joehoe, das zo'n beetje iedereen hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde dus eigenlijk juist niet![]()
Hihi ik ben lekker ouder dan jouwwww
jeeeuj ik ookquote:
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
joehoe, das zo'n beetje iedereen hier
enne 3x zakken wil ook helpen om nu pas af te rijden
Mja valt best mee, ik ben nu 9 maanden bezig, vandaag krijg ik te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh ik ben maar 2x gezakt! Thank god er zijn mensen nog ernstiger dan ik
Heb er ong 7 maanden over gedaan, valt nog mee toch?
waar sta je dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zei al leuk standjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hzeeland.nl/~megter/Venezuela/P1100501.JPG
Op deze foto
Ik heb 3 semester cisco als het goed is al afgerond .quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
jeeeuj ik ook
Heb nu een cisco case![]()
Nu moet ik cisco nog eens gaan leren omdat ik altijd de antwoorden gebruikte
mja, jij had vast geen examen met sneeuwquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Shit, ik ben herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
ik dacht dat jij weg zou blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daaaaaaag ben jij dat? Jij hebt op t buys gezeten toch? of heb ik t fout?
pff ik vond 3 maanden al lang zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, jij had vast geen examen met sneeuw
en ik doe er nu 8 maanden over, vind ik veel te lang als je bekijkt dat ik dus al in februari m'n rijbewijs had kunnen hebben
Oh beter!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, valt wel mee. Ik deed er langer over. Maar bij mij zat de zomervakantie er tussen.
Maar ik ben maar 1 keer gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |