Eerst lopen ze te zeiken dat je te laat bent met het openen van een nieuw topic, nou staat hij er direct als de andere vol is, is het weer niet goedquote:
prcsquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerst lopen ze te zeiken dat je te laat bent met het openen van een nieuw topic, nou staat hij er direct als de andere vol is, is het weer niet goed
Stagiairs hebben ook altijd wat te zeiken
![]()
We moeten toch wat hequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stagiairs hebben ook altijd wat te zeiken
![]()
manusje van alles = koffie halen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
Voor de OP
Ovide loopt stage bij MAS in Deventer als manusje van alles![]()
quote:
Biertje?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Dos37 het volgende:
ik heb voor de verandering maar us thee genomen
gewaagdquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Dos37 het volgende:
ik heb voor de verandering maar us thee genomen
preciesquote:
haha tis bijna eng..zouden we allemaal wat aan het doen zijn??quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
't is hier veel te lang stil
Jewelquote:
ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:Dquote:
*meldtquote:
Iedereen is aan het wachten tot jij een foto van jezelf postquote:
Owwwquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen is aan het wachten tot jij een foto van jezelf post
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:D
Ik kan de OP niet aanpassen krijg steeds het bericht dat er database problemen zijn... probeer het in deeltje 49 nog maar een keer zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
Voor de OP
Ovide loopt stage bij MAS in Deventer als manusje van alles![]()
leg uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:D
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!quote:
en dan begint mijn pauzequote:
dat red je nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef tha_dus het volgende:
[..]
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!
Dus het is een weddenschap geworden... als jij wint mag je dr keihard nemen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef tha_dus het volgende:
[..]
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!
zucht.. idd mis niet..vanaaf stappen(pub) morgen bakkie doen bij vrienden en zat stappen...het gaat zwaar worden!!quote:
fokkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan begint mijn pauze
wat ga je doen als je vrij bent danijsje eten
gozer..tis een goeie vriendin van me (en haar vriend is ook een super vriend van mij)... niet zo oversekst doen joh:)quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus het is een weddenschap geworden... als jij wint mag je dr keihard nemen ?
LOL oke dat veranderd de zaak...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:02 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gozer..tis een goeie vriendin van me (en haar vriend is ook een super vriend van mij)... niet zo oversekst doen joh:)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
http://home.aim.hsbrabant(...)/photos/IMGP3520.JPG
Links...
En TL lampen fixen en tegenstander zijn bij het tafeltennis en professioneel te laat komer en.... een manusje van alles dus.quote:
ben dit hele stage jaar nog geen dag ziek geweestquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen, stelletje nepstagiairsEn IJliene
Ik ben weer lekker een dagje ziek thuis gebleven..
ja, daar heb je een punt., weet alleen niet of ik bier of alcohol heb gezegt...shit..ff navragen..das wel belangrijk:Dquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL oke dat veranderd de zaak...
Maar geen bier drinken wil toch niet zeggen dat je helemaal geen alcohol mag drinken ???![]()
Ga je dr nemen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Blinker het volgende:
Ik ga vandaag lekker de hele dag van de zon genieten in York![]()
![]()
je kwam zaterdagavond in goes stappen zei je?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Links...
Leuk zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Links...
Dit wordt mijn tweedequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben dit hele stage jaar nog geen dag ziek geweest
Uhhhh waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
je kwam zaterdagavond in goes stappen zei je?
hmmm misschien wel eens een goed ideequote:
eigen;lijk wel leuk idee als iedereen ff een foto erop knalt..ben wel benieuwd tegen wie ik allemaal loop te ouwehoerenquote:
zekers zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef tha_dus het volgende:
[..]
eigen;lijk wel leuk idee als iedereen ff een foto erop knalt..ben wel benieuwd tegen wie ik allemaal loop te ouwehoeren![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik naar de hooizoldermaar volgende week ben ik weer in Goes
![]()
http://fotoboek.fok.nl/nicknamehier.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef tha_dus het volgende:
[..]
eigen;lijk wel leuk idee als iedereen ff een foto erop knalt..ben wel benieuwd tegen wie ik allemaal loop te ouwehoeren![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ach, volgens mij lust ze er wel pap van![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef Oviedeee het volgende:
Je pakt er gewoon pontificaal op dr sufferd.
huilliequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef Blinker het volgende:
Ach, ze neemt jij al mee!![]()
lekker bezig ovide
.....|quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef tha_dus het volgende:
[..]
niet iedereen heeft daar een foto staan.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/nicknamehier..
Huilliequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
niet iedereen heeft daar een foto staan.......![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik naar de hooizoldermaar volgende week ben ik weer in Goes
![]()
hehe.. heb je gelezenquote:
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
Denk je dat ze die hier dan wel gaan plaatsen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:09 schreef tha_dus het volgende:
[..]
check geitje82..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk je dat ze die hier dan wel gaan plaatsen?.
waar je bijna niks op zietquote:
Wat? de weg naar de koffieautomaat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef Ballicious het volgende:
Jullie grote vriend is terug. Ik heb t weer overleefd
Met of zonder bril?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef Ballicious het volgende:
Tjsah. Webcam en telefoonquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar je bijna niks op ziet![]()
Ik heb er 3, maar die zijn bijna 2jr oud
quote:
We want more, we want more !quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Preciesk heb geen fok fotoboek, wel een eigen site met fotos
![]()
Tussen mij en IJlien is het helemaal goed, daar hoeven jullie je helemaal geen zorgen om te makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:15 schreef tha_dus het volgende:
[..]
uh nee niet echt... ik flirt hier niet...jij wel
, hoest btw met ijlien en jou??
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef Ballicious het volgende:
nog verliefd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tussen mij en IJlien is het helemaal goed
Als het een cu2 is, sla ik je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Preciesk heb geen fok fotoboek, wel een eigen site met fotos
![]()
Daaaaaaaaaag, ben je er ook weer!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wordt dit een dagelijks terugkerend iets, de zoektocht naar foto's?
je moet wat doen als stagiair.. heb om 13u een gesprek..moet alles nog voorbereiden...hoor ik daar stress??quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wordt dit een dagelijks terugkerend iets, de zoektocht naar foto's?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaag, ben je er ook weer!![]()
Haha ik ben TEGEN cu2quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het een cu2 is, sla ik je.
Zoiets mag je geen "eigen site" noemen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef tha_dus het volgende:
[..]
je moet wat doen als stagiair.. heb om 13u een gesprek..moet alles nog voorbereiden...hoor ik daar stress??
pcies..en misschien zitten er nog meer uitzonderingen!!quote:
Nou, plaats jij eens een foto danquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:19 schreef tha_dus het volgende:
[..]
pcies..en misschien zitten er nog meer uitzonderingen!!
ik heb een fotoboekquote:
En dan die pic's met die stringsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog erger.
Al die profielsites zuigen.
fotoboekquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog erger.
Al die profielsites zuigen.
quote:
You bet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Megter en Fisher hebben gister ook een foto geplaatst![]()
De oprichters van deze geweldige reeks, de rest zijn slecht volgelingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Zo ken ik je weer daywalker, dat is HET topic waar wij elkaar hebben ontmoet
Dat ging wel over de foto van Megterquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat ging niet over jou, latente homo
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef PeuRac het volgende:
Komt net een klanten auto, een XKR Convertible (400kp, sneller als een Porsche), met een openluchtfilter ter grootte van een klein 10L emmer, een open uitlaat, 3cm verlaagd, stoel verlaagd, en nog meer van die ongein
Aha, op die fietschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat ging wel over de foto van Megter![]()
succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
ik ben dus hard aan het werk![]()
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vindquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
Succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vind![]()
Had hem niet eens gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Burn het volgende:
DaYwALKuR heb voor een iets minder schokkende foto gezorgt
wij mailen op het bedrijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders niets![]()
wat ouderwetschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
Als hij daarna je stage goedkeurt ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar niets al je directeur dat woord in de mond neemt
sex met de directeurquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Neem jij de directeur in je mond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaalquote:
Moest je bukken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.
Vond het wel geinig.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als hij daarna je stage goedkeurt ?![]()
dat moet je vragen aan dat meisje waarmee je naar York gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Blinker het volgende:
Wat in de mond neemt?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaal![]()
niets lekkers bij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
sex met de directeur
en met mn collega's wil ik niet over sex pratendat heeft meer met mn collega's te maken....
volgens mij lukt dat alleen maar op het circuit, dus hij zal er daar wel mee rijden, blijft het voor mij alleen een raadsel waarom hij cabrio rijdtquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Hoe hard scheurt en remt ie er wel niet mee dan!
Je bent nog maagdquote:
Hij wil voelen hoe hard ie rijdtquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij lukt dat alleen maar op het circuit, dus hij zal er daar wel mee rijden, blijft het voor mij alleen een raadsel waarom hij cabrio rijdt
You're sweetquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat ging wel over de foto van Megter![]()
na 2,5 jaar een vriendin te hebben gehad? teardrop? of was t anderhalf jaar. dan nog....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent nog maagd.
maar je probeert wel zo veel mogelijk vriendinnen te maken, dus Hoerrrrrrrrrr
Erm oke als jij dat denktquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent nog maagd.
maar je probeert wel zo veel mogelijk vriendinnen te maken, dus Hoerrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na 2,5 jaar een vriendin te hebben gehad? teardrop?
Ik heb dat al eens mogen voelen in een Maserati Quattroporte (3.2 BiTurbo V8 ook met 400pk) HANDgeschakeld.quote:
2.5 jaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na 2,5 jaar een vriendin te hebben gehad? teardrop? of was t anderhalf jaar. dan nog....
Met je voet wordt lastiger jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens mogen voelen in een Maserati Quattroporte (3.2 BiTurbo V8 ook met 400pk) HANDgeschakeld.
en jullie scheelden anderhalfjaar, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2.5 jaar
Heb je goed onthouden, je geeft wel om mij![]()
Hoer is vrouwelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom kan je anders geen Hoer zijn?
Dat is het enige wat in mij op komt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom kan je anders geen Hoer zijn?
Dat is het enige wat in mij op komt.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en jullie scheelden anderhalfjaar, toch?
ik geef heel veel om jou
Wat dacht je van de M5 van BMW:quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens mogen voelen in een Maserati Quattroporte (3.2 BiTurbo V8 ook met 400pk) HANDgeschakeld.
Wel eens met een automaat over t circuit gegaan? Dan kun je net zo goed fietsenquote:
Als dat ff kanquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
dat moet je vragen aan dat meisje waarmee je naar York gaat.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en voor andere wel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Voor sommige vrouwen vraag ik geen geld hoor![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Voor sommige vrouwen vraag ik geen geld hoor![]()
Geld krijgen voor sex ? why notquote:
Ik heb vanochtend nog in een BMW M5 gezeten. Met 340 pkquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef Burn het volgende:
[..]
Wat dacht je van de M5 van BMW:
De keuze voor de M5 is natuurlijk niet vreemd. De 5.0 liter V10 levert een vermogen van 507 pk en sprint daarmee in 4,9 seconden naar 100 km/h. Als SafetyCar tijdens de MotoGP moet je wel wat in je mars hebben de bloedsnelle motoren in het gareel te houden.
Daar heb ik ingezeten..gaat echt freaky hard!!!
lekker belangrijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Ballicious het volgende:
Stelletje niksnutten
Kom je even langs ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]teardrop is een gratis gigolo
Ik heb eens in t vorige model M5 gereden, dat gaat al ziek hardquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef Burn het volgende:
[..]
Wat dacht je van de M5 van BMW:
De keuze voor de M5 is natuurlijk niet vreemd. De 5.0 liter V10 levert een vermogen van 507 pk en sprint daarmee in 4,9 seconden naar 100 km/h. Als SafetyCar tijdens de MotoGP moet je wel wat in je mars hebben de bloedsnelle motoren in het gareel te houden.
Daar heb ik ingezeten..gaat echt freaky hard!!!
Had die marrokaan je daarna hard geneukt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog in een BMW M5 gezeten. Met 340 pk.
Zijn lieve auto`squote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog in een BMW M5 gezeten. Met 340 pk.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Had die marrokaan je daarna hard geneukt?![]()
sorry, ik moet strax weg, mijn huisje bezoeken. ik ben hier nog maar 22 minuten en dan wordt t wel een heel erg vluggertjequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Het was mijn vader die reedquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En dan was jij zijn kutslet ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, mijn exvrind was ook Mijn Kuthoer..
quote:
liefquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
altijd leuk hoe sommige stelletjes tegen elkaar praten
Gast check dr fotoboek, dat zegt toch al genoegquote:
Ze verzinnen de leukste koosnaampjes voor elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon mijn lieffie hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wie is zequote:
waarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
....maar echt werken doen jullie dus niet?![]()
edit: ik loop ook stage trouwens...
quote:
beetje jammerquote:
Ja, dus?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is altijd een misverstand (no offence) maar zoenen doe je toch altijd met zn tweeen?
geluukig, ik denk dan altijd dat je toch wel een beetje zelfrespect mag hebben. als mn vriend me zijn sletje noemt mag ie gelijk oprotten. (moppie en wijvie heb ik ook snel afgeleerd)quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon mijn lieffie hoor
en zal die ander ook nooit zeggen dat jij goed kan zoenen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus?
Als die andere een hanglap heeft die stilstaat in je mond vind ik dat diegene niet kan zoenen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geluukig, ik denk dan altijd dat je toch wel een beetje zelfrespect mag hebben. als mn vriend me zijn sletje noemt mag ie gelijk oprotten. (moppie en wijvie heb ik ook snel afgeleerd)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schatje, mag ik jouw anita zijn?
Jij mag alles van mij zijn lieverdquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schatje, mag ik jouw anita zijn?
En waarom dan niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en zal die ander ook nooit zeggen dat jij goed kan zoenen....
Eet zequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waarom dan niet?.
Ik ga nu pauze houden.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dat heeft niks met zelfrespect te maken.
Ik weet wie het zegt.
En daarbij, ik ben niet van de lieve kleffe woordjes zoals schatje.
Sletje klinkt veel leuker.
Ik ben daar dan tog weer heel ouderwets in denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dat heeft niks met zelfrespect te maken.
Ik weet wie het zegt.
En daarbij, ik ben niet van de lieve kleffe woordjes zoals schatje.
Sletje klinkt veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |