hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet gewoon in je bikini verschijnen als je dat concept overhandigd, wedden dat hij het dan een super concept vind![]()
Had hem niet eens gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Burn het volgende:
DaYwALKuR heb voor een iets minder schokkende foto gezorgt
wij mailen op het bedrijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hij zei net over ruud lubbers dat het een mietje was, want hij ging alleen voor sex en anders niets![]()
wat ouderwetschquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef Ballicious het volgende:
Mag gaan faxen
Als hij daarna je stage goedkeurt ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar niets al je directeur dat woord in de mond neemt
sex met de directeurquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Neem jij de directeur in je mond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaalquote:
Moest je bukken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gisteren in de pauze hadden we het ook over Sex.
Vond het wel geinig.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als hij daarna je stage goedkeurt ?![]()
dat moet je vragen aan dat meisje waarmee je naar York gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Blinker het volgende:
Wat in de mond neemt?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik straks weer naar de wp moet zal ik ff een foto maken, al valt er op t luchtfilter na weinig te zien. Trouwens, die man rijdt er maar 500km per jaar mee, maar zijn banden zijn wel elke keer kaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |