Wist ik al. Jammer dat er verder weinig leuks komt. Allen Pixies en Heather Nova zijn misschien interessant. De financien zitten me ook een beetje dwars. Zal wel duur zijn namelijk, maar ik hou het in m'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef wendy-tje het volgende:
@DrMarten... ik las net dan Nick Cave naar Lowlands komt. Iets voor jou?
Ik vind het ook erg duur ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wist ik al. Jammer dat er verder weinig leuks komt. Allen Pixies en Heather Nova zijn misschien interessant. De financien zitten me ook een beetje dwars. Zal wel duur zijn namelijk, maar ik hou het in m'n achterhoofd.
wtf betekent dit?quote:
Lowlands heeft nooit dagkaarten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef DrMarten het volgende:
115 euro voor 3 dagen. Er staat nergens hoe duur het is als je 1 dag gaat, maard at zal dan wel ergens tussen de 40 en 50 euro liggen
waar zit dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
wtf betekent dit?
Tipje voor de niet Mcdonalds-hoeren: Hans & Heinz
Omg ik heb er lekker lekker lekker gegeten!
(en naderhand een nutexplosie van van der Poel *druip*)
Ik ken het niet, maar als ik die naam zo hoor, en dat combineer met 'Walstraat', dan gaat mijn gaydar toch een beetje piepen...quote:
waarom?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar als ik die naam zo hoor, en dat combineer met 'Walstraat', dan gaat mijn gaydar toch een beetje piepen...
Dat was ook nog niet duidelijk...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:45 schreef kokos het volgende:
Trouwens Hans en Heinz zijn twee homfielen ja. Het zijn kennisen van ons.
Sinds wanneer ben jij ervan overtuigd dat het geen ziekte is? Nog niet toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
het schijnt inderdaad een goed restaurant te zijn en erg gezellig bovendien.
btw: homofielen, da's al vrij lang uit de tijd, iig al sinds dan men niet meer denkt dat het een ziekte is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |