quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Ballicious het volgende:
Vraag ik daarom? Nee, geloof t niet. Stil maar jongen, komt toch weinig zinnigs uit.
Aaaah ga je nu huilend naar je mammiequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Ballicious het volgende:
Hij begon
ja als t goed is ga ik zondag ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahahhaha
Maar goed
Weet je al of je gaat zondag complex (heb je toegevoegd als buddy)
tear, verdomme manquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaaah ga je nu huilend naar je mammie![]()
Jij zou je eigen advies eens op moeten volgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet! Mijn advies, dat is het beste voor iedereen.
Allebei, eruit!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
altijd 't gezeik de laatste dagen, topic moet wel leuk blijven anders is stage ook niets meerquote:
Het is wel relaxt, iig niet veel lui die aan je hoofd zeiken, maar je moet wel overal zelf achteraan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Megter het volgende:
Maar behalve een gekkenhuis, is het een beetje relaxed?
jongens, geef elkaar een kusje en t is weer goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pfff, tot op zekere hoogte is het leuk dat je overal achteraan moet, maar het moet niet te erg wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Het is wel relaxt, iig niet veel lui die aan je hoofd zeiken, maar je moet wel overal zelf achteraan.
Nee dank je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jongens, geef elkaar een kusje en t is weer goed![]()
Ik vermaak me anders nog steeds hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
altijd 't gezeik de laatste dagen, topic moet wel leuk blijven anders is stage ook niets meer
Wat voor opleiding doe jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Pfff, tot op zekere hoogte is het leuk dat je overal achteraan moet, maar het moet niet te erg worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |