Hee, was je er weer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jessica Alba is mooooooi, en ze kan nog goed acteren ook
Ik zit op schoolquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:41 schreef tha_dus het volgende:
[..]
jij zou toch weggaan?
ik snap er weer helemaal niks van....
Ik heb smaakquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, het kan idd nog beterals je daarmee thuis komt mag je zeker blijven
das (*$%quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zit op schoolmaar ze vinden het leuk om ons nog ff een uurtje te laten wachten
![]()
typisch school...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik zit op schoolmaar ze vinden het leuk om ons nog ff een uurtje te laten wachten
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef Ballicious het volgende:
Kut school
Dank jequote:
quote:
B .quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef PeuRac het volgende:
die Hoi mam is al oud![]()
En ijsmeis, jij had toch cup C ?? Ze hangen iig niet, dus zijn ze lekker stevig![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop is wat voor mij aan het typen.
geen BHquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
En ja, ze zijn erg stevig. Ik hoef ook geen BH te dragen, vandaar dat ik me cup niet weet
.
Niet groot, ze hebben dan gewoon nog geen reden om te gaan hangen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
En ja, ze zijn erg stevig. Ik hoef ook geen BH te dragen, vandaar dat ik me cup niet weet
.
Gast hou gewoon je kop eens een keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop is wat voor mij aan het typen.
Geen BH isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
B .
Denk ik..
.
Heb je dat stukje wat je al getypt hebt voor me wel geknipt ofzo, anders ben je het weer kwijt. En we weten allemaal dat dat jammer zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gast hou gewoon je kop eens een keer
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niet groot, ze hebben dan gewoon nog geen reden om te gaan hangen...![]()
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je dat stukje wat je al getypt hebt voor me wel geknipt ofzo, anders ben je het weer kwijt. En we weten allemaal dat dat jammer zou zijn.
prima in proporties dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijn.
post eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook klein ben, waardoor ze niet té klein zijn.
Scheelt dat ik wel wat tegen jou hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
Verder heb ik niks tegen teardrop hoor, Puike gast
Ik gun het je niet om te denken dat niemand tegen je op durftquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef Ballicious het volgende:
HIj toont tenminste weerstand.
Da ge nie zo hert mag rijenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Houniet het volgende:
Wat betekent in Brabant een driehoekig verkeersbord met hierop een hert?
Dat waardeer ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik gun het je niet om te denken dat niemand tegen je op durft
Vraag het op zijn minst wat lieverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |