Ik heb toen 3 maanden niet gereden, omdat ik zeillessen moest gevenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh beter!
Ja ikhad ook de zomervakantie idd, maar heb maar 3 weken niet gereden toen geloof ik.
Uiteindelijk 36 lessen gehad en 3 keer afgereden.
MBOquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
jeeeuj ik ook
Heb nu een cisco case![]()
Nu moet ik cisco nog eens gaan leren omdat ik altijd de antwoorden gebruikte
Heb je ook een case moeten maken van semester 3?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb 3 semester cisco als het goed is al afgerond .
dat gekloot met die evrschillende versie's steeds.
jah joh, ik heb morgen ergens een les begin 30ste denk en 4e examenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb vandaag mijn 36ste les en nu gaat hij het pas aanvragen
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
JaBen jij dan zown technisch wondertje?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In dat geval, ik moet nog een plankje ophangen
ik deed er 8 maanden over en ben 2x gezakt. eerste keer omdat ik door rood reed, bijna botsing veroorzaakte en tegen een boom aanreed bij het inparkerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.
Maar ik ben maar 1 keer gezakt
onze schuur moet verbouwd worden ons pap koopt een motorquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In dat geval, ik moet nog een plankje ophangen
Vind dat cisco maar REEEEEEEEETE saaiquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
JaCCNA gehaald (bijna) zonder antwoorden, in September verder met de NID opleiding
CCNP dus
Ik had een pakket van 36 lessen (was al te veel) en heb het in 1x gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah joh, ik heb morgen ergens een les begin 30ste denk en 4e examen
Daarom doe je Mboquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vind dat cisco maar REEEEEEEEETE saai
Verder heb ik geen tijd om te leren
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
Kan er zo snel geen vinden. K zal er eens voor zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |