ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:Dquote:
Iedereen is aan het wachten tot jij een foto van jezelf postquote:
Owwwquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen is aan het wachten tot jij een foto van jezelf post
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:D
Ik kan de OP niet aanpassen krijg steeds het bericht dat er database problemen zijn... probeer het in deeltje 49 nog maar een keer zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
Voor de OP
Ovide loopt stage bij MAS in Deventer als manusje van alles![]()
leg uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik heb afgesproken 10dgn geen bier te drinken...dus nee:D
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!quote:
en dan begint mijn pauzequote:
dat red je nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef tha_dus het volgende:
[..]
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!
Dus het is een weddenschap geworden... als jij wint mag je dr keihard nemen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef tha_dus het volgende:
[..]
omdat ik vorige week, DO, Vr en zat hem echt goed had zitten..toen zei ik tegen een vriendin van me van: ik drink 10dgn geen bier! zij: dat houd je niet vol...en dat moet je dus niet zeggen, want nu ga ik het volhouden ook:) ben er best wel troits op! nog 5dagen!!!
zucht.. idd mis niet..vanaaf stappen(pub) morgen bakkie doen bij vrienden en zat stappen...het gaat zwaar worden!!quote:
fokkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan begint mijn pauze
wat ga je doen als je vrij bent danijsje eten
gozer..tis een goeie vriendin van me (en haar vriend is ook een super vriend van mij)... niet zo oversekst doen joh:)quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus het is een weddenschap geworden... als jij wint mag je dr keihard nemen ?
LOL oke dat veranderd de zaak...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:02 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gozer..tis een goeie vriendin van me (en haar vriend is ook een super vriend van mij)... niet zo oversekst doen joh:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |