Ik ben 1 keer naar me stage toegeweest de rest doe ik thuis .quote:
jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar me stage toegeweest de rest doe ik thuis .
zo goed?
moment!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef Geitje82 het volgende:
Geef me dan ff een linkje Fisher...
Beschermenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
Hej Megter, deze keer was ik wel op tijd om IJlien te beschermen
Kheb toevallig net een zin getypt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij wint
Ey Megter, schiet je verslag al op?
Nee, maar het is RichardQuest een beetje in 'n bol geslagen. En de laatste keer was ik er wel op tijd bij.quote:
wie?vertel vertelquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
er komt misschien nog een stagiair bij dit topic
ben jij dat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
http://rob.q2is.com/Dagtripjes/Feesjerens/IMG_0074.html
de linker
tuurlijk zal ik voor je duimen schat, waar moet je afrijden??? heb namelijk zo mijn ...connexties...quote:
Oki! ik zal oplettenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
http://rob.q2is.com/Dagtripjes/Feesjerens/IMG_0074.html
de linker
Geen nepstagiars pleasequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
er komt misschien nog een stagiair bij dit topic
ik ben nog net zo ver als om 11.00 uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb toevallig net een zin getypt!![]()
Hoe gaat het bij jou?
Welke opleiding doe je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een stageverslag voor me ik loop nog steeds te kloten met wat ik er in moet zetten?
Maar misschien heeft hij na morgen wel connexxionsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk zal ik voor je duimen schat, waar moet je afrijden??? heb namelijk zo mijn ...connexties...![]()
connecties lieverd, connectiesquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk zal ik voor je duimen schat, waar moet je afrijden??? heb namelijk zo mijn ...connexties...![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben nog net zo ver als om 11.00 uur
Nee, die moeten opzouten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geen nepstagiars please
of mensen van tempo-team![]()
Serious competition jitzzzzequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
Wat een grappige foto! Ik word gelijk weer vrolijk!
ja, dat effect heb ik ook vaker op mensen....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
nou, dank jequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
ohhquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een van het mannelijke geslacht...
nee ...connexties... zie je tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
connecties lieverd, connecties
maarre moet in Breda afrijden en fijn dat je duimt
heel holland duimt
jah ik zie 't maar of het ook kloptquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee ...connexties... zie je toch![]()
nog meer mensen met grappige fotos?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
ICT beheer dan maakt toch geen flikker uit op deze schoolquote:
30 augustus 19quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als Fisher nu nog moet afrijden, hoe oud is ie dan eigenlijk?
nu nog moet afrijden, ga me niet vertellen dat ik oud overkomquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als Fisher nu nog moet afrijden, hoe oud is ie dan eigenlijk?
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.quote:
ik schrijf niets zonder reden dus voor mij klopt het ivm een voorgaand grapje, maar ken jij dan denk ik niet... Ga er ook niet verder op inquote:
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics volquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.
Heel simpel. Vertel over je stageopdrachten. Zet de geschiedenis over je bedrijf er in. Beschrijf de apparatuur waarmee je werkt. Vertel hoe een website in elkaar zit. Vertel hoe het bedrijf handelt als er iemand een site gemaakt wil hebben. Vertel welke mogelijkheden jullie hebben (php, html, java, flash)
Kan er zo 20 pagina's over lullen
Thnx hier kan ik wat meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.
Heel simpel. Vertel over je stageopdrachten. Zet de geschiedenis over je bedrijf er in. Beschrijf de apparatuur waarmee je werkt. Vertel hoe een website in elkaar zit. Vertel hoe het bedrijf handelt als er iemand een site gemaakt wil hebben. Vertel welke mogelijkheden jullie hebben (php, html, java, flash)
Kan er zo 20 pagina's over lullen
ICT systeembeheer niveau 4?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ICT beheer dan maakt toch geen flikker uit op deze school
allemaal de zelfde oude meuk
topics op fok gaan nergens overquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics vol
Ja helaas welquote:
Tip: Maak wat foto's van je werkplek en de belangrijkste apparatuur. En zorg voor screenshots van voorbeelden. Dat zorgt voor een niet zown saai beeld van je verslag en het kost je minder typenquote:
Ja nee, ik bedoelde dus eigenlijk juist nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu nog moet afrijden, ga me niet vertellen dat ik oud overkom
ben van 30-08-1986 reken maar uit
gaat idd boven m'n pet vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik schrijf niets zonder reden dus voor mij klopt het ivm een voorgaand grapje, maar ken jij dan denk ik niet... Ga er ook niet verder op inhahahha iets te......
![]()
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics vol
joehoe, das zo'n beetje iedereen hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde dus eigenlijk juist niet![]()
Hihi ik ben lekker ouder dan jouwwww
jeeeuj ik ookquote:
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
joehoe, das zo'n beetje iedereen hier
enne 3x zakken wil ook helpen om nu pas af te rijden
Mja valt best mee, ik ben nu 9 maanden bezig, vandaag krijg ik te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ik
Heb er ong 7 maanden over gedaan, valt nog mee toch?
waar sta je dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zei al leuk standjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ik heb 3 semester cisco als het goed is al afgerond .quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
jeeeuj ik ook
Heb nu een cisco case![]()
Nu moet ik cisco nog eens gaan leren omdat ik altijd de antwoorden gebruikte
mja, jij had vast geen examen met sneeuwquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Shit, ik ben herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
ik dacht dat jij weg zou blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
pff ik vond 3 maanden al lang zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, jij had vast geen examen met sneeuw
en ik doe er nu 8 maanden over, vind ik veel te lang als je bekijkt dat ik dus al in februari m'n rijbewijs had kunnen hebben
Oh beter!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.
Maar ik ben maar 1 keer gezakt
Ik heb toen 3 maanden niet gereden, omdat ik zeillessen moest gevenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh beter!
Ja ikhad ook de zomervakantie idd, maar heb maar 3 weken niet gereden toen geloof ik.
Uiteindelijk 36 lessen gehad en 3 keer afgereden.
MBOquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
jeeeuj ik ook
Heb nu een cisco case![]()
Nu moet ik cisco nog eens gaan leren omdat ik altijd de antwoorden gebruikte
Heb je ook een case moeten maken van semester 3?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb 3 semester cisco als het goed is al afgerond .
dat gekloot met die evrschillende versie's steeds.
jah joh, ik heb morgen ergens een les begin 30ste denk en 4e examenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb vandaag mijn 36ste les en nu gaat hij het pas aanvragen
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
JaBen jij dan zown technisch wondertje?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In dat geval, ik moet nog een plankje ophangen
ik deed er 8 maanden over en ben 2x gezakt. eerste keer omdat ik door rood reed, bijna botsing veroorzaakte en tegen een boom aanreed bij het inparkerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.
Maar ik ben maar 1 keer gezakt
onze schuur moet verbouwd worden ons pap koopt een motorquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In dat geval, ik moet nog een plankje ophangen
Vind dat cisco maar REEEEEEEEETE saaiquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
JaCCNA gehaald (bijna) zonder antwoorden, in September verder met de NID opleiding
CCNP dus
Ik had een pakket van 36 lessen (was al te veel) en heb het in 1x gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah joh, ik heb morgen ergens een les begin 30ste denk en 4e examen
Daarom doe je Mboquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vind dat cisco maar REEEEEEEEETE saai
Verder heb ik geen tijd om te leren
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
Kan er zo snel geen vinden. K zal er eens voor zorgen
en jij hebt je rijbewijs....quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik deed er 8 maanden over en ben 2x gezakt. eerste keer omdat ik door rood reed, bijna botsing veroorzaakte en tegen een boom aanreed bij het inparkerentweede keer was onzin. Ik moet invoegen d,v korte invoegstrook en er kwam een taxi keihard aangereden, die liet ik voor (ik was nog op de invoegstrook) volgens de examinator had ik in moeten voegen (en ik had geleerd dat je moest doorrijden tot het einde
) derde keer zo nerveus dat ik bijna weer gezakt was. gelukkig was er een leerling-examintor bij, waardoor de examinator me leit slagen
o.aquote:
Ik zou m met die vlag slaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
bah megter, zit net een eierkoek te eten
Smakelijk danquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
bah megter, zit net een eierkoek te eten
Kheb de link gegeven in deze topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stuur ons ook die foto, oordelen wij ook![]()
Mbo is ook niet slecht, heb zelf MBO niveau4, Elektro techniek afgerondquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
o.aMBO is ook niet zo slecht. Alleen de scholen zijn slecht
Misschien dat ik hierna HBO ga doen. HS-Zuyd. Zat aan webdesign te denken maar dat was niet veel volgens een vriend. Dus nu een beetje de management kant op, of de luchtmacht in
de eerste keer kon ik gewoon nog niet rijden. de derde keer was ik zo nerveus dat ik dingen over t hoofd zag. Mijn rij-instructeur zei in ieder geval datik het de tweede keer al had moeten hebben omdat ik alles al kon. en ik rij nu heel netjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
en jij hebt je rijbewijs....
tering zeg, zo bont heb ik 't niet gemaakt.. 1ste keer vond hij dat ik slecht keer, 2e keer te hard gereden ivm sneeuw en fietser niet voor laten gaan, hij stond verdomme stil3de keer netjes wachten voor fietser denkt pas er tussen begint hij niet te zwammen over besluitvaardigheid enzo blijkt dat fietser bochtje had afgesneden dus ingreep
pokkezooi had gewoon 10sec langer stil moeten staan
Mbo is net zoiets als een kinderopvangquote:
Tot vanmiddag IJlien, veel succes met werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik ga nog erger de nepstagiair uithangen!
Ik ga even wat doen!
Tot vanmiddag!
![]()
Dag Jitz![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot vanmiddag IJlien, veel succes met werken![]()
![]()
Rond jij je mbo afquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg handige jongen, ga even een plankje ophangen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik ga nog erger de nepstagiair uithangen!
Ik ga even wat doen!
Tot vanmiddag!
![]()
Dag Jitz![]()
![]()
Ik heb er ook een boelquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:22 schreef Megter het volgende:
Volgens mij zit ik nu rond de 200 posts vandaag
Slik je de pil dan nog?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 uur
alleen komt mn vriend vandaag niethij belde net af
heeft iemand anders zin om vanavond langs te komen?>
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 uur
waar leef jequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 uur
Utrechtquote:
das nog steeds minder dan mijn totaalquote:
Hehe die heb ik eens gehoord van een vriend van me die heeft bijna zn hele leven in utrecht gewoont, raar lied hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Utrecht
Als boven op de dooooom staaaa
kijk ik ff naar beneee
dan zie ik de mooie grachies, t vreeburg en wijk C
jaaa dan gaat mn hartsie open
(en dan nog wat)
(uuuhm ofzo, heb hem 4 jaar geleden voor t laatst gehoord)
Nee .quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb je ook een case moeten maken van semester 3?
FOOOORZA UTEREG!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:30 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Hehe die heb ik eens gehoord van een vriend van me die heeft bijna zn hele leven in utrecht gewoont, raar lied hoor![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:30 schreef Blinker het volgende:
Zo ben ik weer.
Kunnen de verslagen van ICT Beheerder niveau 4 ook gelijk deze kant op gestuurd worden
niet als ik ook een heel klein beetje mijn best ga doen ....quote:
je sterft hooguit binnen 2 uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
afval uit een printer, hoe giftig is dat?
Afval?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Niet, maar gezond is anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
shit, kan ik net niet naar huis. ze hebben net iets van de printer schoongemaakt (iets wat t afval opvangt) en dat deden ze door die koker leeg te maken in mijn prullenbak. stoof allemaal omhoog en ik heb nu kriebeltjes in mijn keelquote:
1 uur en 55 min.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
shit, kan ik net niet naar huis. ze hebben net iets van de printer schoongemaakt (iets wat t afval opvangt) en dat deden ze door die koker leeg te maken in mijn prullenbak. stoof allemaal omhoog en ik heb nu kriebeltjes in mijn keel
Papier versnipperaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
shit, kan ik net niet naar huis. ze hebben net iets van de printer schoongemaakt (iets wat t afval opvangt) en dat deden ze door die koker leeg te maken in mijn prullenbak. stoof allemaal omhoog en ik heb nu kriebeltjes in mijn keel
wat een hufters!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Niet in 1 keer leeg!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de 'waste toner bottle'
Snap je zin niet eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
waar sommige mensen plezier om hebben
maar vertel eens?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je nog eens een keer een enge ziekte krijgt (laten we het niet hopen!) aanklagen die schoonmakers!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kwamen allemaal heel fijne zwarte stofjes uit
Omdat er dan van die zwarte stofjes uitkomen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo niet?
(word een beetje bang van die reactie)
alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef Ballicious het volgende:
Rellen!
Doe ik zondag wel, als we weer in een ark moeten hahhahaquote:
adem in, adem uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo niet?
(word een beetje bang van die reactie)
banaan in, banaan uitquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Doe ik zondag wel, als we weer in een ark moeten hahhaha
Snap je het nog niet dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Als ik die zin snapte had ik dat gedaan
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gelukkig, ik ga niet dood
Dan maar nog 1x quoten hequote:
gelukkig!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goddess the immortalquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En nog serieus uitleggen, geweldig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan maar nog 1x quoten he
Zou het echt zo moeilijk zijn, Welk afval komt uit je printer dan?
Het is 1 grote grap... daar ga je toch niet op in.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan maar nog 1x quoten he
Zou het echt zo moeilijk zijn, Welk afval komt uit je printer dan?
je snapte het gewoon echt niet heh!quote:
Nee, het was echt zo onduidelijk allemaal. Moest meteen aan c0mPleX denkenquote:
juistquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, het was echt zo onduidelijk allemaal. Moest meteen aan c0mPleX denken
Mooi hequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef Ballicious het volgende:
Pfffffffff
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik te maken had met een simpele zielblijkt maar weer
bah! doe dat even thuis ofzoquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef Megter het volgende:
[..]
366 tot nu toe (volgens mij)
[..]
Jealous?
come again?quote:
goh,quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Ballicious het volgende:
oja, dat was 488, dit is 489
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Megter het volgende:
Ik roep de laatste 1,5 uur uit tot mannenuur
Ik heb 'm al klaar, maar iemand anders mag ook hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef Ballicious het volgende:
Wie maakt zo deel 44?
Kun je niet maken ivm de emancipatie (kut woooooooooooord) je moet echt de vrouw er bij hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Megter het volgende:
Ik roep de laatste 1,5 uur uit tot mannenuur
Voor wie slijm je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Kun je niet maken ivm de emancipatie (kut woooooooooooord) je moet echt de vrouw er bij hebben
/slijmmode
Dit is er ook één van tempo-teamquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Kun je niet maken ivm de emancipatie (kut woooooooooooord) je moet echt de vrouw er bij hebben
/slijmmode
Correctquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef Ballicious het volgende:
Dat raadsel komt uit alladin als hij de grot in wil in die schrale woestijn.
wat is het raadsel dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef Ballicious het volgende:
is't tempo team druk bezig hier vandaag dan? is niet te merken topic #43, je wou toch naar de 50 vandaag megter?quote:
Concreet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
alles wat niet mannelijk is mischien ??![]()
Ja, ik post wel!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
is't tempo team druk bezig hier vandaag dan? is niet te merken topic #43, je wou toch naar de 50 vandaag megter?
nieuw raadsel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
alles wat niet mannelijk is mischien ??![]()
oooh oke, die had ik even gemist.quote:
Da's niet concreet, da's anders omschrevenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
alles wat niet mannelijk is maar wel menselijk![]()
reken em goed, officieel was het kachel...quote:
Hoe kom je hier nou weer aan?!?! het is een oude Griekse Mythe! zeker HAVO-klantje?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef Ballicious het volgende:
owjah, en gisteren...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:59 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
same here maar dat was vanmorgen ook al zo![]()
havoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer aan?!?! het is een oude Griekse Mythe! zeker HAVO-klantje?
Het is concreter dan mn eerste postquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Da's niet concreet, da's anders omschreven
Gewoon Alladin kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer aan?!?! het is een oude Griekse Mythe! zeker HAVO-klantje?
huh, ik mis ietsquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Het is concreter dan mn eerste post
Ik zei dat ik het niet concreet vond. Ik zei niet dat het niet concreter wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Het is concreter dan mn eerste post
Maak daar maar gewoon mbo (binnenkort hbo) van.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Was vroeger!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het echt triest als ik dit lees
Hahaha oke komt er nog 1:quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet concreet vond. Ik zei niet dat het niet concreter was
jezus alla banaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef babba_ het volgende:
het is geel en het vliegt door de kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |