Je bent alweer geschrapt wegens wanprestatiequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je bent alweer geschrapt wegens wanprestatie
Met iemand anders Xeno, anders wordt de lijst wel erg langquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat mysterie iig ontrafeld isquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef timbob het volgende:
Ik wil erop met Static
wat een fijne vent is dat
Toch vat ik het niet helemaal, juist tijdens het soort onderonsjes die jij daarnet zo bot afkaptequote:
Alweer...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
nee, daar word juist geklaagd over 't niet neuken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:43 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Is hier niet al een singles (of swingers) topic voor in R&P?
hehe..quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat mysterie iig ontrafeld is.
Ik hoor dr al lang op te staan met jou!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met iemand anders Xeno, anders wordt de lijst wel erg lang
Nou als je net zo slecht lichamelijk bevredigt als geestelijk, laat dan maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoor dr al lang op te staan met jou!
We bevredigen elkaar al tijden.
(maar dan alleen geestelijk)
Nee jij hebt je eigen neukpopquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou als je net zo slecht lichamelijk bevredigt als geestelijk, laat dan maar.
Bovendien heb ik uiteraard geen klachten momenteel
Pick a number dude...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoor dr al lang op te staan met jou!
Jij bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee jij hebt je eigen neukpop
Ligt er voor dood bij achter zn Xbox![]()
ah, the magic word.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:48 schreef stinkie het volgende:
aha een slowchattopic
ik voorzie een reeks
quote:
Negatief neuken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef Blinky het volgende:
[..]hoe heb je dat gedaan?
ontekennen helpt niet![]()
ontopic danquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Ruis het volgende:
owkee serieus mensen, als dit niet ergens over gaat, gaat ie ook gelijk weer dicht.
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Ruis het volgende:
owkee serieus mensen, als dit niet ergens over gaat, gaat ie ook gelijk weer dicht.
Mwah... laat me er dan maar op staan.quote:
Owkeej, ik ga alweer weg...quote:
Huh?quote:
Ow, met wie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
Ik wil er ook op, alleen dan om iets wat ik echt gedaan heb
Dat was al bekend, meid.quote:
Dat weet ik nog niet, heb je goede tips????quote:
Er staan zover ik weet wel veel fouten op jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
Wees er maar trots opquote:
Oeh, wat zuur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef timbob het volgende:
[..]
3 keer zelfs..
nog 2 en ze krijgt een kleurtje
Fotoboek van boebiedoequote:
thnx!quote:
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
thnx!en meteen duidelijk dat ik er niet op wil
Dat is wel duidelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen met thaleia.
he getsie.. ik sta er ook inquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel liefquote:
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Ik was er ondertussen al achterquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebben.
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Ehm, JIJ begon erover in the first place.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Das offtopic, wil je er VAKER op nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
vindt mijn echtgenoot niet leuk denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das offtopic, wil je er VAKER op niet.
Ik zie het echte probleem nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vindt mijn echtgenoot niet leuk denk ik
Ik heb niks te willen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe graag wil jij erin? is een betere vraag.
Nee das simpelweg een indruk aan de hand van een post. Een vorm van mening zeg maar. Ik zeg niks over de rest van de lijst dus maak je vooral geen zorgenquote:
Je kunt het ook gewoon zeggen als je een post niet begrijpt heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef Aventura het volgende:
Ehm, JIJ begon erover in the first place.
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee das simpelweg een indruk aan de hand van een post. Een vorm van mening zeg maar. Ik zeg niks over de rest van de lijst dus maak je vooral geen zorgen
Eehh nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
het klonk alleen zo of B het met half nederland heeft gedaan en dat van de daken schreeuwt en dat is nu ook niet bepaald het geval.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeleer dan eerst maar bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik moet me toch eens meer verdiepen in deze materiequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag is er weer een goeie gelegenheid om op het lijstje te komen.
Verpest het karakter van die meeting nou niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verpest het karakter van die meeting nou niet...
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!quote:
Ik snap mezelf nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
Ik sta er ook niet op. Wij waren toen nog geen fok!kers.
Het Neukkliekje: 't gezelligste kliekje van FOK!quote:En dat ik er niet op sta wil ik graag zo houden, kliekjesvorming.
Over wie zou het nou gaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.quote:
Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Moet je meer op meetings komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.
Ik hoor sowieso veel te weinig roddels.
Ik meet anders best regelmatig FOK!kers hoor.quote:
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Jane het volgende:
En toen ik een tijdje geleden met een collega FOK!ker het plan had opgevat om een meeting onaangekondigd te overvallen, lag er een dik pak sneeuw waardoor ik geen zin meer had in de reis.![]()
Bier is vies joh, bah, goor bitter bocht waardoor iemand een uur in de wind stinkt.quote:
Heb jij roddels dan? Of wil je met me op Boe's lijst?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenDjeen
.
Oh jee...quote:
Zie vooral de emoticons erachterquote:
een ieder heeft zo zijn eigen kwaliteiten hequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie vooral de emoticons erachter
Ok ok nuance, deze dame drinkt geen bier
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeMaak je geen zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Breek dat arme kind dr dromen nou nietquote:
volgens mij heeft ze liever dat er iets anders niet gebroken wordquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek dat arme kind dr dromen nou niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef 907 het volgende:ik heb geluk dat ik niemand ken op fok voor dit topic
of ook niet als ik t fotoboek van sommige bekijk![]()
![]()
![]()
Sorry, t is je eigen fotoboekquote:Hey!
Nou dit ben ik dus *schriiiiiik!!*
(ik dek niet de kosten voor t kijken naar mijn foto )
iig beter te lezen dat dat telefoonschermpjequote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef Sanne het volgende:
Toch maar een postje dan.... al die msn schermpjes is ook niet handig
hoiquote:Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef Nouk het volgende:
Aha.
jammer dat ik van die sms geen screenshot kan makenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
iig beter te lezen dat dat telefoonschermpje
Alsof er geneukt wordt danquote:
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof er geneukt wordt dan
Geroddeld, dat wel
Datakabel? Foto en uitvergrotenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
jammer dat ik van die sms geen screenshot kan maken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:Eeuwig maagd dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
IRC ook? zeker in /crew, anders start ik hem ff op.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
MSN, IRC, SMS, er wordt wat afgeroddeld onderling op dit moment..
Let the games begin.
Sara en ik zijn lotgenoten jaquote:
net teveel werkquote:
tik het dan maar gewoon over jaquote:
Ga samenwonen..quote:
Jaloers omdat jij een lotgenoot bent met sarararara?quote:
I am a joke, sugarpie honeybunch.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij een lotgenoot bent met sarararara?
You got to be kidding
Tell me something new, babequote:
met je zusje zeker?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
Is dit een topic der bevordering van de inteelt op fok!?
Count me in.
Die heeft zover ik weet nog geen fok-accountquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die heeft zover ik weet nog geen fok-account
Ruilen van zusje?
Deal!quote:
timbob???quote:
Pasen is allang geweestquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
Ik wil er op met de paashaas
De paashaas is er weer
als ik een pak aantrekquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
De paashaas is er weer
Technische gezien moet jij haar nemen, maar dat is maar mijn opiniequote:
Gatverdamme, paarse_paashaas.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
De paashaas is er weer
Hap.quote:
Gaarne een worteltje erbij, dan krijg je voorrang.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Moet ik hier mijn verlanglijstje in mijn schoen stoppen?
Alleen als die interesse heeft in de paashaas natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gaarne een worteltje erbij, dan krijg je voorrang.
Ik ben benieuwd. Probeer het.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Moet ik hier mijn verlanglijstje in mijn schoen stoppen?
als je het maar vaak genoeg herhaald, ga je het vanzelf geloven!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Skaai het volgende:
Ik ben kanker lekker mên.
Hoe vaker ik jullie foto's zie, hoe lekkerder ik mezelf ga vinden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
als je het maar vaak genoeg herhaald, ga je het vanzelf geloven!
Het is dat ik bijna opgepakt zou worden, maar ik zou d'r mn bed niet uitschoppen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
Je weet best dat jij je niet aangesproken hoeft te voelenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Auw.
jij staat het zeker ook elke ochtend voor de spiegel te repeterenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
Fokster (oldbie) zoekt andere oldbie om samen naar Doe Maar te luisterenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd. Wie meldt zich aan?
Jij staat er toch al in?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Fok!ker, m, 22, eigen woonruimte in onze mooie hoofdstad, beroerd gevoel voor humor en overmatig obsessief luierend gedrag, zeker i.c.m. rosé en vondelpark.
Ging jij niet een oldbie account op Ebay zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Fokster (oldbie) zoekt andere oldbie om samen naar Doe Maar te luisteren
Ik ben geen oldbiequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
maar wel een lekker ding!quote:
Ik klets teveel als ik gedronken heb he?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ging jij niet een oldbie account op Ebay zetten
define oldbie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Arcce die wil nie??quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Sanne het volgende:
oldbie = user met een usernummer lager dan 5000
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, maar er is altijd ruimte voor verbetering, toch?
slijmbal!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ok, uitbreiding. Verbetering zie ik niet snel gebeuren onder de beschikbare fokdames!![]()
Ha, maar bij jou is er uiteraard ook geen verbetering mogelijk onder de beschikbare fokkers. We zitten in hetzelfde schuitje!quote:
Aventura: 39145. Dus ik ben geen oldbie?? :'9quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Sanne het volgende:
oldbie = user met een usernummer lager dan 5000
en toegang tot dit forum
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ha, maar bij jou is er uiteraard ook geen verbetering mogelijk onder de beschikbare fokkers. We zitten in hetzelfde schuitje!
Vijfduizend staat er, muts. Niet vijfTIGduizend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aventura: 39145. Dus ik ben een oldbie??
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vijfduizend staat er, muts. Niet vijfTIGduizend.![]()
Probeer het morgen nog maar een keer..quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aventura: 39145. Dus ik ben geen oldbie?? :'9
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Probeer het morgen nog maar een keer..![]()
Heb je je kaarten al gehaald?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef Aventura het volgende:
Mijn zus is trouwens wel een oldbie (op papier![]()
Ze had zich al heel vroeg geregistreerd maar vervolgens haar account 2 jaar niet gebruikt, daarna was ze haar login vergeten
Wat een Ramp!!!!quote:
Er staat wel meer niet opo Wikiquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat een Ramp!!!!
Feedback staat nie eens op wiki..![]()
Je gaat toch nie weer over je leeftijd beginnen he??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Aventura het volgende:
Ach ja, maar ik ben in leeftijd wél een oldbie.
![]()
Maar tis feedback... Waar het meeste wel gebeurd isquote:
we zullen vast een rollator voor je bestellen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Aventura het volgende:
Ach ja, maar ik ben in leeftijd wél een oldbie.
![]()
* Sanne ziet een schone taak voor Mr. Orange.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat een Ramp!!!!
Feedback staat nie eens op wiki..![]()
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
we zullen vast een rollator voor je bestellen.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne ziet een schone taak voor Mr. Orange.
![]()
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.![]()
![]()
Moet ik een rolstoel meenemen de 3e??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.![]()
![]()
Nope, weinig kans, heb mijn tijd gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dus
En goedenavond stinkiequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dus
Mwoah, als Dave Mustaine begint te krijsen ploppen mijn oren wel weer open hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Moet ik een rolstoel meenemen de 3e??![]()
Lukt het je wel om te blijven staan dan??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, als Dave Mustaine begint te krijsen ploppen mijn oren wel weer open hoor.
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Lukt het je wel om te blijven staan dan??
Die blonde zeker he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.
Hahaha, komt goed dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Er wordt hier teveel geslowchat en te weinig geneukt...
Tell me something i don't know.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Als ik hier op inga, dan ben ik zelf ook aan het slowchattenquote:
Zie je wel dat ik er geen donder van snapquote:
Ja, godver!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Eg wal!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef MUUS het volgende:
Dit gaat heul niet meer over neuken, mên..
Wil je dat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef MUUS het volgende:
Ach welnee, dit is allemaal gelul over oldbies..
Niks als: MUUS wil JohnnyFootballhero doppen ofzo.
Ja, dat mag je wel gewoon wissenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef MUUS het volgende:
Ach welnee, dit is allemaal gelul over oldbies..
Niks als: MUUS wil JohnnyFootballhero doppen ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eg wal!
Sanne wil met wierdmickey, Roellie zoekt nog!
Dit is dating.fok.nl revisited.
Ik ben dan ook WeirdMicky, niet Weirdmickeyquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij zei Wierdmickey, niet Weirdmickey
Mên, da's al oud nieuws heur!quote:
mquote:
vquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
mquote:
m - weet niet of dit een aanmelding is ?quote:
m - dit lijkt een aanmelding ?quote:
vquote:
vquote:
m - alsnog het lijstjequote:Op maandag 16 mei 2005 14:03 schreef coz het volgende:
komt er ook een mooi lijstje van mensen in de wachtrij ?
ik wil er wel in .... minder dubbelzinnig bedoelt ..maar daar komt het wel op neer![]()
mquote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
Is dit een topic der bevordering van de inteelt op fok!?
Count me in.
mquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Fok!ker, m, 22, eigen woonruimte in onze mooie hoofdstad, beroerd gevoel voor humor en overmatig obsessief luierend gedrag, zeker i.c.m. rosé en vondelpark.
vquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
ik heb het lijstje zo acuraat mogelijk gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Aventura het volgende:
Er staat er minstens 1 op die getrouwd is
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
http://www.phantorg.net/mp3/mend_wm_ss4.mp3
Het voordeel van een jonge vent he, die gaat ze misschien nog wel allemaal gebruiken ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst uitproberen hoor voor er getrouwd wordt.
Wie weet is het wel helemaal niets in bed
Drie condooms...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het voordeel van een jonge vent he, die gaat ze misschien nog wel allemaal gebruiken ook![]()
![]()
![]()
Mijn twins... Wat doe je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
Maar wel voorzichtig he... hij mag de twins niet aan het huilen brengen
Anders pas ik wel op de twins terwijl jij WM uitprobeert....quote:
de sloeriequote:
Que?quote:
Ga je met WeirdMickey neuken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Que?
Wat denk je zelf?quote:
Nou, ik hoop het niet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef Sanne het volgende:
Wat denk je zelf?
want?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
want?
Het lijkt potdomme wel of ik honing aan mijn kont hebquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Jane het volgende:
Xeno wil ook met jou, Sanne.
Je doet trouwens goeie zaken de laatste tijd, he? Wat je nog met die griezel laatst te zoeken had is me een raadsel...
Ey Jane!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Jane het volgende:
Xeno wil ook met jou, Sanne.
Je doet trouwens goeie zaken de laatste tijd, he? Wat je nog met die griezel laatst te zoeken had is me een raadsel...
Neequote:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
NeeDjeen
, ik wil alleen met jou.
(ik gun Sanne overigens wel iets goeds.)
Ow my God, nog 1.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Sanne het volgende:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?
Kennen wij elkaar?
Ja maar... ja maar.... je stuurt iedereen foto's van jezelf, behalve aan mij!quote:
quote:(ik gun Sanne overigens wel iets goeds.)
Ha, de vraag die zovelen voor jou ook al gesteld hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Sanne het volgende:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?
Kennen wij elkaar?
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef Jane het volgende:
Ja maar... ja maar.... je stuurt iedereen foto's van jezelf, behalve aan mij!![]()
*trekt pruillip*
Deze aanbieding is trouwens exclusief voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.
Online komen = foto ontvangen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Deze aanbieding is trouwens exclusief voorDjeen
.
Het kan inderdaad alleen maar mega-tegenvallen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.
Online komen = foto ontvangen.
Je nodigt 'r uit in een neuktopic en ik maar denken dat 't een onschuldige zeepjesmeeting was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:05 schreef Sanne het volgende:
@Jane, er is een plekje voor je op de Lush-meeting op 1 juni.
Kom je ook?
Kijk, nou beginnen we met pratenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het kan inderdaad alleen maar mega-tegenvallen.
Maak je geen zorgen, de Seresta's liggen onder handbereik dus het doet me geen moer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |