Daarom ben ik zo blij dat ik er geen benquote:
Toch leuk dat je het geprobeerd hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef Nuek het volgende:
Cool
Mijn oom heeft geen plaats voor iemand maar ik denk dat je dat al wel begrepen had
Nee.... welke muziekrichting?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef Nuek het volgende:
Wendy: wel eens gehoord van de achterhoekse band Total Lost?
langslaperquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef Miena het volgende:
goeie middag allemaal! wat heb ik lekker geslapen!!
Wel kut, heb morgen op school stuntfeest (laatste lesdagquote:
spannend! is het je eerste keer?quote:
Tweede keer, vorige keer gezaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Miena het volgende:
[..]
spannend! is het je eerste keer?
weet je ook hoe laat je moet afrijden? dan zorg ik dat ik rond die tijd de straat niet op ga.....![]()
![]()
tuurlijk boeit het welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel kut, heb morgen op school stuntfeest (laatste lesdag) van 10 tot 14.30 (daarna rampherdenking).
En ik heb examen om 13.00, en les om 12.00.
Mis dus hele stuntfeest, en dit is al het enige wat onze school voor ons heeft geregeld dit jaar.
Dwz: we moesten het zelf regelen, maar ze zijn er mee akkoord gegaan.
Mooi klote
En zenuwachtig? Valt mee. Boeit me niet zo veel of ik zak of niet.
het stedelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Skv het volgende:
Ik doe mn best, maar ik vind op dit moment mn schoolexamens belangrijker.
En als ik zak kan ik toch opnieuw (rijbewijsgarantie).
Maar ik ga natuurlijk proberen te slagen
jammer dat ik stunt mis, het vrijdag de 13e is, en de vuurwerkramp precies 5 jaar geleden is, op dezelfde dag![]()
Op zich wel logisch dan... dat was destijds net buiten de binnenste ring, veel leerlingen uit het gebiedquote:
Ja, maar dan nog. Had ons de stunt dan op een andere dag laten houdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dan... dat was destijds net buiten de binnenste ring, veel leerlingen uit het gebied![]()
Ah, heb ik ook gezeten, lang geledenquote:
Ik ben toffer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef DrMarten het volgende:
Tweede dag van het congres is ook geslaagd.
Rob Oudkerk is een toffe kerel
Hier gaan ze ook massaal de weg op. Herdenking enzo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Waarom gaan mensen vanmiddag toch massaal de weg op? Dat betekent dat ik in de file kom te staan? Kunnen ze niet gewoon op zaterdag op vakantie gaan?![]()
Tisser dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
tvp en ik vraag me af waarom.
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef wendy-tje het volgende:
Tisser dan?
Helaas niet, werktijden liggen redelijk vast...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hier gaan ze ook massaal de weg op. Herdenking enzo...
En als jij al van tevoren weet dat er veel mensen op vakantie gaan... dan kun je er rekening mee houden ipv toch in de file te gaan staan?
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...
en waarom lang leve?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Da's de naam van een project waar ik aan meewerk.
Hehehe gister nog een roadshow gehadquote:
voor ons word het een stuk relaxter, alleen voor prog werk is het best erg erg groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef omearos het volgende:
en waarom lang leve?
Nou, dat dus net niet. Ik wou dat het project voorbij was. Ik raak hier helemaal gestressed...quote:
Het LCB was leuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef DrMarten het volgende:
smorges
damn, moet echt eels teveel doen, maar heb veels te weinig motivatie. Eerst maar eens broodjes in de oven mikken.
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).quote:
Troel2quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...
als ik R&P crap wil lezen ga ik wel in R&P browsen.quote:
Nog genoeg publiek op af gekomen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).
Sporten heeft de laatste tijd wel een beetje de overhand gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
nee, maar je praat ook niet meer over voorbinddildo'smaar alleen over sporten....
![]()
Ze hebben her en der wel aardig moeten bezuinigen, dat was wel jammer. Erg weinig UT-studenten vooral. Maar het was er niet minder gezellig om.quote:
Lijkt me geen goed plan. Iets teveel bier gehad de laatste tijd. Volgende week weer bier waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zuipen is ook een leuk onderwerp. Wie gaat er nog zuipen dit weekend?
Ik weet nergens van, maar vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zag in het vorig topic iets over backstabben, nu ben ik hier niet altijd, maar welke JUICY details heb ik gemist, kan iemand me dit nog even vertellen?
Onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef DrMarten het volgende:
En ik zie net dat ik voor 13.30 bij het gemeentehuis moet zijn om m'n paspoort op te halen. Ga dus maar wat kleren aantrekken.
daarom!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Nuek het volgende:
clothes are highly overrated
en tis lekker warm
Dat gaat nogal als ik ook moet werken...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Nuek het volgende:
enjoy the weather!
Ook leuk, dik 3 kwartier wachten om erachter te komend at je heb zitten wachten op een balie die gesloten was. De medewerker was ziek naar huis gegaan en ze waren even vergeten er iemand anders achter te zettenquote:
Welkom in de wereld van ambtenarijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook leuk, dik 3 kwartier wachten om erachter te komend at je heb zitten wachten op een balie die gesloten was. De medewerker was ziek naar huis gegaan en ze waren even vergeten er iemand anders achter te zetten
Zonder externe informatie geen interne communicatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Dit had niks met ambtenarij te maken, maar meer met interne communicatie. Maar goed, ik heb ter plekke maar vast een klachtenformulier ingevuld, zo ben ik dan ook wel weer
voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef DrazTic het volgende:
welneeondanks een aantal aanwezige hoeren en speedsnuivers was het TOCH gezellig. Erger dan dat zijn jullie toch niet?
Vanmorgen vroeg weer opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:05 schreef DrazTic het volgende:
waarom was je dr niet dan?
Das een nadeel van afstuderen ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef DrazTic het volgende:
Mja das altijd minder doordeweeks. Ik gelukkig pas om 12.00
waar is hier dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Twoflower het volgende:
Damn. Dankzij een ongeluk staat er nu al meer dan 16 km file tussen hier en Enschede....
Rij een homo-afwerkplaats op!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Twoflower het volgende:
Damn. Dankzij een ongeluk staat er nu al meer dan 16 km file tussen hier en Enschede....
Amersfoort. De file is zelfs 22 km lang geweest... Maar ik heb toch maar een andere route genomen...quote:
ik heb er zelfs 0,0 van meegekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef QyRoZ het volgende:
De herdenking van de vuurwerkramp was weer erg indrukwekkend.
netjes dude.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik ben overigens geslaagd voor mijn rijbewijs gisteren
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik heb Faes ook! Die geeft me altijd hele fijne cijfersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Uiteindelijk nog wat meegekregen van de stuntactie gister?
Nog leraren over de zeik? Dat ging bij ons redelijk goed door een tweetal incidenten namelijk, Faes (van Nederlands) en Liefering (natuurkunde) waren redelijk pissed.
en dat zeg je vlak voor 5 uurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef DrMarten het volgende:
Best lekker weer buiten idd, en druk in de stad
Maar wel dozen aardbeien voor 1 euro
gefeliquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Liefering en Faes behoorden tot degenen die altijd als eerste weg waren van de leraren en nooit meededen met de stunt. Toen had iemand bedacht dat het leuk was om de auto (lees brik) van liefering in te wikkelen in pleepapier en erop te spuiten "you can run but you can't hide". Een paar lui bij mij uit de klas vonden het echter een beter idee om die auto door de handrem heen te trekken en drie straten verderop neer te zetten. Dit resulteerde er dus in dat dat brik toen total loss was. Bij Faes hebben diezelfde lui toen iets in de uitlaat gedaan geloof ik. Dat was niet zo erg, maar toen hij dat eruit wilde halen leunde hij nogal op z'n koffertje en die viel om dus lag hij op z'n bek naast z'n auto. Hij kon er vervolgens niet heel goed tegen dat ie uitgelachen werd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb Faes ook! Die geeft me altijd hele fijne cijfers
Wel slimme gozer.
Waar ging die van over de zeik?
Ik heb zelf geen fuck meegemaakt van de Stunt, kwam op school en toen moest iedereen al inpakken.
Hele middag zitten zuipen, en 's avonds in de Nieuwmarkt doorgegaan.
Dat was wél erg vet![]()
dat was 16.25. Tijd zat om nog de stad in te gaan dus.quote:
Whahahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Faes hebben diezelfde lui toen iets in de uitlaat gedaan geloof ik. Dat was niet zo erg, maar toen hij dat eruit wilde halen leunde hij nogal op z'n koffertje en die viel om dus lag hij op z'n bek naast z'n auto. Hij kon er vervolgens niet heel goed tegen dat ie uitgelachen werd.
Ik was er overigens niet bij, was er wel bij toen we bij Distel e.d. de boel recht mochten praten zodat de rest van de stunt nog een beetje normaal verder kon. Was toen verder wel erg geslaagdquote:
Nee tuulk niequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:44 schreef bastardhost het volgende:
welluke shop, toevallig in het straatje bij Funprice, waar ik vandaag voor stond met Storm?
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:13 schreef Euforie het volgende:
hey Q, ben je nou eens in de toko geweest![]()
?
4:00 ofzo en niet slapen en om 8:00 alweer in de bus zitten naar Amsterdam Centraal en nu weer in Enschde zijn.quote:
Ik was in Amsterdam.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef addie84 het volgende:
daar snap ik iets niet.. hoe kun je om 8 uur richting A'dam rijden en nu alweer hier zijn?
Ik geloof dat er vanmiddag op de Oude Markt wel wat te doen is.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef Nuek het volgende:
Smorgs
Ziet er niet uit buiten! Is er wel wat te doen in Enske of omgeving?
Ach, misschien dat ik vanmiddag ff een wandeling door de stad ga maken. Anders zit ik ook maar de hele dag binnen. Dus dan zal ik vast wel wat zien. Maar ik ga er niet speciaal de stad voor in.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:54 schreef Nuek het volgende:
Lijkt me niks... Jou wel?
hehe mc donalds is wel open!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:43 schreef kokos het volgende:
Eten, ik ga wel langs mijn opa en oma.
medewerker?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef kokos het volgende:
[..]
ooh ja, daar krijg ik ook nog eens 50% korting
quote:Vergeefs wachten op de bigbands...
ENSCHEDE - Enkele tientallen mensen zijn zondag tevergeefs naar de Oude Markt in Enschede getogen. Het podium, waar voor de derde keer de Dutch Bigband Contest, ten gehore zou worden gebracht, bleef akelig leeg.
Geen livemuziek, geen bigbands die vol compassie om de eer en de prijzen streden, geen amateurs, semi-professionals en beroepsmusici die voor een enthousiast publiek de sterren van de hemel speelden. Het Uit Magazine van Enschede had per abuis gemeld dat dit festival op beide pinksterdagen zou worden gehouden. Andere media namen die mededeling over. Helaas voor alle bezoekers spelen de bigbands alleen vandaag, tweede pinksterdag, vanaf twaalf uur tot in de avond. Op het podium naast de Grote Kerk.
Of zich onder de liefhebbers dan ook mensen bevinden die gisteren voor een leeg podium stonden? In elk geval niet het Duitse echtpaar dat met een paar kleine hummels teleurgesteld in een licht regentje afdroop. Die hadden speciaal voor dit muzikaal evenement een reis vanuit Münster gemaakt. Enschede zat gisteren verder gewoon op slot. En in een terrasje hadden ze even geen zin....
* omearos werkt er al 6 jaarquote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef kokos het volgende:
Keuken. Ben redelijk nieuw dat wel. Werk nu zo'n 4 maand.
Werk je nou meubelplein?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef kokos het volgende:
Keuken. Ben redelijk nieuw dat wel. Werk nu zo'n 4 maand.
Jepquote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Werk je nou meubelplein?
Bij Ajay?
Krijg ik ook altijd 50% korting
Wel chill.
Neequote:
sportiefquote:Op maandag 16 mei 2005 15:23 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, even rondje Enschede Oldenzaal Hengelo Enschede gefietst.
open er een topic over, misschien helpt datquote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik sta bijna niet meer in de top 2. Na 21 maanden..
Goedzo!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef DrMarten het volgende:
Blegh, 's nachtsd oorwerken omdat je al een paar weken geen motivatie hebt is kut. Maar ik begin nu wel weer een beetje op dreef te komen. Heb zowaar als bedacht welke richting ik nu op kan met m'n opdracht.
Of het paardje gaat jouw ownenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef wendy-tje het volgende:
goedemorgen!
Gisteren een paardje gezien wat waarschijnlijk binnenkort van mij is!
Ja, als ik dat zo naga wil ik gene mens meer zijn, maar een paard of een katquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Of het paardje gaat jouw ownen![]()
Is het Wendy-hotel leuk eigenlijk? Beetje geborsteld worden... gewassen, haartjes kammen. Lijkt me heerlijk!
Karaoke?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
gisteren een poging gedaan tot zingen voor een zaal van 2000 man in Albergen. Poging is mislukt
verkapte nuek-is-een-vrouw-postquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
verkapt-o-wat-ben-ik-gespierd-post![]()
of een elandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:33 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zo naga wil ik gene mens meer zijn, maar een paard of een kat![]()
Wil je met me modderworstelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
verkapt-o-wat-ben-ik-gespierd-post![]()
Werktuigbouw [14.gif]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:35 schreef omearos het volgende:
welke faculteit?
Wist ik al. Jammer dat er verder weinig leuks komt. Allen Pixies en Heather Nova zijn misschien interessant. De financien zitten me ook een beetje dwars. Zal wel duur zijn namelijk, maar ik hou het in m'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef wendy-tje het volgende:
@DrMarten... ik las net dan Nick Cave naar Lowlands komt. Iets voor jou?
Ik vind het ook erg duur ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wist ik al. Jammer dat er verder weinig leuks komt. Allen Pixies en Heather Nova zijn misschien interessant. De financien zitten me ook een beetje dwars. Zal wel duur zijn namelijk, maar ik hou het in m'n achterhoofd.
wtf betekent dit?quote:
Lowlands heeft nooit dagkaarten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef DrMarten het volgende:
115 euro voor 3 dagen. Er staat nergens hoe duur het is als je 1 dag gaat, maard at zal dan wel ergens tussen de 40 en 50 euro liggen
waar zit dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
wtf betekent dit?
Tipje voor de niet Mcdonalds-hoeren: Hans & Heinz
Omg ik heb er lekker lekker lekker gegeten!
(en naderhand een nutexplosie van van der Poel *druip*)
Ik ken het niet, maar als ik die naam zo hoor, en dat combineer met 'Walstraat', dan gaat mijn gaydar toch een beetje piepen...quote:
waarom?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar als ik die naam zo hoor, en dat combineer met 'Walstraat', dan gaat mijn gaydar toch een beetje piepen...
Dat was ook nog niet duidelijk...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:45 schreef kokos het volgende:
Trouwens Hans en Heinz zijn twee homfielen ja. Het zijn kennisen van ons.
Sinds wanneer ben jij ervan overtuigd dat het geen ziekte is? Nog niet toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
het schijnt inderdaad een goed restaurant te zijn en erg gezellig bovendien.
btw: homofielen, da's al vrij lang uit de tijd, iig al sinds dan men niet meer denkt dat het een ziekte is...
hmm, toch maar eens gaan kijken danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Nuek het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ervan overtuigd dat het geen ziekte is? Nog niet toch?
Was erg gezellig en erg netjes. Schoon & fris ook en wat zo leuk was was dat er in de toilet geen grote handdoek lag maar voor elke klant een nieuw klein lekker ruikend handdoekje. Dat soort kleine
details doet het em echt.
En dan die fetish-teckels voor de ramen <3 die waren de bomb
MEN denkt hequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Nuek het volgende:
Sinds wanneer ben jij ervan overtuigd dat het geen ziekte is? Nog niet toch?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef QyRoZ het volgende:
ENSCHEDE - Twente is één van de veiligste regio's in Nederland. Het vertrouwen van de Twentenaren in de politie stijgt. Dit zijn de twee belangrijkste conclusies uit het jaarlijkse onderzoek van het ministerie van binnenlandse zaken. Twentenaren hebben het functioneren van haar politie gewaardeerd met het hoogste cijfer van Nederland.
En nu uitgesplitst naar gemeente? Komt dit omdat Losser zo veilig is of omdat er in Enschede ineens een stuk minder gebeurt? Of komt het omdat de sympathie voor de politie is toegenomen doordat er een is doodgeschoten?quote:
Helemaal niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu uitgesplitst naar gemeente? Komt dit omdat Losser zo veilig is of omdat er in Enschede ineens een stuk minder gebeurt? Of komt het omdat de sympathie voor de politie is toegenomen doordat er een is doodgeschoten?
Best leuk hoor dergelijke berichten, alleen wat zegt het nou echt?
misschien dat het hele artikel helpt ik heb het nog niet doorgelezen, duis misschien helpt het ook wel nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu uitgesplitst naar gemeente? Komt dit omdat Losser zo veilig is of omdat er in Enschede ineens een stuk minder gebeurt? Of komt het omdat de sympathie voor de politie is toegenomen doordat er een is doodgeschoten?
Best leuk hoor dergelijke berichten, alleen wat zegt het nou echt?
Is dat ook zo als je opnieuw hebt opgestart? Ik heb ook wel eens gehad dat ik een lege directory niet weg kon gooien of hernoemen, terwijl alle rechten goed stonden. Pas na opnieuw opstarten kon ik 'm de prullenpak in mieteren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom heb ik geen schrijfrechten in mn MP3 dir? Ik ben fucking admin.
Ja, ik ga niet opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je opnieuw hebt opgestart? Ik heb ook wel eens gehad dat ik een lege directory niet weg kon gooien of hernoemen, terwijl alle rechten goed stonden. Pas na opnieuw opstarten kon ik 'm de prullenpak in mieteren.
4 uur upime mên.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
uptime op een workstation is dan ook voor losers.
mooi op tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Maar eens kleren aantrekken en dan naar de UT
* omearos doet nog minderquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dacht je dat Q de enige was die niks doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |