Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen met thaleia.
he getsie.. ik sta er ook inquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel liefquote:
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Ik was er ondertussen al achterquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebben.
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Ehm, JIJ begon erover in the first place.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Das offtopic, wil je er VAKER op nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
vindt mijn echtgenoot niet leuk denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das offtopic, wil je er VAKER op niet.
Ik zie het echte probleem nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vindt mijn echtgenoot niet leuk denk ik
Ik heb niks te willen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe graag wil jij erin? is een betere vraag.
Nee das simpelweg een indruk aan de hand van een post. Een vorm van mening zeg maar. Ik zeg niks over de rest van de lijst dus maak je vooral geen zorgenquote:
Je kunt het ook gewoon zeggen als je een post niet begrijpt heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef Aventura het volgende:
Ehm, JIJ begon erover in the first place.
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee das simpelweg een indruk aan de hand van een post. Een vorm van mening zeg maar. Ik zeg niks over de rest van de lijst dus maak je vooral geen zorgen
Eehh nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
het klonk alleen zo of B het met half nederland heeft gedaan en dat van de daken schreeuwt en dat is nu ook niet bepaald het geval.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeleer dan eerst maar bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik moet me toch eens meer verdiepen in deze materiequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag is er weer een goeie gelegenheid om op het lijstje te komen.
Verpest het karakter van die meeting nou niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verpest het karakter van die meeting nou niet...
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!quote:
Ik snap mezelf nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog genoeg andere mogelijkheden dan, Q. Ik snap niet wat je zit te zeuren!
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
Ik sta er ook niet op. Wij waren toen nog geen fok!kers.
Het Neukkliekje: 't gezelligste kliekje van FOK!quote:En dat ik er niet op sta wil ik graag zo houden, kliekjesvorming.
Over wie zou het nou gaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je nu allebei FOK!ker bent en je hebt met elkaar geneukt dan hoor je er net zo goed op hoor.
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.quote:
Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
Moet je meer op meetings komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Met wie dawg geneukt heeft? Geen idee.
Ik hoor sowieso veel te weinig roddels.
Ik meet anders best regelmatig FOK!kers hoor.quote:
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Jane het volgende:
En toen ik een tijdje geleden met een collega FOK!ker het plan had opgevat om een meeting onaangekondigd te overvallen, lag er een dik pak sneeuw waardoor ik geen zin meer had in de reis.![]()
Bier is vies joh, bah, goor bitter bocht waardoor iemand een uur in de wind stinkt.quote:
Heb jij roddels dan? Of wil je met me op Boe's lijst?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan was ik toch gewoon naar jou toe gekomenDjeen
.
Oh jee...quote:
Zie vooral de emoticons erachterquote:
een ieder heeft zo zijn eigen kwaliteiten hequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie vooral de emoticons erachter
Ok ok nuance, deze dame drinkt geen bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |