Dat gaat nogal als ik ook moet werken...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Nuek het volgende:
enjoy the weather!
Ook leuk, dik 3 kwartier wachten om erachter te komend at je heb zitten wachten op een balie die gesloten was. De medewerker was ziek naar huis gegaan en ze waren even vergeten er iemand anders achter te zettenquote:
Welkom in de wereld van ambtenarijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook leuk, dik 3 kwartier wachten om erachter te komend at je heb zitten wachten op een balie die gesloten was. De medewerker was ziek naar huis gegaan en ze waren even vergeten er iemand anders achter te zetten
Zonder externe informatie geen interne communicatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Dit had niks met ambtenarij te maken, maar meer met interne communicatie. Maar goed, ik heb ter plekke maar vast een klachtenformulier ingevuld, zo ben ik dan ook wel weer
voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef DrazTic het volgende:
welneeondanks een aantal aanwezige hoeren en speedsnuivers was het TOCH gezellig. Erger dan dat zijn jullie toch niet?
Vanmorgen vroeg weer opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:05 schreef DrazTic het volgende:
waarom was je dr niet dan?
Das een nadeel van afstuderen ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef DrazTic het volgende:
Mja das altijd minder doordeweeks. Ik gelukkig pas om 12.00
waar is hier dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Twoflower het volgende:
Damn. Dankzij een ongeluk staat er nu al meer dan 16 km file tussen hier en Enschede....
Rij een homo-afwerkplaats op!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Twoflower het volgende:
Damn. Dankzij een ongeluk staat er nu al meer dan 16 km file tussen hier en Enschede....
Amersfoort. De file is zelfs 22 km lang geweest... Maar ik heb toch maar een andere route genomen...quote:
ik heb er zelfs 0,0 van meegekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef QyRoZ het volgende:
De herdenking van de vuurwerkramp was weer erg indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |