quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, houd die conclusies over mij dan voor je. Thank you very much.
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeiktquote:
ijsmeis voelt zich aangevallen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef tha_dus het volgende:
zo...waar gaat die over? grimmige sfeer??
jou plaatje dat lijkt op een kat die een banaan in zijn kont krijgt gedruktquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL en dat zegt iemand die op steve urkel lijkt![]()
Bulls-eyequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeikt![]()
maar jij bent liever hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doet ie ook alleen maar om indruk op je te maken, en omdat hij doorheeft dat jij een van de weinige bent die hem niet afzeikt![]()
Dat is niet lief van jequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ijsmeis voelt zich aangevallen....
en weer die banaan hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
jou plaatje dat lijkt op een kat die een banaan in zijn kont krijgt gedrukt
MUAHHAHAHHAHAHHAHAHHA ROFLMAOquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet mijn chequitaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik toch schatjequote:
Tering, dan zul je wel kurkdroog staanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet met hem sexen.
Is pas 2x gebeurd terwijl het al 4 á 5 weken uit is.
En jij bent echt lelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen ik ga er vandoor
ennuh ijsmeis: je bent gewoon ECHT stoer
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan zul je wel kurkdroog staan![]()
en nog even een schop erachteraanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen ik ga er vandoor
ennuh ijsmeis: je bent gewoon ECHT stoer
Keeeiii nat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan zul je wel kurkdroog staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |