quote:
You bet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Megter en Fisher hebben gister ook een foto geplaatst![]()
De oprichters van deze geweldige reeks, de rest zijn slecht volgelingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Zo ken ik je weer daywalker, dat is HET topic waar wij elkaar hebben ontmoet
Dat ging wel over de foto van Megterquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat ging niet over jou, latente homo
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef PeuRac het volgende:
Komt net een klanten auto, een XKR Convertible (400kp, sneller als een Porsche), met een openluchtfilter ter grootte van een klein 10L emmer, een open uitlaat, 3cm verlaagd, stoel verlaagd, en nog meer van die ongein
Aha, op die fietschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat ging wel over de foto van Megter![]()
succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
ik ben dus hard aan het werk![]()
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vindquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn concept wordt een super concept. ik zal die baas eens laten zien met wie hij te doen heeft!!!
Succesquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |