4:00 ofzo en niet slapen en om 8:00 alweer in de bus zitten naar Amsterdam Centraal en nu weer in Enschde zijn.quote:
Ik was in Amsterdam.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef addie84 het volgende:
daar snap ik iets niet.. hoe kun je om 8 uur richting A'dam rijden en nu alweer hier zijn?
Ik geloof dat er vanmiddag op de Oude Markt wel wat te doen is.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef Nuek het volgende:
Smorgs
Ziet er niet uit buiten! Is er wel wat te doen in Enske of omgeving?
Ach, misschien dat ik vanmiddag ff een wandeling door de stad ga maken. Anders zit ik ook maar de hele dag binnen. Dus dan zal ik vast wel wat zien. Maar ik ga er niet speciaal de stad voor in.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:54 schreef Nuek het volgende:
Lijkt me niks... Jou wel?
hehe mc donalds is wel open!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:43 schreef kokos het volgende:
Eten, ik ga wel langs mijn opa en oma.
medewerker?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef kokos het volgende:
[..]
ooh ja, daar krijg ik ook nog eens 50% korting
quote:Vergeefs wachten op de bigbands...
ENSCHEDE - Enkele tientallen mensen zijn zondag tevergeefs naar de Oude Markt in Enschede getogen. Het podium, waar voor de derde keer de Dutch Bigband Contest, ten gehore zou worden gebracht, bleef akelig leeg.
Geen livemuziek, geen bigbands die vol compassie om de eer en de prijzen streden, geen amateurs, semi-professionals en beroepsmusici die voor een enthousiast publiek de sterren van de hemel speelden. Het Uit Magazine van Enschede had per abuis gemeld dat dit festival op beide pinksterdagen zou worden gehouden. Andere media namen die mededeling over. Helaas voor alle bezoekers spelen de bigbands alleen vandaag, tweede pinksterdag, vanaf twaalf uur tot in de avond. Op het podium naast de Grote Kerk.
Of zich onder de liefhebbers dan ook mensen bevinden die gisteren voor een leeg podium stonden? In elk geval niet het Duitse echtpaar dat met een paar kleine hummels teleurgesteld in een licht regentje afdroop. Die hadden speciaal voor dit muzikaal evenement een reis vanuit Münster gemaakt. Enschede zat gisteren verder gewoon op slot. En in een terrasje hadden ze even geen zin....
* omearos werkt er al 6 jaarquote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef kokos het volgende:
Keuken. Ben redelijk nieuw dat wel. Werk nu zo'n 4 maand.
Werk je nou meubelplein?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef kokos het volgende:
Keuken. Ben redelijk nieuw dat wel. Werk nu zo'n 4 maand.
Jepquote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Werk je nou meubelplein?
Bij Ajay?
Krijg ik ook altijd 50% korting
Wel chill.
Neequote:
sportiefquote:Op maandag 16 mei 2005 15:23 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, even rondje Enschede Oldenzaal Hengelo Enschede gefietst.
open er een topic over, misschien helpt datquote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik sta bijna niet meer in de top 2. Na 21 maanden..
Goedzo!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef DrMarten het volgende:
Blegh, 's nachtsd oorwerken omdat je al een paar weken geen motivatie hebt is kut. Maar ik begin nu wel weer een beetje op dreef te komen. Heb zowaar als bedacht welke richting ik nu op kan met m'n opdracht.
Of het paardje gaat jouw ownenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef wendy-tje het volgende:
goedemorgen!
Gisteren een paardje gezien wat waarschijnlijk binnenkort van mij is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |