quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger!
Discutabel puntje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat verneukt dat lijstje met topics als er Stagiaires staat
Waar loop je stage? Eerste hulp?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik hoef ff geen eten, er liep net iemand langs met d'r hand open, k zag lekker zo'n pees bungelen
![]()
Koekje erbij?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik hoef ff geen eten, er liep net iemand langs met d'r hand open, k zag lekker zo'n pees bungelen
![]()
ja ik ook maar even, tot banaan! eeehm straksquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef knox_ het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met mijn stagebanaan, eh verslag
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
verdomme.... heb de hele tijd foutmeldingen bij het wijzigen van de OP
Oh gelukkig..quote:
nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe beschrijf je 3 onderzoeksvoorstellen als er maar 1 onderwerp is dat je echt interessant vindt?
Welke foutmelding dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
verdomme.... heb de hele tijd foutmeldingen bij het wijzigen van de OP
quote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar jequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh gelukkig..
Heb jij nergens stiekem een fotootje op internet staan? Ik vraag me toch af hoe mijn semi-vriendje eruit ziet??![]()
dan beschrijf je die leuke heel veel, en die andere maar een beetjequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als dat een opdracht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |