Had die marrokaan je daarna hard geneukt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog in een BMW M5 gezeten. Met 340 pk.
Zijn lieve auto`squote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog in een BMW M5 gezeten. Met 340 pk.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Had die marrokaan je daarna hard geneukt?![]()
sorry, ik moet strax weg, mijn huisje bezoeken. ik ben hier nog maar 22 minuten en dan wordt t wel een heel erg vluggertjequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Het was mijn vader die reedquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En dan was jij zijn kutslet ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, mijn exvrind was ook Mijn Kuthoer..
quote:
liefquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
altijd leuk hoe sommige stelletjes tegen elkaar praten
Gast check dr fotoboek, dat zegt toch al genoegquote:
Ze verzinnen de leukste koosnaampjes voor elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon mijn lieffie hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wie is zequote:
waarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
....maar echt werken doen jullie dus niet?![]()
edit: ik loop ook stage trouwens...
quote:
beetje jammerquote:
Ja, dus?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is altijd een misverstand (no offence) maar zoenen doe je toch altijd met zn tweeen?
geluukig, ik denk dan altijd dat je toch wel een beetje zelfrespect mag hebben. als mn vriend me zijn sletje noemt mag ie gelijk oprotten. (moppie en wijvie heb ik ook snel afgeleerd)quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon mijn lieffie hoor
en zal die ander ook nooit zeggen dat jij goed kan zoenen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus?
Als die andere een hanglap heeft die stilstaat in je mond vind ik dat diegene niet kan zoenen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geluukig, ik denk dan altijd dat je toch wel een beetje zelfrespect mag hebben. als mn vriend me zijn sletje noemt mag ie gelijk oprotten. (moppie en wijvie heb ik ook snel afgeleerd)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schatje, mag ik jouw anita zijn?
Jij mag alles van mij zijn lieverdquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schatje, mag ik jouw anita zijn?
En waarom dan niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en zal die ander ook nooit zeggen dat jij goed kan zoenen....
Eet zequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waarom dan niet?.
Ik ga nu pauze houden.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dat heeft niks met zelfrespect te maken.
Ik weet wie het zegt.
En daarbij, ik ben niet van de lieve kleffe woordjes zoals schatje.
Sletje klinkt veel leuker.
Ik ben daar dan tog weer heel ouderwets in denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dat heeft niks met zelfrespect te maken.
Ik weet wie het zegt.
En daarbij, ik ben niet van de lieve kleffe woordjes zoals schatje.
Sletje klinkt veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |