Ha, maar bij jou is er uiteraard ook geen verbetering mogelijk onder de beschikbare fokkers. We zitten in hetzelfde schuitje!quote:
Aventura: 39145. Dus ik ben geen oldbie?? :'9quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Sanne het volgende:
oldbie = user met een usernummer lager dan 5000
en toegang tot dit forum
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ha, maar bij jou is er uiteraard ook geen verbetering mogelijk onder de beschikbare fokkers. We zitten in hetzelfde schuitje!
Vijfduizend staat er, muts. Niet vijfTIGduizend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aventura: 39145. Dus ik ben een oldbie??
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vijfduizend staat er, muts. Niet vijfTIGduizend.![]()
Probeer het morgen nog maar een keer..quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aventura: 39145. Dus ik ben geen oldbie?? :'9
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Probeer het morgen nog maar een keer..![]()
Heb je je kaarten al gehaald?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef Aventura het volgende:
Mijn zus is trouwens wel een oldbie (op papier![]()
Ze had zich al heel vroeg geregistreerd maar vervolgens haar account 2 jaar niet gebruikt, daarna was ze haar login vergeten
Wat een Ramp!!!!quote:
Er staat wel meer niet opo Wikiquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat een Ramp!!!!
Feedback staat nie eens op wiki..![]()
Je gaat toch nie weer over je leeftijd beginnen he??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Aventura het volgende:
Ach ja, maar ik ben in leeftijd wél een oldbie.
![]()
Maar tis feedback... Waar het meeste wel gebeurd isquote:
we zullen vast een rollator voor je bestellen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Aventura het volgende:
Ach ja, maar ik ben in leeftijd wél een oldbie.
![]()
* Sanne ziet een schone taak voor Mr. Orange.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat een Ramp!!!!
Feedback staat nie eens op wiki..![]()
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
we zullen vast een rollator voor je bestellen.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne ziet een schone taak voor Mr. Orange.
![]()
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.![]()
![]()
Moet ik een rolstoel meenemen de 3e??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn hersenen beginnen al te verschrompelen merk ik, lichamelijk verval zal dan ook wel niet lang meer op zich laten wachten.![]()
![]()
Nope, weinig kans, heb mijn tijd gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dus
En goedenavond stinkiequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, dan hoeven we jou niet meer op de neukllijst te verwachten dus
Mwoah, als Dave Mustaine begint te krijsen ploppen mijn oren wel weer open hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Moet ik een rolstoel meenemen de 3e??![]()
Lukt het je wel om te blijven staan dan??quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, als Dave Mustaine begint te krijsen ploppen mijn oren wel weer open hoor.
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Lukt het je wel om te blijven staan dan??
Die blonde zeker he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.
Hahaha, komt goed dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, de zaal staat in elk geval vol jongelingen (waarvan sommige met lang haar) waaraan ik me kan vastklampen mocht ik ten val komen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Er wordt hier teveel geslowchat en te weinig geneukt...
Tell me something i don't know.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Als ik hier op inga, dan ben ik zelf ook aan het slowchattenquote:
Zie je wel dat ik er geen donder van snapquote:
Ja, godver!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Herkauwer het volgende:
Eg wal!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef MUUS het volgende:
Dit gaat heul niet meer over neuken, mên..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |