en waarom lang leve?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Da's de naam van een project waar ik aan meewerk.
Hehehe gister nog een roadshow gehadquote:
voor ons word het een stuk relaxter, alleen voor prog werk is het best erg erg groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef omearos het volgende:
en waarom lang leve?
Nou, dat dus net niet. Ik wou dat het project voorbij was. Ik raak hier helemaal gestressed...quote:
Het LCB was leuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef DrMarten het volgende:
smorges
damn, moet echt eels teveel doen, maar heb veels te weinig motivatie. Eerst maar eens broodjes in de oven mikken.
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).quote:
Troel2quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ik fok nog om het enschede topic zo ongeveer, en eerlijk gezegd vind ik daar gewoon niet heel veel meer aan...
als ik R&P crap wil lezen ga ik wel in R&P browsen.quote:
Nog genoeg publiek op af gekomen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, was zeer geslaagd. Goede sprekers, goede dagvoorzitters. Gister ook een leuke masterclass (interactieve beleidsvorming).
Sporten heeft de laatste tijd wel een beetje de overhand gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
nee, maar je praat ook niet meer over voorbinddildo'smaar alleen over sporten....
![]()
Ze hebben her en der wel aardig moeten bezuinigen, dat was wel jammer. Erg weinig UT-studenten vooral. Maar het was er niet minder gezellig om.quote:
Lijkt me geen goed plan. Iets teveel bier gehad de laatste tijd. Volgende week weer bier waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zuipen is ook een leuk onderwerp. Wie gaat er nog zuipen dit weekend?
Ik weet nergens van, maar vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zag in het vorig topic iets over backstabben, nu ben ik hier niet altijd, maar welke JUICY details heb ik gemist, kan iemand me dit nog even vertellen?
Onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef DrMarten het volgende:
En ik zie net dat ik voor 13.30 bij het gemeentehuis moet zijn om m'n paspoort op te halen. Ga dus maar wat kleren aantrekken.
daarom!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Nuek het volgende:
clothes are highly overrated
en tis lekker warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |