babba_ nou kappuh! je bent niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:07 schreef babba_ het volgende:
BANAAN!
vast wel het topic waarin het meest bananen voorkomenquote:
banaantje?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger!
Discutabel puntje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat verneukt dat lijstje met topics als er Stagiaires staat
Waar loop je stage? Eerste hulp?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik hoef ff geen eten, er liep net iemand langs met d'r hand open, k zag lekker zo'n pees bungelen
![]()
Koekje erbij?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik hoef ff geen eten, er liep net iemand langs met d'r hand open, k zag lekker zo'n pees bungelen
![]()
ja ik ook maar even, tot banaan! eeehm straksquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef knox_ het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met mijn stagebanaan, eh verslag
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
verdomme.... heb de hele tijd foutmeldingen bij het wijzigen van de OP
Oh gelukkig..quote:
nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe beschrijf je 3 onderzoeksvoorstellen als er maar 1 onderwerp is dat je echt interessant vindt?
Welke foutmelding dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
verdomme.... heb de hele tijd foutmeldingen bij het wijzigen van de OP
quote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar jequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh gelukkig..
Heb jij nergens stiekem een fotootje op internet staan? Ik vraag me toch af hoe mijn semi-vriendje eruit ziet??![]()
dan beschrijf je die leuke heel veel, en die andere maar een beetjequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als dat een opdracht is?
Yeeey!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar je
Forum afsluiten en eerst de dingen doen die je niet interessant vindtquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als dat een opdracht is?
mogen wij op de bruiloft komen??quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar je
ja hier ook..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel dat dit een lange dag gaat worden. de afgelopen 2 uur zijn voorbij gekropen
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
F5, nog een keer.
Moet toch een keertje werken.
Kom je ff kopje koffie bij mij drinken dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hier ook..
maar vanmiddag krijg ik een nieuwe opdracht en morgen moet ik naar Utrecht
ctrl+rquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijten
ik druk tegenwoordig weer gewoon op REFRESH, dat valt wat minder opquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijten
is goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kom je ff kopje koffie bij mij drinken dan ?![]()
dat was ook mijn planquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan beschrijf je die leuke heel veel, en die andere maar een beetje
Deze topicreeks bevordert de productiviteit niet echt hequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik moet echt eens aan mijn verslagen gaan werken, maar ik heb echt geen zin
En dan gaan we daarna samen langs goddess, zal ze leuk vindenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna samen langs goddess, zal ze leuk vinden![]()
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het alquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze topicreeks bevordert de productiviteit niet echt he
Dat is wel heel ernstig jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het al![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het al![]()
Mag ik getuige zijn, aangezien ik op het idee ben gekomen dit stagiaire topic te beginnen heb ik er toch een beetje voor gezorgd dat jullie elkaar hebben leren kennenquote:
You are a dreamworld honeyquote:
FEEST!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat als je niet van bruiloften houdt? komt er ook een feest?
Natuurlijk, met harde muziek en drankquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat als je niet van bruiloften houdt? komt er ook een feest?
11.20 = geen goedemorgenquote:
eerlijk gezegd is my world op dit moment niet zo spannendquote:
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn, aangezien ik op het idee ben gekomen dit stagiaire topic te beginnen heb ik er toch een beetje voor gezorgd dat jullie elkaar hebben leren kennen![]()
Misschien op de vorige pagina, het gaat hard hier namelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag. Ik poste net iets. Maar me post staat er niet bij.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...![]()
Ik ook, you and me together bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is my world op dit moment niet zo spannendik kan wel wat spannenders bedenken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu nog terugkomt hoor
Ze is nu van haar stoel afgevallen van de schrik. En plaatst die foto's op uglypeople.comquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
KRIJG NOU TIETENquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag. Ik poste net iets. Maar me post staat er niet bij.
Daar staat ie ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien op de vorige pagina, het gaat hard hier namelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef babba_ het volgende:
[..]
denk het ook niet!! straks iets OP Fok! vrouw krijgt hartaanval na bekijken foto
Ik denk bij spannend niet aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook, you and me together bijvoorbeeld![]()
www.hzeeland.nl/~megter/ugly/quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is nu van haar stoel afgevallen van de schrik. En plaatst die foto's op uglypeople.com
hoiiiiiquote:
Wat jij wilt schatjequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik denk bij spannend niet aanmaar aan
![]()
succesquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen
Breezahquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ranja dan?![]()
Kan het verdomme niet aanpassen
Bruidsmeisje ? ligt eraan hoe oud ze isquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij een bruidsmeisje versierd. "wil je een lekkere lolly?" vrees ik.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Megter het volgende:
[..]
www.hzeeland.nl/~megter/ugly/
Die zitten bij mij op school
probeer het eens staand! weer een uitdaging voor vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen
Hahahaaa ik heb geen hartaanval gekregen hoor!quote:
[..]
ik heb het gewoon zittend gedaan en heb een beetje naar de tegels gestaard. spannendquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
probeer het eens staand! weer een uitdaging voor vandaag![]()
Dat is z'n banaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaaa ik heb geen hartaanval gekregen hoor!
Jitzzzze is een schatje
Je bent zeker wel 1,80 ofzo? Of lijkt dat maar zo
hij staat op een kistje met bananenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitzzzze is een schatje
Zo dat duurde wel lang hoor alleen die foto kijken, je bent daarna zeker meteen naar het toilet gerend hequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitzzzze is een schatje
quote:
wil ik niet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Die banaan is ter compensatie van...![]()
Mooie tegels ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb het gewoon zittend gedaan en heb een beetje naar de tegels gestaard. spannend
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo dat duurde wel lang hoor alleen die foto kijken, je bent daarna zeker meteen naar het toilet gerend he![]()
you don't wanna knowquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
zn orenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Pfff (waar is de opluchting-emoticon)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitzzzze is een schatje
[..]
Inderdaad nobody cares wat jij te zeggen hebt !quote:
[..]
nou wat toevallig, IK OOK!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff (waar is de opluchting-emoticon)
Ik ben 1,84 om precies te zijn![]()
Oe goeie grap bassie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad nobody cares wat jij te zeggen hebt !
Jij bent lekker orgineel zullen we maar zeggenquote:
Latente homoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Megter het volgende:
Neeeeee jitzzzze
oke dan ben ik wel 1.85quote:
Ik typte het alleen maar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Latente homo
Precies hetzelfde zeggen als ik
Fout gedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:32 schreef Ballicious het volgende:
Dat denk ik wel ja
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo dat duurde wel lang hoor alleen die foto kijken, je bent daarna zeker meteen naar het toilet gerend he![]()
Ahh dat is goed zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff (waar is de opluchting-emoticon)
Ik ben 1,84 om precies te zijn![]()
het is ook nooit goed hehquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh dat is goed zegik val oplange mannen (wat jij goddess? of ben je weg? en ijsmeis?)
ik ben tot nu toe nog t langstquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh dat is goed zegik val oplange mannen (wat jij goddess? of ben je weg? en ijsmeis?)
Jitzzze valt ook op lange mannenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou toch bijquote:
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...quote:
Euhm als jij vind dat Fout gedacht een scheldwoord is wel jaquote:
Ben jij nog knapper dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...
Nee, natuurlijk niet. Voor apen kan ze gewoon naar de dierentuinquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...
Jij bent hier de aap met je banaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Voor apen kan ze gewoon naar de dierentuin
wie niet?quote:
INDERDAAD! Tell him Megter!quote:
Misschien is het beter als je gewoon je kop ff gaat houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef Ballicious het volgende:
Misschien begrijp je me enigzins verkeerd. Naar mijn idee zei ik dat nadat jij "fout gedacht" zei...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
O, ik snap het al. Teardrop heeft nog steeds geen meisje
ja ik weet tquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Don't worry
Complex weet hoe ik eruit zie! Vraagt aan hem!
Ik ben 1.70 (hoe gemiddeld..)
Na het sturen van mijn foto's ben ik ook wel benieuwd hoe mijn semi vriendin eruit zietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Don't worry
Complex weet hoe ik eruit zie! Vraagt aan hem!
Ik ben 1.70 (hoe gemiddeld..)
kom op jongens VECHTEN!!!!! ik zet mn geld op ballicious!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je gewoon je kop ff gaat houden![]()
Te laat, je bent een aap!. En dan Ernie als dekmantel gebruiken, foei!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
sssstttt, dat hoeft niet iedereen te weten
Ik zoek wel ff t adres op van mn sweetlakenationquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na het sturen van mijn foto's ben ik ook wel benieuwd hoe mijn semi vriendin eruit ziet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Te laat, je bent een aap!. En dan Ernie als dekmantel gebruiken, foei!
Je bent zeker goed met photoshop
Ik op teardrop. Trust me, he'll winquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
kom op jongens VECHTEN!!!!! ik zet mn geld op ballicious!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zoek wel ff t adres op van mn sweetlakenation
Let's get ready to RUMBLE!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
kom op jongens VECHTEN!!!!! ik zet mn geld op ballicious!![]()
ow,quote:
Ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij gaan ook vechten; wie zet z'n geld op mij?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Logisch met zo'n verschijning, inkoppertje!![]()
jij kan die banaan gebruiken als wapen.. dus dan denk ik dat jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij gaan ook vechten; wie zet z'n geld op mij?
quote:
Deze wel, dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:42 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb al eerder een aanvaring gehad met Teardrop... Dat ging ook al nergens over.
Kloetinge, maar da's wel gemeente Goesquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:42 schreef Geitje82 het volgende:
Ik zet m'n geld op Megter, hij komt uit Goes![]()
Zeeuwen Unitedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Megter... zullen we samen vechten, Zeeuwen!!!
mag ik dan ook meedoenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kloetinge, maar da's wel gemeente Goes![]()
net zoals de geusen vroeger?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga even kijken, tot zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
Oke, ik kan t adres niet vinden.. tis allemaal met flash, weet iemand hoe ik erachter kan komen?
Anders moet je ff naar www.sweetlakenation.nl gaan en dan op Meet me klikken en dan zoek een maatje (screenname ijlien)
Kan je niet gewoon de foto postenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
Oke, ik kan t adres niet vinden.. tis allemaal met flash, weet iemand hoe ik erachter kan komen?
Anders moet je ff naar www.sweetlakenation.nl gaan en dan op Meet me klikken en dan zoek een maatje (screenname ijlien)
vroeger was het nog met een squote:
ja dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef IJlien het volgende:
Hm, moet zeggen dat de foto's die erop staan niet de aller aller gunstigste zijn..
Laten we het maar niet over jou gaan hebben he, iemand die al een spelfout in zn sig heeft staanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Logisch met zo'n verschijning, inkoppertje!![]()
Aan jou hebben we wat, je mag blijven op je stage. Ik zal je begeleider informeren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef c0mpleX het volgende:
oke ik zal de link geven: http://www.sweetlakenation.nl/meetme/profiel.cfm?id=3021&type=2
IJlien is ook een schatjequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef IJlien het volgende:
Hm, moet zeggen dat de foto's die erop staan niet de aller aller gunstigste zijn..
thnxquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat, je mag blijven op je stage. Ik zal je begeleider informeren.
heb ik dan wel op de goede link gedrukt...quote:
Het is gewoon heel simpel, ik mag jou niet, jij mij niet, gewoon niet op elkaar reageren en probleem is de wereld uitgeholpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:42 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb al eerder een aanvaring gehad met Teardrop... Dat ging ook al nergens over.
Dat is de grap... maar dat snap jij natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jou gaan hebben he, iemand die al een spelfout in zn sig heeft staan
Weet ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:48 schreef babba_ het volgende:
[..]
heb ik dan wel op de goede link gedrukt...![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, ik mag jou niet, jij mij niet, gewoon niet op elkaar reageren en probleem is de wereld uitgeholpen
Ha ha, zie je hier iemand lachen.... zegt genoeg over jou hequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:48 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is de grap... maar dat snap jij natuurlijk niet.
hoi Robquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef IJlien het volgende:
Oh oh, nou ja.. meet mijn vriendje Rob!
Dag Robquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef IJlien het volgende:
Oh oh, nou ja.. meet mijn vriendje Rob!
KAPPEN, allebeiquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ha ha, zie je hier iemand lachen.... zegt genoeg over jou he
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Ballicious het volgende:
Vraag ik daarom? Nee, geloof t niet. Stil maar jongen, komt toch weinig zinnigs uit.
Aaaah ga je nu huilend naar je mammiequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Ballicious het volgende:
Hij begon
ja als t goed is ga ik zondag ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahahhaha
Maar goed
Weet je al of je gaat zondag complex (heb je toegevoegd als buddy)
tear, verdomme manquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaaah ga je nu huilend naar je mammie![]()
Jij zou je eigen advies eens op moeten volgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet! Mijn advies, dat is het beste voor iedereen.
Allebei, eruit!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
altijd 't gezeik de laatste dagen, topic moet wel leuk blijven anders is stage ook niets meerquote:
Het is wel relaxt, iig niet veel lui die aan je hoofd zeiken, maar je moet wel overal zelf achteraan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Megter het volgende:
Maar behalve een gekkenhuis, is het een beetje relaxed?
jongens, geef elkaar een kusje en t is weer goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pfff, tot op zekere hoogte is het leuk dat je overal achteraan moet, maar het moet niet te erg wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Het is wel relaxt, iig niet veel lui die aan je hoofd zeiken, maar je moet wel overal zelf achteraan.
Nee dank je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jongens, geef elkaar een kusje en t is weer goed![]()
Ik vermaak me anders nog steeds hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
altijd 't gezeik de laatste dagen, topic moet wel leuk blijven anders is stage ook niets meer
Wat voor opleiding doe jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Pfff, tot op zekere hoogte is het leuk dat je overal achteraan moet, maar het moet niet te erg worden![]()
Ik zat eerder aan zoiets als je avatar te denkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jongens, geef elkaar een kusje en t is weer goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |