netjes dude.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik ben overigens geslaagd voor mijn rijbewijs gisteren
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik heb Faes ook! Die geeft me altijd hele fijne cijfersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Uiteindelijk nog wat meegekregen van de stuntactie gister?
Nog leraren over de zeik? Dat ging bij ons redelijk goed door een tweetal incidenten namelijk, Faes (van Nederlands) en Liefering (natuurkunde) waren redelijk pissed.
en dat zeg je vlak voor 5 uurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef DrMarten het volgende:
Best lekker weer buiten idd, en druk in de stad
Maar wel dozen aardbeien voor 1 euro
gefeliquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skv het volgende:
Liefering en Faes behoorden tot degenen die altijd als eerste weg waren van de leraren en nooit meededen met de stunt. Toen had iemand bedacht dat het leuk was om de auto (lees brik) van liefering in te wikkelen in pleepapier en erop te spuiten "you can run but you can't hide". Een paar lui bij mij uit de klas vonden het echter een beter idee om die auto door de handrem heen te trekken en drie straten verderop neer te zetten. Dit resulteerde er dus in dat dat brik toen total loss was. Bij Faes hebben diezelfde lui toen iets in de uitlaat gedaan geloof ik. Dat was niet zo erg, maar toen hij dat eruit wilde halen leunde hij nogal op z'n koffertje en die viel om dus lag hij op z'n bek naast z'n auto. Hij kon er vervolgens niet heel goed tegen dat ie uitgelachen werd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb Faes ook! Die geeft me altijd hele fijne cijfers
Wel slimme gozer.
Waar ging die van over de zeik?
Ik heb zelf geen fuck meegemaakt van de Stunt, kwam op school en toen moest iedereen al inpakken.
Hele middag zitten zuipen, en 's avonds in de Nieuwmarkt doorgegaan.
Dat was wél erg vet![]()
dat was 16.25. Tijd zat om nog de stad in te gaan dus.quote:
Whahahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Faes hebben diezelfde lui toen iets in de uitlaat gedaan geloof ik. Dat was niet zo erg, maar toen hij dat eruit wilde halen leunde hij nogal op z'n koffertje en die viel om dus lag hij op z'n bek naast z'n auto. Hij kon er vervolgens niet heel goed tegen dat ie uitgelachen werd.
Ik was er overigens niet bij, was er wel bij toen we bij Distel e.d. de boel recht mochten praten zodat de rest van de stunt nog een beetje normaal verder kon. Was toen verder wel erg geslaagdquote:
Nee tuulk niequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:44 schreef bastardhost het volgende:
welluke shop, toevallig in het straatje bij Funprice, waar ik vandaag voor stond met Storm?
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:13 schreef Euforie het volgende:
hey Q, ben je nou eens in de toko geweest![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |