2 tikfouten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1 tikfout!
Je hebt minimaal 2x BWM gezegd. Want ik dacht in eerste instantie dat het een tikfout was.
Totdat je het nog een keer zei.
Neequote:
Je moet niet denken dat je het beledingen van Alfa zomaar goed kunt maken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Wat is er nou weer niet goed dan?.
WIJSmeisquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Het is Yamaha. En met de klemtoon op "Ya" en niet "Ha" . Want dat doen mensen ook nog wel eens fout.
Volvoquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je het beledingen van Alfa zomaar goed kunt maken hoor![]()
![]()
Ik rij mn hele leven al Alfa (met een uitspatting van 2mdn naar Volvo)
gohquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Het is Yamaha. En met de klemtoon op "Ya" en niet "Ha" . Want dat doen mensen ook nog wel eens fout.
Laat mijn vriendin met rustquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gelukkig, dus jij vind me nog wel lief?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin met rust![]()
Er komt hier net een 4.5l V8 Arden Range Rover aanrijden met 450pk![]()
![]()
Alfa voor ouwe lullen? Zeker in de war met de gemiddele leeftijd van Honda rijdersquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volvo.
Mên, Alfa is voor oude lullen..
Maar goed, voor deze keer mag je van mij wel in een Alfa rijden en zeg ik er niks van.
Goed?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin met rust![]()
Er komt hier net een 4.5l V8 Arden Range Rover aanrijden met 450pk![]()
![]()
Afgelopen zaterdag al gedaan, maar zondag waarschijnlijk weerquote:
Ik sta nog steeds bij Favo fokkersquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik ga mijn fotoboek dan maar eens updaten
.
Geduld vrouw, dat is een schone zaak. Komt allemaal goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]alleen moet je die bril eens af doen
't Gemiddelde zal bij Honda misschien wel in de 20 liggen met al die petjesgasten in hun civicjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa voor ouwe lullen? Zeker in de war met de gemiddele leeftijd van Honda rijders
quote:relatie: Ja, met peurac!![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word een beetje moe van dat gepraat over auto'slaten we pas over (dure) auto's gaan lullen als iedereen ze daadwerkelijk kan betalen, ok?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word een beetje moe van dat gepraat over auto'slaten we pas over (dure) auto's gaan lullen als iedereen ze daadwerkelijk kan betalen, ok?
Bye bye Timmetjequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik ga mijn fotoboek dan maar eens updaten
.
Ik heb 2 dure auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan ze best betalen
Op schaalmodel dan
Dat gelul over die auto's is idd Schraal!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en rijden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 2 dure auto's.
Een Mitsubishi Lancer Evo.
En een Nissan Skyline.
Maar ik hou helemaal niet van praten over auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vooral pas als iedereen ze rijbewijs heeft (ok, jij mag er wel over praten maar niet 17-jarige meisjes)
Net of je daar trots op moet zijn. dat je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Waar de fok slaat dat op mên
.
Ik wed dat ik meer verstand heb van auto's dan jij.
Dus ik mag er best over lullen wanneer en waar ik wil.
wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
dat lijkt me een heel goed plan goddess
ik heb nog een beter plan..
Net of je trots op die bril moet zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Net of je daar trots op moet zijn. dat je er verstand van hebt.
Jammer voor jou wordt die leeftijd bepaalt over de nieuw verkochte auto'squote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't Gemiddelde zal bij Honda misschien wel in de 20 liggen met al die petjesgasten in hun civicjes.
Ps. -> Fotoboek van ijsmeis
[..]!
Als je iets weet mag je daar trots op zijn ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net of je trots op die bril moet zijn![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Waar de fok slaat dat op mên
.
Ik wed dat ik meer verstand heb van auto's dan jij.
Dus ik mag er best over lullen wanneer en waar ik wil.
ijsje halenquote:
gelukkig ben ik slimquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je iets weet mag je daar trots op zijn ja.
Mensen die dom zijn hebben vaak niks om trots op te zijn.
alweerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallen
flashbackquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ijsmeis voelt zich weer zwaar aangevallen
en ik zeg niet dat ik verstand heb van auto's, heb ik al eerder gezegd
Hoerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou wordt die leeftijd bepaalt over de nieuw verkochte auto'sdus dan ligt het eerder rond de 50, terwijl het bij Alfa rond of onder de 27 ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |