quote:
You bet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Megter en Fisher hebben gister ook een foto geplaatst![]()
De oprichters van deze geweldige reeks, de rest zijn slecht volgelingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Zo ken ik je weer daywalker, dat is HET topic waar wij elkaar hebben ontmoet
Dat ging wel over de foto van Megterquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat ging niet over jou, latente homo
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef PeuRac het volgende:
Komt net een klanten auto, een XKR Convertible (400kp, sneller als een Porsche), met een openluchtfilter ter grootte van een klein 10L emmer, een open uitlaat, 3cm verlaagd, stoel verlaagd, en nog meer van die ongein
Aha, op die fietschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat ging wel over de foto van Megter![]()
succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
ik ben dus hard aan het werk![]()
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vindquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
Succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vind![]()
Had hem niet eens gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Burn het volgende:
DaYwALKuR heb voor een iets minder schokkende foto gezorgt
wij mailen op het bedrijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders niets![]()
wat ouderwetschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
Als hij daarna je stage goedkeurt ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar niets al je directeur dat woord in de mond neemt
sex met de directeurquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Neem jij de directeur in je mond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaalquote:
Moest je bukken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.
Vond het wel geinig.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als hij daarna je stage goedkeurt ?![]()
dat moet je vragen aan dat meisje waarmee je naar York gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Blinker het volgende:
Wat in de mond neemt?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |