Daarom ben ik zo blij dat ik er geen benquote:
Toch leuk dat je het geprobeerd hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef Nuek het volgende:
Cool
Mijn oom heeft geen plaats voor iemand maar ik denk dat je dat al wel begrepen had
Nee.... welke muziekrichting?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef Nuek het volgende:
Wendy: wel eens gehoord van de achterhoekse band Total Lost?
langslaperquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef Miena het volgende:
goeie middag allemaal! wat heb ik lekker geslapen!!
Wel kut, heb morgen op school stuntfeest (laatste lesdagquote:
spannend! is het je eerste keer?quote:
Tweede keer, vorige keer gezaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Miena het volgende:
[..]
spannend! is het je eerste keer?
weet je ook hoe laat je moet afrijden? dan zorg ik dat ik rond die tijd de straat niet op ga.....![]()
![]()
tuurlijk boeit het welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel kut, heb morgen op school stuntfeest (laatste lesdag) van 10 tot 14.30 (daarna rampherdenking).
En ik heb examen om 13.00, en les om 12.00.
Mis dus hele stuntfeest, en dit is al het enige wat onze school voor ons heeft geregeld dit jaar.
Dwz: we moesten het zelf regelen, maar ze zijn er mee akkoord gegaan.
Mooi klote
En zenuwachtig? Valt mee. Boeit me niet zo veel of ik zak of niet.
het stedelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Skv het volgende:
Ik doe mn best, maar ik vind op dit moment mn schoolexamens belangrijker.
En als ik zak kan ik toch opnieuw (rijbewijsgarantie).
Maar ik ga natuurlijk proberen te slagen
jammer dat ik stunt mis, het vrijdag de 13e is, en de vuurwerkramp precies 5 jaar geleden is, op dezelfde dag![]()
Op zich wel logisch dan... dat was destijds net buiten de binnenste ring, veel leerlingen uit het gebiedquote:
Ja, maar dan nog. Had ons de stunt dan op een andere dag laten houdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dan... dat was destijds net buiten de binnenste ring, veel leerlingen uit het gebied![]()
Ah, heb ik ook gezeten, lang geledenquote:
Ik ben toffer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef DrMarten het volgende:
Tweede dag van het congres is ook geslaagd.
Rob Oudkerk is een toffe kerel
Hier gaan ze ook massaal de weg op. Herdenking enzo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Waarom gaan mensen vanmiddag toch massaal de weg op? Dat betekent dat ik in de file kom te staan? Kunnen ze niet gewoon op zaterdag op vakantie gaan?![]()
Tisser dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
tvp en ik vraag me af waarom.
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef wendy-tje het volgende:
Tisser dan?
Helaas niet, werktijden liggen redelijk vast...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hier gaan ze ook massaal de weg op. Herdenking enzo...
En als jij al van tevoren weet dat er veel mensen op vakantie gaan... dan kun je er rekening mee houden ipv toch in de file te gaan staan?
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...
en waarom lang leve?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Da's de naam van een project waar ik aan meewerk.
Hehehe gister nog een roadshow gehadquote:
voor ons word het een stuk relaxter, alleen voor prog werk is het best erg erg groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef omearos het volgende:
en waarom lang leve?
Nou, dat dus net niet. Ik wou dat het project voorbij was. Ik raak hier helemaal gestressed...quote:
Het LCB was leuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef DrMarten het volgende:
smorges
damn, moet echt eels teveel doen, maar heb veels te weinig motivatie. Eerst maar eens broodjes in de oven mikken.
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).quote:
Troel2quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...
als ik R&P crap wil lezen ga ik wel in R&P browsen.quote:
Nog genoeg publiek op af gekomen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).
Sporten heeft de laatste tijd wel een beetje de overhand gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
nee, maar je praat ook niet meer over voorbinddildo'smaar alleen over sporten....
![]()
Ze hebben her en der wel aardig moeten bezuinigen, dat was wel jammer. Erg weinig UT-studenten vooral. Maar het was er niet minder gezellig om.quote:
Lijkt me geen goed plan. Iets teveel bier gehad de laatste tijd. Volgende week weer bier waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zuipen is ook een leuk onderwerp. Wie gaat er nog zuipen dit weekend?
Ik weet nergens van, maar vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zag in het vorig topic iets over backstabben, nu ben ik hier niet altijd, maar welke JUICY details heb ik gemist, kan iemand me dit nog even vertellen?
Onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef DrMarten het volgende:
En ik zie net dat ik voor 13.30 bij het gemeentehuis moet zijn om m'n paspoort op te halen. Ga dus maar wat kleren aantrekken.
daarom!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Nuek het volgende:
clothes are highly overrated
en tis lekker warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |