Peurac ze maakt je nou al uit voor hoer...... ben je daar wel blij meequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrr..
En al die jappengasten? Die kopen bijna allemaal een jappenbak, dus ook Honda.
Staan er niet ergens statistieken hierover ofzo?
Is erg logisch als ik hier de enige meid ben die 17 is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallen
en ik zeg niet dat ik verstand heb van auto's, heb ik al eerder gezegd
dat meen je niet.. ergquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet over een halfuur bij de huisarts zijn
Dames laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is erg logisch als ik hier de enige meid ben die 17 is.
En aangezien jij het daar over had.
Dom wijf.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
Zeg zeg, hou je eens in. Kleine.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
dubbele flashbackquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dom wijf.
Scheldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]gelukkig ben ik slimmer dan jij. jij begint gelijk met schelden
Hij bijt vast niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig nietmaar ben wel nerveus
werkenquote:
als der niks aan de hand is hoef je toch niet nerveus te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben je bang dat 'ie aan je gaat zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schelden. Dát was nog geen schelden
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
werken
Das een woord dat we niet kennen hier
En dan zegt ze dat ik bali met rust moet latenquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij kan hoogstens over auto's beginnen
nope, noooooooit van gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
werken
Das een woord dat we niet kennen hier
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je bang dat 'ie aan je gaat zitten?
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ik bali met rust moet laten![]()
Daar moet je wel minimaal 3 uur voor uittrekken.... moest ik hier ook een doen.... duurde fucking lang voordat ik de juiste persoon aan de lijn kreegquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik kan zometeen aan de lijn gaan hangen met de Dell helpdesk![]()
ik mag het hopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.
Ik wist niet dat mn competitie al uitgeschakeld wasquote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekker
Wil ik dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sorry maar ijsmeis wil zo graag stoer gevonden worden en hapt daardoor zo lekker
gemeenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder bang dat ie niet aan haar gaat zitten.
quote:
Ze moest eens wetenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Peurac ze maakt je nou al uit voor hoer...... ben je daar wel blij mee![]()
Hou je gemak eens. hobbitquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Goh.. Mag ik dat nog zelf bepalen enzo?.
Hij is hier de hele dag nog niet geweest, en ik kan het weten want ik heb vandaag nog geen ene fuck gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is er trouwens nog wat vernomen van fisher of is ie nu echt aan het dood gaan voor zn rij-examen?
Nee man, het is zeer oke atmquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mn competitie al uitgeschakeld was
Wel klote voor je
dat wil/mag jequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
LOL en dat zegt iemand die op steve urkel lijktquote:
twee van zulke leuke dames aan t ruzie makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Ik heb het zelf ook al een paar keer mogen ondervindenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar moet je wel minimaal 3 uur voor uittrekken.... moest ik hier ook een doen.... duurde fucking lang voordat ik de juiste persoon aan de lijn kreeg![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is hier de hele dag nog niet geweest, en ik kan het weten want ik heb vandaag nog geen ene ---- gedaan![]()
Sex met je ex is okayquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man, het is zeer oke atm. Even een soort 'rust' .
Ik zie hem wel nog bijna elke dag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |