en jij hebt je rijbewijs....quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik deed er 8 maanden over en ben 2x gezakt. eerste keer omdat ik door rood reed, bijna botsing veroorzaakte en tegen een boom aanreed bij het inparkerentweede keer was onzin. Ik moet invoegen d,v korte invoegstrook en er kwam een taxi keihard aangereden, die liet ik voor (ik was nog op de invoegstrook) volgens de examinator had ik in moeten voegen (en ik had geleerd dat je moest doorrijden tot het einde
) derde keer zo nerveus dat ik bijna weer gezakt was. gelukkig was er een leerling-examintor bij, waardoor de examinator me leit slagen
o.aquote:
Ik zou m met die vlag slaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
bah megter, zit net een eierkoek te eten
Smakelijk danquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
bah megter, zit net een eierkoek te eten
Kheb de link gegeven in deze topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stuur ons ook die foto, oordelen wij ook![]()
Mbo is ook niet slecht, heb zelf MBO niveau4, Elektro techniek afgerondquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
o.aMBO is ook niet zo slecht. Alleen de scholen zijn slecht
Misschien dat ik hierna HBO ga doen. HS-Zuyd. Zat aan webdesign te denken maar dat was niet veel volgens een vriend. Dus nu een beetje de management kant op, of de luchtmacht in
de eerste keer kon ik gewoon nog niet rijden. de derde keer was ik zo nerveus dat ik dingen over t hoofd zag. Mijn rij-instructeur zei in ieder geval datik het de tweede keer al had moeten hebben omdat ik alles al kon. en ik rij nu heel netjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
en jij hebt je rijbewijs....
tering zeg, zo bont heb ik 't niet gemaakt.. 1ste keer vond hij dat ik slecht keer, 2e keer te hard gereden ivm sneeuw en fietser niet voor laten gaan, hij stond verdomme stil3de keer netjes wachten voor fietser denkt pas er tussen begint hij niet te zwammen over besluitvaardigheid enzo blijkt dat fietser bochtje had afgesneden dus ingreep
pokkezooi had gewoon 10sec langer stil moeten staan
Mbo is net zoiets als een kinderopvangquote:
Tot vanmiddag IJlien, veel succes met werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik ga nog erger de nepstagiair uithangen!
Ik ga even wat doen!
Tot vanmiddag!
![]()
Dag Jitz![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot vanmiddag IJlien, veel succes met werken![]()
![]()
Rond jij je mbo afquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg handige jongen, ga even een plankje ophangen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik ga nog erger de nepstagiair uithangen!
Ik ga even wat doen!
Tot vanmiddag!
![]()
Dag Jitz![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |