Huh?quote:
Ow, met wie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
Ik wil er ook op, alleen dan om iets wat ik echt gedaan heb
Dat was al bekend, meid.quote:
Dat weet ik nog niet, heb je goede tips????quote:
Er staan zover ik weet wel veel fouten op jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
Ik wil er ook op, alleen dan om iets wat ik echt gedaan heb
Wees er maar trots opquote:
Oeh, wat zuur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef timbob het volgende:
[..]
3 keer zelfs..
nog 2 en ze krijgt een kleurtje
Fotoboek van boebiedoequote:
thnx!quote:
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
thnx!en meteen duidelijk dat ik er niet op wil
Dat is wel duidelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt het idee nog niet helemaal denkik..
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen met thaleia.
he getsie.. ik sta er ook inquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch het lijstje van mensen waar Boe mee geneukt heeft??
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel liefquote:
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat iedereen door Boe geneukt wilde worden...![]()
Iemand die mij wil inlichten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Ik was er ondertussen al achterquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Simpel: het is een lijstje (gemaakt door boe) van fokkers die het met elkaar gedaan hebben.
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Blumchen het volgende:
ach ik weet niet of het trots is... maar ze waren wel lief
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Ehm, JIJ begon erover in the first place.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat je het met weet ik veel wie en hoeveel doet zal me ook echt niet boeien. Het ging me meer om het er te koop mee lopen gezien de opmerking.
Das offtopic, wil je er VAKER op nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |