Que?quote:
Ga je met WeirdMickey neuken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Que?
Wat denk je zelf?quote:
Nou, ik hoop het niet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef Sanne het volgende:
Wat denk je zelf?
want?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
want?
Het lijkt potdomme wel of ik honing aan mijn kont hebquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Jane het volgende:
Xeno wil ook met jou, Sanne.
Je doet trouwens goeie zaken de laatste tijd, he? Wat je nog met die griezel laatst te zoeken had is me een raadsel...
Ey Jane!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Jane het volgende:
Xeno wil ook met jou, Sanne.
Je doet trouwens goeie zaken de laatste tijd, he? Wat je nog met die griezel laatst te zoeken had is me een raadsel...
Neequote:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
NeeDjeen
, ik wil alleen met jou.
(ik gun Sanne overigens wel iets goeds.)
Ow my God, nog 1.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Sanne het volgende:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?
Kennen wij elkaar?
Ja maar... ja maar.... je stuurt iedereen foto's van jezelf, behalve aan mij!quote:
quote:(ik gun Sanne overigens wel iets goeds.)
Ha, de vraag die zovelen voor jou ook al gesteld hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Sanne het volgende:
Waarom heb ik het idee dat jij helemaal niet zo'n newbie bent als je usernummer doet vermoeden?
Kennen wij elkaar?
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef Jane het volgende:
Ja maar... ja maar.... je stuurt iedereen foto's van jezelf, behalve aan mij!![]()
*trekt pruillip*
Deze aanbieding is trouwens exclusief voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.
Online komen = foto ontvangen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Deze aanbieding is trouwens exclusief voorDjeen
.
Het kan inderdaad alleen maar mega-tegenvallen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Moet je maar niet online komen en dan snel offline weergeven.
Online komen = foto ontvangen.
Je nodigt 'r uit in een neuktopic en ik maar denken dat 't een onschuldige zeepjesmeeting was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:05 schreef Sanne het volgende:
@Jane, er is een plekje voor je op de Lush-meeting op 1 juni.
Kom je ook?
Kijk, nou beginnen we met pratenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het kan inderdaad alleen maar mega-tegenvallen.
Maak je geen zorgen, de Seresta's liggen onder handbereik dus het doet me geen moer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |