Eehh nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
het klonk alleen zo of B het met half nederland heeft gedaan en dat van de daken schreeuwt en dat is nu ook niet bepaald het geval.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeleer dan eerst maar bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik moet me toch eens meer verdiepen in deze materiequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag is er weer een goeie gelegenheid om op het lijstje te komen.
Verpest het karakter van die meeting nou niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verpest het karakter van die meeting nou niet...
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!quote:
Ik snap mezelf nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
Ik sta er ook niet op. Wij waren toen nog geen fok!kers.
Het Neukkliekje: 't gezelligste kliekje van FOK!quote:En dat ik er niet op sta wil ik graag zo houden, kliekjesvorming.
Over wie zou het nou gaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.quote:
Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Moet je meer op meetings komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.
Ik hoor sowieso veel te weinig roddels.
Ik meet anders best regelmatig FOK!kers hoor.quote:
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Jane het volgende:
En toen ik een tijdje geleden met een collega FOK!ker het plan had opgevat om een meeting onaangekondigd te overvallen, lag er een dik pak sneeuw waardoor ik geen zin meer had in de reis.![]()
Bier is vies joh, bah, goor bitter bocht waardoor iemand een uur in de wind stinkt.quote:
Heb jij roddels dan? Of wil je met me op Boe's lijst?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenDjeen
.
Oh jee...quote:
Zie vooral de emoticons erachterquote:
een ieder heeft zo zijn eigen kwaliteiten hequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie vooral de emoticons erachter
Ok ok nuance, deze dame drinkt geen bier
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeMaak je geen zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Breek dat arme kind dr dromen nou nietquote:
volgens mij heeft ze liever dat er iets anders niet gebroken wordquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek dat arme kind dr dromen nou niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef 907 het volgende:ik heb geluk dat ik niemand ken op fok voor dit topic
of ook niet als ik t fotoboek van sommige bekijk![]()
![]()
![]()
Sorry, t is je eigen fotoboekquote:Hey!
Nou dit ben ik dus *schriiiiiik!!*
(ik dek niet de kosten voor t kijken naar mijn foto )
iig beter te lezen dat dat telefoonschermpjequote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef Sanne het volgende:
Toch maar een postje dan.... al die msn schermpjes is ook niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |