroog staan![]()
en nog even een schop erachteraanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen ik ga er vandoor
Keeeiii nat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen ik ga er vandoor
hoe kan dat nou, ze word slet genoemdquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man jij bent orgineel hey !quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je een teiltje voor t slijm wat nu uit je bek wandelt?
Ja, maar als je verkering hebt neuk je wel bijna elke dag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, ze word slet genoemd
pffffffquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je een teiltje voor t slijm wat nu uit je bek wandelt?
Mooiquote:
heel scherpquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar als je verkering hebt neuk je wel bijna elke dag.
Dan ben je eigenlijk ook een slet.
misschien als je er geld voor krijgt...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
valt ook wel meequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer een slet als je iedere dag neukt met je vriend/vriendin ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer een prostituee. Geen slet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
misschien als je er geld voor krijgt...
Genoemd worden of echt zo zijn, dat zijn 2 totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, ze word slet genoemd
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef tha_dus het volgende:
[..]
valt ook wel mee, waren laatst toch heel onderzoek na gedaan.. was echt weinig x sex per jaar... sneu eigenlijk
![]()
Iemand die veel neukt is een slet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer een slet als je iedere dag neukt met je vriend/vriendin ?![]()
Nee, dan ben je ene hoerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
misschien als je er geld voor krijgt...
Kom je het uitzoeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Genoemd worden of echt zo zijn, dat zijn 2 totaal verschillende dingen
dat is ook waarquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Genoemd worden of echt zo zijn, dat zijn 2 totaal verschillende dingen
Vat eens niet alles zo letterlijk op, Bolle.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer een slet als je iedere dag neukt met je vriend/vriendin ?![]()
ik trek wel een nummertjequote:
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Vat eens niet alles zo letterlijk op, Bolle.
Neem het eens met een korrel zout.
Roep maar waar ik heen moetquote:
true...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer een prostituee. Geen slet.
typisch stagiairesquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:30 schreef Burn het volgende:
Hahahaha..echt..mennus..wat een lekker gezellig en sexy sfeertje hier zeg![]()
Blijf uit de buurt van mijn bitchquote:
fokkende stagiaires bedoel je?:Dquote:
Die mooie vrouwen vallen tegen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Houniet het volgende:
http://barteld.naardennet(...)a.php?paginaid=73805
enquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef tha_dus het volgende:
[..]
fokkende stagiaires bedoel je?:D
btje volwassebn gedrag mag je toch wel verwachten?:(
Abby en Lucyquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Houniet het volgende:
vind je?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die mooie vrouwen vallen tegen hoor.
Pffff jij zegt dat ik niet alles zo letterlijk moet nemen, wat denk je nou noob neem jij nou eens niet alles zo letterlijk !!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Vat eens niet alles zo letterlijk op, Bolle.
Neem het eens met een korrel zout.
je mag gerust lelijk zeggen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die mooie vrouwen vallen tegen hoor.
Heb je daar zo lang over gedaan om dat te bedenken? Kom eens met iets beters!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pffff jij zegt dat ik niet alles zo letterlijk moet nemen, wat denk je nou noob neem jij nou eens niet alles zo letterlijk !!!!
Great Minds Think Alike.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Ballicious het volgende:
GMTA?
Ik heb ook nog zoiets als werkzaamheden bij stage apenkopquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang over gedaan om dat te bedenken? Kom eens met iets beters!
Succes met tikken
Dat is wel de grap van het jaar imo. Als je niks "beledigend" naar mij typt dan gaat t wel snel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoiets als werkzaamheden bij stage apenkop
Lucyquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef Houniet het volgende:
die dames zijn idd lelijk.. ik had nog niet gescrolled..
@ tha_dus ajax
@ deze fokkende stagiaaaaaaiiaiaiars.. wie is Lucy
Kellie Martinquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef Houniet het volgende:
@ tha_dus ajax
Ik heb ook niet zo'n dikke tieten heurquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:35 schreef PeuRac het volgende:
Nou, die vrouwen zijn echt wel mooi hoor![]()
![]()
Mannen vallen niet alleen op dikke tieten ijsmeis (al heb ik wel een paar lekkere foto's van jou) die vrouwen zijn gewoon normaal, niet overdreven, dat maakt ze zo lekker
iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:35 schreef PeuRac het volgende:
Nou, die vrouwen zijn echt wel mooi hoor![]()
![]()
Mannen vallen niet alleen op dikke tieten ijsmeis (al heb ik wel een paar lekkere foto's van jou) die vrouwen zijn gewoon normaal, niet overdreven, dat maakt ze zo lekker
Denk dat vooral maar jongen, ict manager en systeembeheerder zitten nu hier op mijn kantoortje dus daar ben ik ook mee aan het overleggen ondertussenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is wel de grap van het jaar imo. Als je niks "beledigend" naar mij typt dan gaat t wel snel.
Je denkt gewoon langzaam.
dan val je afquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n dikke tieten heur.
Ik val op meiden als:
[afbeelding]
Jessica Alba.
Kijk, het kan idd nog beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val op meiden als:
[afbeelding]
Jessica Alba.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val op meiden als:
[afbeelding]
Jessica Alba.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef Houniet het volgende:
@ tha_dus ajax
ook leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val op meiden als:
[afbeelding]
Jessica Alba.
Zo zo, we hebben een multitasker in ons midden! Heel goed van jou. Een dikke pluim voor jou!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk dat vooral maar jongen, ict manager en systeembeheerder zitten nu hier op mijn kantoortje dus daar ben ik ook mee aan het overleggen ondertussen
Jessica Alba is mooooooi, en ze kan nog goed acteren ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val op meiden als:
[afbeelding]
Jessica Alba.
jij zou toch weggaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jessica Alba is mooooooi, en ze kan nog goed acteren ook
Ben je lesbisch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Hee, was je er weer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zit op schoolquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:41 schreef tha_dus het volgende:
[..]
jij zou toch weggaan?
ik snap er weer helemaal niks van....
Ik heb smaakquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, het kan idd nog beterals je daarmee thuis komt mag je zeker blijven
das (*$%quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zit op schoolmaar ze vinden het leuk om ons nog ff een uurtje te laten wachten
![]()
typisch school...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zit op schoolmaar ze vinden het leuk om ons nog ff een uurtje te laten wachten
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef Ballicious het volgende:
Kut school
Dank jequote:
quote:
B .quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef PeuRac het volgende:
die Hoi mam is al oud![]()
En ijsmeis, jij had toch cup C ?? Ze hangen iig niet, dus zijn ze lekker stevig![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop is wat voor mij aan het typen.
geen BHquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
En ja, ze zijn erg stevig. Ik hoef ook geen BH te dragen, vandaar dat ik me cup niet weet
.
Niet groot, ze hebben dan gewoon nog geen reden om te gaan hangen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
En ja, ze zijn erg stevig. Ik hoef ook geen BH te dragen, vandaar dat ik me cup niet weet
.
Gast hou gewoon je kop eens een keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop is wat voor mij aan het typen.
Geen BH isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
.
Heb je dat stukje wat je al getypt hebt voor me wel geknipt ofzo, anders ben je het weer kwijt. En we weten allemaal dat dat jammer zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gast hou gewoon je kop eens een keer
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niet groot, ze hebben dan gewoon nog geen reden om te gaan hangen...![]()
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat stukje wat je al getypt hebt voor me wel geknipt ofzo, anders ben je het weer kwijt. En we weten allemaal dat dat jammer zou zijn.
prima in proporties dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijn.
post eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijn.
Scheelt dat ik wel wat tegen jou hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
Verder heb ik niks tegen teardrop hoor, Puike gast
Ik gun het je niet om te denken dat niemand tegen je op durftquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef Ballicious het volgende:
HIj toont tenminste weerstand.
Da ge nie zo hert mag rijenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Houniet het volgende:
Wat betekent in Brabant een driehoekig verkeersbord met hierop een hert?
Dat waardeer ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik gun het je niet om te denken dat niemand tegen je op durft
Vraag het op zijn minst wat lieverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |