Snap je zin niet eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
waar sommige mensen plezier om hebben
maar vertel eens?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
shit, kan ik net niet naar huis. ze hebben net iets van de printer schoongemaakt (iets wat t afval opvangt) en dat deden ze door die koker leeg te maken in mijn prullenbak. stoof allemaal omhoog en ik heb nu kriebeltjes in mijn keel
als je nog eens een keer een enge ziekte krijgt (laten we het niet hopen!) aanklagen die schoonmakers!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kwamen allemaal heel fijne zwarte stofjes uit
Omdat er dan van die zwarte stofjes uitkomen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo niet?
(word een beetje bang van die reactie)
alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef Ballicious het volgende:
Rellen!
Doe ik zondag wel, als we weer in een ark moeten hahhahaquote:
adem in, adem uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo niet?
(word een beetje bang van die reactie)
banaan in, banaan uitquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Doe ik zondag wel, als we weer in een ark moeten hahhaha
Snap je het nog niet dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Als ik die zin snapte had ik dat gedaan
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gelukkig, ik ga niet dood
Dan maar nog 1x quoten hequote:
gelukkig!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goddess the immortalquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |