ICT beheer dan maakt toch geen flikker uit op deze schoolquote:
30 augustus 19quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als Fisher nu nog moet afrijden, hoe oud is ie dan eigenlijk?
nu nog moet afrijden, ga me niet vertellen dat ik oud overkomquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als Fisher nu nog moet afrijden, hoe oud is ie dan eigenlijk?
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.quote:
ik schrijf niets zonder reden dus voor mij klopt het ivm een voorgaand grapje, maar ken jij dan denk ik niet... Ga er ook niet verder op inquote:
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics volquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.
Heel simpel. Vertel over je stageopdrachten. Zet de geschiedenis over je bedrijf er in. Beschrijf de apparatuur waarmee je werkt. Vertel hoe een website in elkaar zit. Vertel hoe het bedrijf handelt als er iemand een site gemaakt wil hebben. Vertel welke mogelijkheden jullie hebben (php, html, java, flash)
Kan er zo 20 pagina's over lullen
Thnx hier kan ik wat meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je liep stage bij een webhosting bedrijf zag ik.
Heel simpel. Vertel over je stageopdrachten. Zet de geschiedenis over je bedrijf er in. Beschrijf de apparatuur waarmee je werkt. Vertel hoe een website in elkaar zit. Vertel hoe het bedrijf handelt als er iemand een site gemaakt wil hebben. Vertel welke mogelijkheden jullie hebben (php, html, java, flash)
Kan er zo 20 pagina's over lullen
ICT systeembeheer niveau 4?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ICT beheer dan maakt toch geen flikker uit op deze school
allemaal de zelfde oude meuk
topics op fok gaan nergens overquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics vol
Ja helaas welquote:
Tip: Maak wat foto's van je werkplek en de belangrijkste apparatuur. En zorg voor screenshots van voorbeelden. Dat zorgt voor een niet zown saai beeld van je verslag en het kost je minder typenquote:
Ja nee, ik bedoelde dus eigenlijk juist nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu nog moet afrijden, ga me niet vertellen dat ik oud overkom
ben van 30-08-1986 reken maar uit
gaat idd boven m'n pet vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik schrijf niets zonder reden dus voor mij klopt het ivm een voorgaand grapje, maar ken jij dan denk ik niet... Ga er ook niet verder op inhahahha iets te......
![]()
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lul je 20 topics vol
joehoe, das zo'n beetje iedereen hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde dus eigenlijk juist niet![]()
Hihi ik ben lekker ouder dan jouwwww
jeeeuj ik ookquote:
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
joehoe, das zo'n beetje iedereen hier
enne 3x zakken wil ook helpen om nu pas af te rijden
Mja valt best mee, ik ben nu 9 maanden bezig, vandaag krijg ik te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ik
Heb er ong 7 maanden over gedaan, valt nog mee toch?
waar sta je dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zei al leuk standjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ik heb 3 semester cisco als het goed is al afgerond .quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
jeeeuj ik ook
Heb nu een cisco case![]()
Nu moet ik cisco nog eens gaan leren omdat ik altijd de antwoorden gebruikte
mja, jij had vast geen examen met sneeuwquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Shit, ik ben herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
ik dacht dat jij weg zou blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
pff ik vond 3 maanden al lang zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, jij had vast geen examen met sneeuw
en ik doe er nu 8 maanden over, vind ik veel te lang als je bekijkt dat ik dus al in februari m'n rijbewijs had kunnen hebben
Oh beter!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.
Maar ik ben maar 1 keer gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |